ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana LVC - Low Voltage Cut-Off
Autor Wiadomość
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2016   

przepraszam za post pod postem ale z uwagi że jestem noga elektroniczna chciałbym doprecyzować czyli mam zrobić zworkę między 60 a 64 a z 70 usunąć ?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2016   

Od tego trzeba zacząć :)
Dać zworkę tylko na takim przedziale jaki Cię interesuje i sprawdzić.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2016   

dzięki za odpowiedz kolejny raz ratujesz mi d... jak w końcu się do ciebie wybiorę to z miejsca masz ode mnie zimny sześciopak :o , mam nadzieje ze niczego nie spale przy tych manipulacjach pozdrawiam :roll:
 
 
piotrrs11 
brygadzista



Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: Sulejów/Wrocław
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Macie jakieś sprytne metody na wylutowanie tego małego rezystora/diody(?)?
_________________
some random strrrr
 
 
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1337
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Po prostu grzej na przemian z jednej i drugiej strony (szybko je zmieniaj) i element sam spłynie z płytki.
 
 
tkoko 
prezes


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 684
Skąd: Czechowice-Dz
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Lub lutownicę z dwoma grotami :mrgreen: nie będziesz musiał kombinować :lol:
 
 
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Albo 2 lutownice :)
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Lutownica z pompką odsysającą.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Nakładasz trochę cyny na obie strony rezystora i grzejesz szybko na zmianę.
2sek, zsuwasz go grotem i wywalasz z płytki
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
piotrrs11 
brygadzista



Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: Sulejów/Wrocław
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Dorzucenie większej ilości cyny znacznie ułatwia sprawę.
Gorzej było z ponownym przylutowaniem obok. W każdym razie misja zakończona powodzeniem, teraz czas na test czy wszystko działa.
_________________
some random strrrr
 
 
unix 
stażysta



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 152
Skąd: Mielec
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2016   

Czy ten sterownik to jest ten sam co tu http://www.aliexpress.com...7b-ff1c3e7869be ?

Pozdr
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2016   

witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to niewiem niesprawdzałem, pozdrawiam
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 13 Lip, 2016   

Te przewody stacyjki fioletowy i czerwony miałem u siebie odwrotnie polutowane w sterowniku (tak było oryginalnie) niż jak jest na zdjęciu w pierwszym poście. Czu to ma jakieś znaczenie przy podłączaniu potem stacyjki (oraz wyłącznika bimetaliczego po drodze) ?
 
 
Szwagier 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 733
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: Śro 13 Lip, 2016   

Nie ma znaczenia.
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 30 Lip, 2016   

Przemek napisał/a:
witam mały up dotyczący mojego problemu z kilku postów wyżej, a więc, po otrzymaniu odpowiedzi od Tas-a jak zmniejszyć odcięcie jakoś z ciekawości postanowiłem zrobić test przy jakim napięciu odetnie nieprzerabiany sterownik z oznaczeniem 70v i okazało się że przy 16s i reszcie akumulatora czyli 51V czyli 3,1V na P nie odcina, tak ze jak ktoś ma taki sterownik jak ja nie potrzebuje go przerabiać, chyba że zachodzi z napięciem poniżej 3,1 na cele to nie wiem nie sprawdzałem, pozdrawiam

Witam by nie robić bałaganu postanowiłem zacytować sam siebie kontynuując zagadnienia dotyczące sterownika gt 1500
Zrobiłem ograniczenie manetki ale ograniczenie nie działa tak jak opisują na forum przy oporniku 10k ohm obciął mi prędkość o 5km wstawiłem wiec 50k ohm i obciął o jakieś 15 km/h, będę musiał wstawić chyba taki 200k ohm żeby działał w pełnym zakresie chyba że zrobiłem coś jest nie tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group