E-BIKE NA RAMIE FALCON |
Autor |
Wiadomość |
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Czw 27 Sie, 2015
|
|
|
Zdecydowałem się jednak wyjść na zewnątrz ze sterownikiem , jak ktoś bardzo by się uparł to można wszystko upchać w środku ale z przedłużaniem kabli i lutowaniem na zewnątrz a później dorwać Chińczyka zeby to upchał w środku 😊 Ma ktoś pomysł jak zabezpieczyć sterownik przed wodą, wilgocią? Pada u mnie dość często i bez zabezpieczenia będzie lipa |
_________________
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 27 Sie, 2015
|
|
|
Kup "plastik w śpreju" i wszystko wypsikaj tym. Ja tak zabezpieczam złącza w sabvotonie przed wodą przy montażu pod ramą. Bdb działa. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Czw 27 Sie, 2015
|
|
|
tas, też o tym myślałem bo używam plastidipa do modów w aucie . Dzięki za potwiedzenie |
_________________
|
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Pią 28 Sie, 2015
|
|
|
Witam koledzy , jestem po zmontowaniu baterii i chcę się zabrać za resztę gratów To moje pierwsze spotkanie ze sterownikiem i wolę się Was zapytać żeby niczego źle nie polutować/podłączyć . Dodam że do podłączenia mam tylko manetkę gazu (podłączone na zdjęciu ) oraz (włącznik on/off , i stacyjkę ) do podłączenia z przewodem od stacyjki sterownika , ale nie wiem który to przewód w sterowniku . Oczywiście pozostaje tez podłączenie MXUSA . Czego unikać i na co uważać ? Poniżej umieszczam PDF Wiring connection instruction oraz zdjęcie przewodów sterownika
upload images free
New Type Sabvoton sine wave motor controller SPEC---SSC series.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 602 raz(y) 374,16 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 28 Sie, 2015
|
|
|
Niczego nie unikać, jak będziesz podłączał zgodnie z instrukcją na nic też nie musisz uważać. Tam masz przecież każdy kabelek rozpisany i nawet napisane które podłączyć do czego żeby przeprowadzić hall test.
Stacyjka jak dobrze pamiętam u siebie to E-lock czy coś takiego, chyba czerwony przewód. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
photo hosting
Właśnie podwajam przewody w silniku i nasuwają mi sie dwa pytania , Jakim sposobem zdjąć koszulkę przewodów nie przecinajac ich ? I czy mogę później zastąpić te koszulki z materiału zwykłymi termokurczliwymi ? Pytam ze względu na temperaturę.
MixhaL, Masz na myśli, B2 Red wire -Electric lock tak ?
Ps. Pierwszy raz zawsze najtrudnejszy ☺ |
_________________
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
osłona teflonowa oryginalnej izolacji jest znacznie wytrzymalsza niż jakaś tam koszulka termokurczliwa.
Proponuję jej nie usuwać. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
Tak to jest E-lock i jest to z tego co widzę druga wtyczka od góry. Ale jeszcze sprawdź dla pewności z instrukcją. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
MixhaL, 4 posty wyżej pod zdjęciem dałem PDF z instrukcja , według niej chyba masz rację
http://postimg.org/image/6dbp6kvy5/
Przepchałem z trudnością podwójne przewody w silniki i jak widać na zdjęciu nie ma już miejsca ani na jeden więcej , chyba nie będę mógł założyć bezpiecznika . Czy po daniu podwójnych przewodów nadal istnieje duże ryzyko że spalę silnik ? |
_________________
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
ARTUR napisał/a: | Czy po daniu podwójnych przewodów nadal istnieje duże ryzyko że spalę silnik ? | Tym większe jest ryzyko Ale masz przecież czujnik temperatury, nie starczy Ci? |
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2015
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Tym większe jest ryzyko | Dlaczego tym większe ryzyko ?
atomek1000 napisał/a: | Ale masz przecież czujnik temperatury, nie starczy Ci? |
Za mało mam doświadczenia żeby to stwierdzić Twoim zdaniem wystarczy ? |
_________________
|
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2015
|
|
|
Cytat: | To samo się tyczy zasilania silnika, pod samą oś trzeba pociągnąć minimum 10AWG i tak z 10cm przed osią wchodzi na podwojone przewody fazowe fabrycznie.
Ja bym to tak zrobił. |
Chodzi o to żeby dać 3 przewody od sterownika 10AWG i podłączyć je do podwojonych przy osi tak ? zostało mi tylko na max 2 kable (10,8 AWG) żeby pociągnąć , jak można rozwiązać ten problem ? Mam więcej zwykłych kabli jak to ma znaczenie . |
_________________
|
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2015
|
|
|
toft,
Ok , to w ten sposób .
To może pozostawię seryjne (pojedyncze kabelki a w zamian pociągnę przez oś dwa do bezpiecznika ? będzie to lepszym rozwiązaniem ? Bo i tak nie dam rady 5 dodatkowych kabli , max 3 . |
_________________
|
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2015
|
|
|
Po lekkiej męczarni udało mi się przeciągnąć dwa cienkie kabelki jak od halli Nie będą miały dużego prądu więc chyba dadzą rade ? Jak nie ma przeciwwskazań to zaczynam wszystko lutować . |
_________________
|
|
|
|
|
|