|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
ebike power speed |
Autor |
Wiadomość |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1335 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 20 Maj, 2015
|
|
|
Zaprezentuje test sinika 10x06 na 53V 26Ah leci do 54km/h nakręciłem film trzymając kierownice jedną ręką więc nie cisnąłem na maxa. Sterownik 45A, moc ciągła 1500W.
https://www.youtube.com/watch?v=2kWS1hCKSqA
Silnik 12x05 i li-po turnigy 80V będzie zamontowany docelowo w innym wynalazku - ze względu na 3 koła; pierwsze testy już były - efekt pozytywny koło tylne mieli do 40km/h niestety po 2 jazdach ok 100km trzeba zmieniać oponę i dętkę. Ponieważ patent ze skrzynką ze sklejki wydaje się być tani, szybki i wytrzymały to będzie również w KMXie. Prąd maksymalny, który odnotował watomierz to 57A. Albo dla tego, że za cienkie bable - 4mm albo za cienkie uzwojenia. Podczas jazdy z prędkością około 50 km/h pobór mocy jest jakieś 25A na tym silniku przy ciężkim rowerze. Nie wydaje mi się, żeby jakoś specjalnie przeciążało to uzwojenia, moc 57A jest brana przy ostrym starcie. |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 20 Maj, 2015
|
|
|
Ta skrzynke drewniana to faktycznie warto zastapic czyms innym, moze jakas konstrukcja na rame?
Rama nie jest tragiczna jesli chodzi o pomysl na montaz akusow, wiem co mowie sam ma BigHit frame i tam musialem pokombinowac ostro, ale jakos sie udalo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|