ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obręcze - rowerowe alternatywy dla obręczy moto
Autor Wiadomość
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   Obręcze - rowerowe alternatywy dla obręczy moto

Znacie jakieś obręcze, które z czystym sumieniem można polecać do rozwiązań >6kw ale z typu tych rowerowych? Moto mamy komarowe 16-19x1.5.
Czyli rzecz jasna nie kapslowane, szerokość 30-40mm, najlepiej 24, ostatecznie 26".
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Cze, 2015   

Mxus mi zaplotl silnik właśnie w obręcz powercircle p35d o szer 35mm. Aczkolwiek przyszła z wgniotkami bo słabo zapakowali.. Jak będziesz robił grupowe to zamow sobie jeden taki to zobaczysz jak z jakością. Ja jeszcze nie jezdzilem.
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015   

Jakie max szprychy wchodzą do tej obręczy??? Da się ja rozwiercić pod większe ewentualnie? Kwestia też wejścia nypla od góry który ma ze 12mm średnicy...
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015   

Z obręczami jest problem, są ale kosztują 5-6 razy tyle co komarkowa, jednym słowem porażka, chyba że ktoś widział przystępną alternatywę?
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

hmm a może SUNRIMS DOUBLE TRACK 24 Foto
Mam Sunrims ale Single track w swoim rowerku i te już są mocne a co dopiero takie monstra :cool:
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

I nawet nie jest przesadnie droga :smile: Ciekawe jak się ma wytrzymałościowo do popularnej na forum obreczy Mach1 MAD która jest sporo droższa.
 
 
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

Tomas napisał/a:
hmm a może SUNRIMS DOUBLE TRACK 24 Foto
Mam Sunrims ale Single track w swoim rowerku i te już są mocne a co dopiero takie monstra :cool:


Właśnie takich obręczy poszukuję. Dzięki!
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

To oblookaj jakie szpryszki do nich wchodzą. A potem tematy na endless jak to się sprawuje przy sporych mocach. pzdr.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

A miał ktoś doczynienia z takim typem? cruiser. Nie sa kapslowane... wiec latwo rowiercac pod grube szprychy... szerokosc spora ale 2+ calowa opone rowerowa pewnie spokojnie da rade nawlec. Te 50 mm szerokosci moze by dalo stabilnosc i solidnosc?
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

Tylko do jakiej ramy to się zmieści?
 
 
toft 
szef
Pan kierowca


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1756
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

Ostatnio włożyłem na moje remontowane koło kendę flame. Jej szerokość po napompowaniu suwmiarką zmierzyłem na 57mm. Koło wlazło w moją typową ramę mtb hardtail alu merida. Mój topic. Był jeszcze minimalny luz po parę mm z każdej strony. Roztaw dolnych widełek w newralgicznym miejscu szacuje na jakies 63mm. Zdjęłem Flame bo w razie jakiegoś scentrowania koło zablokuje się w ramie. Ale 50mm fela powinna w takim razie spokojnie wchodzić z dwucalową oponą.
_________________
Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15
 
 
raymaxxx 
brygadzista


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 242
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

a może taki DARTMOOR Blizzard Chrome 32mm jest 5-cio komorowy i ma nity jak ktoś preferuje...

Swoją drogą nie wydaje się wam, że zrywanie nitów mimo rozwiercania otworów na większą średnicę obniża wytrzymałość obręczy na wyrywanie nypla?

Przy okazji mam pytanko - co sądzicie o tym DT SWISSie 535 - niby pod ebajki (ale pewnie takie do 0,5kW :D )?

Szukam czegoś pod v-brake na tył bo mój 17-to letni Mavic 217SUP dwustronnie nitowany w końcu się poddał.

Najbardziej prawdopodobne, że to ugięcie na jakieś dziurze, ale wtedy powinne rozgiąć lub przygiąć się do wewnątrz boki przy oponie a tu bieżnia klocków gładziudka, jakby silnik ugiął obręcz na najbardziej przeciągniętej szprysze i wybrzuszyło tylko materiał do wewnątrz tam gdzie się go zrobiło za dużo, nawet w pierwszej chwili myślałem że to zgrzew obręczy ale ten jest pod naklejką...
_________________
jeżdżę na: bananator v1 RWD :D , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

No więc też dodam, że poszukiwania obręczy pełnoprawnego zamiennika moto zakończyłem znajdując obręcz:
Sun Rims DOUBLE TRACK 24
Reborn Black Track 24
Ma wszystkie cechy idealnej obręczy, tj szerokość, wysokość, masywność, dobry wygląd. Jest też jedyną łatwo dostępną obręczą o szerokości >38mm co w mocnym ebajku jest kluczowe.
Niestety - jak wszystkie - ma oczka/kapsle, a to już uniemożliwia montaż szprych 2.5mm, które są absolutnym minimum przy b. dużych mocach.
Czy ktoś z was praktykował takie użytkowanie? Usunąłem kilka ze starej obręczy mach1 MAD i po kapslem ścianka obręczy nie jest cienka, brzegi równe. Porównanie jej z inną obręczą bez kapsli wykazuje identyczność. Nawet nie trzeba rozwiercać, bo otwory po usunięciu oczka są idealne pod szprychy 2.5mm. Niestety rozwiercanie ich celem usunięci to jest beznadziejnie czasochłonna praca.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Ostatnio zmieniony przez tas Nie 02 Sie, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
raymaxxx 
brygadzista


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 242
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

tas spróbuj zamiast rozwiercać zeszlifować nit od wewnatrz obręczy dremelem z tarczą z kamieniem wtedy nit się nie bedzie obracał i wypchniesz go na zewnątrz obręczy, nawet nie trzeba szlifować na 0 wystarczy że się zrobi cieniutka blaszka i odskakuje jak się nożem podważy.
_________________
jeżdżę na: bananator v1 RWD :D , RH2806D 3,2kW 60V15Ah Lipo 24" 26kg
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015   

O no proszę, tak proste, a tak genialne :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group