|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
ebike by robos |
Autor |
Wiadomość |
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19 Paź, 2015
|
|
|
W sumie przejechałem jakieś 700km. Baterię ładowałem zawsze do pełna i jeździłem, aż do odcięcia przez BMS. Chciałem mieć jakieś statystyki i notowałem ile przejechałem na baterii. To są wyniki:
Bateria zawsze ładowała się do 88,3V. Na początku jeździłem na sterowniku ustawionym w tryb 120%, a ostatnie 3 przebiegi zrobiłem na ustawieniu 100%. Jak widać korzyść w przejechanym dystansie jest niewielka, a przyspieszenie czuć, że jest słabsze.
Przed ostatnim ładowaniem postanowiłem sprawdzić jakie jest napięcie na poszczególnych S żeby wiedzieć, który się najszybciej rozładowuje, ewentualnie czy są jakieś rozjazdy. Zmierzyłem wszystkie i każdy jeden miał po 3,31V. Dokładniejszego miernika nie mam, ale myślę, że to dobrze świadczy o ogniwach i całej baterii, że równo się rozładowuje.
Jeśli chodzi o przyspieszenia to nie mierzyłem, ale jak to najlepiej sprawdzić?
przebieg.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 269 raz(y) 13,88 KB |
|
|
|
|
|
hudy147
stażysta
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 164 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Wto 20 Paź, 2015
|
|
|
Zmieniłeś kable w silniku? Ja to właśnie rozważam. |
|
|
|
|
robos
młodzik
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 57 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: Śro 21 Paź, 2015
|
|
|
Nie zmieniałem. Mam sterownik na 45A i przy tym prądzie jeszcze mi się nie zdarzyło, aby silnik zrobił się wyczuwalnie ciepły. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|