ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogniwa wysokoprądowe samsung25R i sony VCT4
Autor Wiadomość
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   Ogniwa wysokoprądowe samsung25R i sony VCT4

Jako że podjąłem decyzję zmiany rodzaju zasilania w swoim projekcie z 26s Lifepo4 na 20s Li-ion wysokoprądowe (po długich konwersacjach z Tas'em), będę składał zamówienie na 250cell dla siebie i pomyślałem, aby stworzyć zamówienie grupowe. jeśli będzie ktoś zainteresowany mam możliwość realizacji zamówienia dla ogniw wysokoprądowych:

1. SAMSUNG 25R 2500mAh, 20A continue -ok.16,5-17 zł/szt
2. SONY VTC4 2100mAh, 30A continue - ok.23 zł/szt

cena zależna od ilości zamówionych ogniw
Cena zawiera wysyłkę do zamawiającego

Dostawa około 5-6 DNI ROBOCZYCH.

Minimalne zamówienie 50 sztuk z jednego rodzaju

Opis akumulatorków:
SAMSUNG 25R 2500mAh 3.6V , prąd ciągły 20A
http://www.powerstream.co...R-datasheet.pdf

SONY VTC4 2100mAh 3.6V, prąd ciągły 30A
http://www.powerstream.com/p/us18650vtc4.pdf

Na zamówienia czekam do 10.07.2015

po tym czasie zamawiam dla siebie interesującą mnie ilość ogniw
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Nie 12 Lip, 2015, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
Cezar38 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 193
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Nooo w końcu ktoś pomyślał, aby złamać hegemonię Turnigy LiPo.
Szykuje mi się zmiana silnika z umęczonego Rh2806 na coś większego i potrzebuję akumulator na 80A ciągłego.
Które akumulatory najlepiej wybrać i jak celować prądem/celę? Bo chyba 30A to nie można brać. Optymalnie sobie muszę policzyć , tylko na ile? 7A/1szt by wypadało, nie więcej?
_________________
Bike MK2 6500W
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Jeżeli chodzi o 25r to każdy może sobie samemu zamówić z nkon i cena wyjdzie mniej niż 18zl...

A ty skąd zamawiasz?
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Cezar38 napisał/a:
Nooo w końcu ktoś pomyślał, aby złamać hegemonię Turnigy LiPo.
Szykuje mi się zmiana silnika z umęczonego Rh2806 na coś większego i potrzebuję akumulator na 80A ciągłego.
Które akumulatory najlepiej wybrać i jak celować prądem/celę? Bo chyba 30A to nie można brać. Optymalnie sobie muszę policzyć , tylko na ile? 7A/1szt by wypadało, nie więcej?


Nie więcęj niż 7-10A cellę
Ja będę budował aku 20s 10s13p +10s13p 32-34Ah (6,2A/cell) do sabvotona 80A
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

atomek1000 napisał/a:
Jeżeli chodzi o 25r to każdy może sobie samemu zamówić z nkon i cena wyjdzie mniej niż 18zl...

A ty skąd zamawiasz?


cena jest wyjściowa przy minimalnym zamówieniu jak zamówimy większą ilość na pewno spadnie
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 04 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Cezar38 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 193
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Czytałem sporo na forach Candle i testach o wysokopradowych i tak właściwie jedyne nadające sie do roweru to te 25R pod kątem cena jakość (są lepsze ale droższe) bo mają realną obciążalność własnie na poziomie tych 7A. Dla porównania ojciec sobie zrobił zestaw na tym szajsie samsungach 29E i przy ledwo niecałym 2c ciągłym mają 50st :evil: Nigdzie nie piszą do jakiej temperatury się nagrzewa ogniwo ze względu na prąd rozładowania, ale w nocie małym druczkiem, że przy 50st żywotność aku to 200 cykli.
Niestety taka bolączka, że akumulatorki do latarek nie nadają się do roweru.
_________________
Bike MK2 6500W
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Cezar38 nie ma hegemonii turnigy :P wiele osób na forum już jeździ na Li-ion ;) tylko ile to pożyje :P ? Moje jak na razie jeszcze dają radę..... Ostatnio też się przymierzałem do zakupu Liion wysoko-prądowych tylko odstrasza cena, trzeba do mocnego bajka budować pakiet minimum 12P a najlepiej 15p. Z żywotnością nie dogonią Lipo, za to są bardziej bezpieczne. Z tych podanych tutaj SAMSUNG 25R będzie najbardziej optymalny do ebajka
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
  Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Cezar38 napisał/a:
Czytałem sporo na forach Candle i testach o wysokopradowych i tak właściwie jedyne nadające sie do roweru to te 25R pod kątem cena jakość (są lepsze ale droższe) bo mają realną obciążalność własnie na poziomie tych 7A. Dla porównania ojciec sobie zrobił zestaw na tym szajsie samsungach 29E i przy ledwo niecałym 2c ciągłym mają 50st :evil: Nigdzie nie piszą do jakiej temperatury się nagrzewa ogniwo ze względu na prąd rozładowania, ale w nocie małym druczkiem, że przy 50st żywotność aku to 200 cykli.
Niestety taka bolączka, że akumulatorki do latarek nie nadają się do roweru.


25R przy prądzie 7A ma temperaturę w okolicech około 35st C
gdzieś tak wyczytałem

Lepszych w tej cenie do rowerów elektrycznych nie ma
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Pon 06 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Z tego co wiem zielone są nowsze od tych niebieskich..
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

atomek1000 napisał/a:
Z tego co wiem zielone są nowsze od tych niebieskich..


to nie istotne parametry takie same
sprawdziłem i to są zielone złego jpeg dostałem
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015   

Eryk1000 napisał/a:
Cezar38 nie ma hegemonii turnigy :P wiele osób na forum już jeździ na Li-ion ;) tylko ile to pożyje :P ? Moje jak na razie jeszcze dają radę..... Ostatnio też się przymierzałem do zakupu Liion wysoko-prądowych tylko odstrasza cena, trzeba do mocnego bajka budować pakiet minimum 12P a najlepiej 15p. Z żywotnością nie dogonią Lipo, za to są bardziej bezpieczne. Z tych podanych tutaj SAMSUNG 25R będzie najbardziej optymalny do ebajka


pożyje długo pod warunkiem nie obciążania więcej niż 7A/ ogniwo
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 05 Lip, 2015   

dla zainteresowanych mogę wykonać dowolny pakiet akumulatorów z zakupionych ogniw, oczywiście usługa budowy pakietu płatna jest dodatkowo i obejmuje niezbędne materiały (holder, nickel plate, przewody, itd) oraz koszt robocizny
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 05 Lip, 2015   

przy zamówieniu łącznym 1000szt cena samsung 25r będzie wynosić około 16zł

brakuje jeszcze 750szt

Na życzenie faktura VAT 23%
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Pon 06 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Nie 05 Lip, 2015   

Cezar38 napisał/a:
Czytałem sporo na forach Candle i testach o wysokopradowych i tak właściwie jedyne nadające sie do roweru to te 25R pod kątem cena jakość (są lepsze ale droższe) bo mają realną obciążalność własnie na poziomie tych 7A. Dla porównania ojciec sobie zrobił zestaw na tym szajsie samsungach 29E i przy ledwo niecałym 2c ciągłym mają 50st :evil: Nigdzie nie piszą do jakiej temperatury się nagrzewa ogniwo ze względu na prąd rozładowania, ale w nocie małym druczkiem, że przy 50st żywotność aku to 200 cykli.
Niestety taka bolączka, że akumulatorki do latarek nie nadają się do roweru.


Nic dziwnego, że Samsungi 29E mają taką temp skoro producent sugeruje dla nich 2,75A continuos discharge czyli <1C, a w peaku 8,3A. I te wartości dotyczą tych min. 500 cykli ładowań deklarowanych przed fabrykanta.
Każdy powinien dobierać zasilanie adekwatne do swoich potrzeb.
Ostatnio zmieniony przez tumich Pon 06 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

tumich napisał/a:
Cezar38 napisał/a:
Czytałem sporo na forach Candle i testach o wysokopradowych i tak właściwie jedyne nadające sie do roweru to te 25R pod kątem cena jakość (są lepsze ale droższe) bo mają realną obciążalność własnie na poziomie tych 7A. Dla porównania ojciec sobie zrobił zestaw na tym szajsie samsungach 29E i przy ledwo niecałym 2c ciągłym mają 50st :evil: Nigdzie nie piszą do jakiej temperatury się nagrzewa ogniwo ze względu na prąd rozładowania, ale w nocie małym druczkiem, że przy 50st żywotność aku to 200 cykli.
Niestety taka bolączka, że akumulatorki do latarek nie nadają się do roweru.


Nic dziwnego, że Samsungi mają taką temp skoro producent sugeruje dla nich 2,75A continuos discharge czyli <1C, a w peaku 8,3A. I te wartości dotyczą tych min. 500 cykli ładowań deklarowanych przed fabrykanta.
Każdy powinien dobierać zasilanie adekwatne do swoich potrzeb.


parametry które podałeś dotyczą chyba ogniw 29E
a nie oferowanych 25R oraz VCT4
proszę nie wprowadzaj zamętu do tematu i dokładnie zaznacz do jakich ogniw podajesz parametry (samsung 29E)

zasilanie zawsze musi być dobrze dobrane do obciążenia, np:
14s8p (samsung 25R) = 50,4V 20Ah
zakładając, że bezpieczny (temperatura) dla ogniw jest prąd rzędu 5-8A
Dla 10p ogniw = 40-64A
Moc wystarczająca dla sterownika: 2000-3300w
i bezpieczna dla całego pakietu

Planowany przeze mnie pakiet to:
20s13p = 72V 32,5Ah
Dla 13p ogniw = 65-104A
Moc wystarczająca dla sterownika: 4500-7300w
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group