|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
Akumulatory - opisy i pomiary |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 23 Cze, 2013
|
|
|
No właśnie, jak po dłuższym jest podobnie to raczej ok. Tak na marginesie to przy akumulatorach np. li-ion martwimy się bardzo o balansowanie poszczególnych cel a jak użytkowany jest akumulator np. 12V ołowiowy to nikt już nie patrzy że on się składa z 6 cel i one różnią się między sobą. Wiadomo że nie ma tam dostępu i pomiar jest niemożliwy ale należało by balansować. |
|
|
|
|
Redaktor1966
kierownik
Wiek: 57 Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 25 Mar, 2015
|
|
|
http://www.unigum.pl/aktu...mulatorow-exide | 20.03.2015 r.
Szybsze ładowanie i zwiększona wydajność akumulatorów Exide
Dzięki technologii Carbon Boost oraz IV generacji akumulatorów AGM i EFB do pojazdów z systemem Start-Stop, nowe akumulatory pod markami CENTRA i EXIDE będą ładować się nawet o 1,5 raza szybciej oraz będą miały zwiększoną wydajność.
Akumulatory z Carbon Boost sprawdzą się doskonale podczas codziennej miejskiej jazdy, która charakteryzuje się dużą ilością zatrzymań, a także w warunkach niskich temperatur, których tradycyjnie można spodziewać w okresie zimy. Nowe akumulatory mają 30% więcej mocy rozruchowej i są najbardziej zaawansowanymi konstrukcjami na rynku tradycyjnych akumulatorów.
Opracowane właśnie przez Exide Technologies nowe akumulatory AGM, IV już generacji, będzie wyróżniała czterokrotnie dłuższa żywotność w pracy cyklicznej, o 20% większa moc i ponad trzykrotnie większa zdolność przyjmowania ładunku w porównaniu ze standardowymi akumulatorami. Równie imponujące parametry będą cechowały odnowioną serię akumulatorów EFB.
Źródło: Centra |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 25 Mar, 2015
|
|
|
W pojazdach ołów, a li-ion to przepaść. Co do "balansowania" to w ołowiowych, Ni-Cd, Ni-Mh też się to robi, tylko nazywa się "wyrównywanie" i robi się to prądem. Nadmiar energii jest zamieniany na ciepło, tyle że w litowych ciepło wydziela się w balanserze (najczęściej). |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
rafalbooa
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2015 Posty: 32 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016
|
|
|
Czesc .Mial ktos z was akumulatory Bpower 12 v 20 ah.Jak sie spisywaly bo kupilem 3 szt niby gosc w sklepie zachwalal. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|