|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Zlot EV 2016 7-8 maja |
Autor |
Wiadomość |
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Daniel, mi akurat auta nie przeszkadzaly, zwyczajnie nie wchodzilem na tor jak one jezdzili zgodnie z tym co mowil przez mic. Zeeltom. Impreza super, troche mnie draznili ludzie przelatujacy tuz przed jadacym rowerem, ale ogolnie nie mam zastrzezen.
Zeeltom spisal sie na medal - zreszta jak co roku
Co do wzroku mam doskonaly.
Pijesz do tego, ze mijalem Cie na torze i Cie nie widzialem, sorry, jakos nie rozgladam sie na boki jak wyjezdzam z zakretu a na liczniku 60kmh.
Skoro chciales pogadac to trzeba bylo zwyczajnie podejsc i przywitac sie, a nie filowac z trybun, a potem na dzielni opowiadac bajki, ze Cie "specjalnie niezauwazylem" |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Może po prostu godziny parzyste dla rowerow, nie parzyste dla samochodów i motorów.
Ale ogolnie za rok przecież juz ma toru nie być wiec będą inne problemy |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Czy będzie tor, czy nie, to się dopiero okaże.
"Imprezą masową jest impreza sportowa, artystyczna lub rozrywkowa, na której liczba miejsc wynosi:
na stadionie, w innym obiekcie niebędącym budynkiem lub na terenie umożliwiającym przeprowadzenie imprezy masowej — nie mniej niż 1000"
Do imprezy masowej jeszcze nam dużo brakuje. |
|
|
|
|
Daniel
początkujący
Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 5 Skąd: WWL
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Skoro toru ma nie być to pytanie czy Zeeltom ma już jakiś pomysł na lokalizację? Może warto w jakiś sposób wesprzeć chociażby w poszukiwaniu miejscówki to jedno.
Drugie mimo że jak i w normalnym życiu tak i na zlocie mogły mieć miejsce sytuacje nazwijmy to "kryzysowe" lub bardziej dosadnie niebezpieczne to moim zdaniem świadomość uczestników była i jest na tyle duża, że zwyczajnie nastąpiła samoorganizacja.
Po trzecie. Nikt nikomu nie każe być ratownikiem medycznym chociaż uważam że w razie W to wiele osób potrafiłoby zareagować. Miasto nie ma obowiązku zapewniać takiej pomocy za to może kontrolować itd...
Po czwarte cały czas orgomny szacun dla zeeltoma za trud i odpowiedzialność. Nie wiem ile osób pomagało mu do tej pory ale skoro impreza zaczyna się rozrastać to może warto wesprzeć go nie tylko słowem ale jakąś bardziej namacalną pomocą chociażby to co ww.
Po piąte zeeltom a może Ty jako pomysłodawca masz już jakąś określoną wizję tego w którą stronę chciałbyś rozwijać całą imprezę?
PiotrW: najpierw na forum robisz wyrzut dlaczego się nie widzieliśmy a teraz sugerujesz że to ja chciałem pogadać??? coś cię chyba ponosi... co do reszty - no comments. |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Daniel napisał/a: | ....
PiotrW: najpierw na forum robisz wyrzut dlaczego się nie widzieliśmy a teraz sugerujesz że to ja chciałem pogadać??? coś cię chyba ponosi... co do reszty - no comments. |
Wystarczy mi, ze widze Cie codziennie na Warynskiego hehehe |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Pany, litości |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
wookie napisał/a: |
30 m. przed skrzyżowaniem (tor x wjazd) postawić znak ograniczenia szybkości do 20 km/h, ..
|
nie posuwamy się za daleko z tym bezpieczeństwem ? nie po to robimy mega bajki by na torze zwalniać do 20 km/h, to nielogiczne i nie do wyegzekwowania
według mnie przed kolejnym zlotem ( Zeltom znowu Ci się uda - wierzymy ) wystarczy przy kolizyjnym punkcie wejście/tor ustawić zaufanego człowieka czyli kogoś z forum kto będzie pilnował. jest nas dużo wiec po pół godzinki każdy, wystarczy.
a skoro zgadzamy się wszyscy że było super to po co coś zmieniać ? |
_________________ 🔋 3,5 sztuki 🔌 - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=6828
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3860 http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5181 |
|
|
|
|
wookie
brygadzista wookie
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 247 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
maran_hand napisał/a: | wookie napisał/a: |
30 m. przed skrzyżowaniem (tor x wjazd) postawić znak ograniczenia szybkości do 20 km/h, ..
|
nie posuwamy się za daleko z tym bezpieczeństwem ? nie po to robimy mega bajki by na torze zwalniać do 20 km/h, to nielogiczne i nie do wyegzekwowania |
Te 20 km/h to taki raczej dupochron dla organizatora, czyli nie oznacza że musisz do takiej prędkości zwolnić, bo i nikt z radarem nie będzie tam stał żeby mandaty wciskać. Jak kogoś rozjedziesz to na własną odpowiedzialność, a nie na odpowiedzialność Zeeltoma.
Sam taki znak pobudza wyobraźnię i nawet jak nie zwolnisz, to baczniej będziesz obserwować czy nikt nie wchodzi. Żeby nic się nie stało wystarczy trochę wyższa czujność.
Niemniej to tylko propozycja, bo wydaje mi się że robienie ze zlotu imprezy masowej z pełnymi tego konsekwencjami to trochę przesada |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 11 Maj, 2016
|
|
|
Patrząc przez progres ostatnich lat to dojdzie do poziomu imprezy masowej. Chyba ideą zlotu jest krzewienie przyrostu pojazdów elektrycznych. Inna kwestia to przyrostu mocy maszyn pojawiających się na zlocie - bestmotory, 9C, clyte a teraz już mxusy i qs motory. Czort wie czy ktoś w przyszłym roku nie wyskoczy z mamothem albo qs dual 273 |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Nie 29 Maj, 2016
|
|
|
O proszę, dzieje się tam u Was Tomku |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Maj, 2016
|
|
|
Po 8 latach rządzenia PO, wreszcie coś się dzieje |
|
|
|
|
tkoko
prezes
Pomógł: 19 razy Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 684 Skąd: Czechowice-Dz
|
Wysłany: Nie 29 Maj, 2016
|
|
|
zeeltom napisał/a: | Po 8 latach rządzenia PO, wreszcie coś się dzieje |
Jak za friko naprawiłeś zasilanie na torze, to nic dziwnego że przyszli na gotowe |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Maj, 2016
|
|
|
E tam. Tym razem na torze nie byłem za friko. Wynajęli mnie do zabezpieczenia zasilania, bo tylko ja wiedziałem (z kolegą) co robić w razie awarii. Dniówka wyszła 210 zł do kieszeni Dwa dni opłacało się Żarcie i picie za darmochę
I w niedzielę takowa awaria nastąpiła.
Swoją drogą ciekawy jestem jakim cudem bezpieczniki 63A wytrzymywały 92A obciążenia na jednej fazie? A były trzy sztuki w szeregu, po 63A |
|
|
|
|
jszk
stażysta jszk
Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 128 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 30 Maj, 2016
|
|
|
zeeltom napisał/a: |
Swoją drogą ciekawy jestem jakim cudem bezpieczniki 63A wytrzymywały 92A obciążenia na jednej fazie? A były trzy sztuki w szeregu, po 63A |
Charkaterystyki ich pooglądaj to bedziesz wiedział. Taki bezpiecznik wytrzyma conajmniej minutę przy podwójnym prądzie. Tu miałeś tylko 30% więcej wiec pewnie z kilkadziesiąt minut takiego przeciązenia wytrzyma. |
_________________ http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|