|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
hamulce, regen |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014 hamulce, regen
|
|
|
Witam,
Czy ktoś z was ma jakiś dobry sposób na dodanie do klamki hamulca hydraulicznego wlacznika do regeneracji?
Zaznacze tylko że mam porządne klamki hamulcowe i ich wymiana nie wchodzi w grę.
pozdrawiam, |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014
|
|
|
Będę miał ten sam problem i myślałem o podłączeniu włącznika stop z motocykli. Są tam używane dwojakiego rodzaju. Mechaniczne i włączane ciśnieniem. Taki włączany ciśnieniem można by użyć tylko trzeba włączyć się w rowerową hydraulikę.
http://allegro.pl/czujnik...4558471811.html |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014
|
|
|
Ten czujnik, żeby zadziałał wymaga ciśnienia. Czujnik do bajka powinien być taki, aby zareagować przed wzrostem ciśnienia w instalacji.
Ja bym upatrywał rozwiązania w czymś takim za 1zł zamontowanym na klamce:
|
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
MARCIN
prezes
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 519 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014
|
|
|
Jeśli przełącznik typu włącz-wyłącz, to można też spróbować z kontaktronem. Można kupić całkiem małe, magnesy też można dostać małe. |
|
|
|
|
Rafał
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 290 Skąd: wawa
|
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014
|
|
|
dzięki Panowie. Rozwiązanie Tasa póki co wydaje mi się najbardziej rozsądne. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 05 Lip, 2015
|
|
|
Chwilę mi zajęło znalezienie tego tematu, ale wiedziałem, że już ktoś to poruszał. Jest inna metoda aniżeli wiercenie klamek. Mój patent na regen w klamce wygląda tak:
Niby to jest mechaniczny i mogłem kupić za 15 zł taki na linkę, ale wolałem sobie utrudnić życie i od razu rozwiązać problem jeżeli będę instalował hydrauliki. Jest to już trzecia wersja hamowania z klamki w wersji beta. Poprzednie wymagały przewiercenia klamki i miały ogromną czułość, abstolutnie jaki kolwiek teren i wyboje dyskfalfikowały z użycia. Chciałem wykonać regulację za pomocą zintegrowanej śrubki i sprężynki aczkolwiek okazało się to zbędne bo posiada idealną czułość
Elementy to nakładka na klamkę z laminatu, microswitch smd pyłoodporny, kabel - i to tyle
Zrobię ją jeszcze raz żeby jakoś wyglądała, dodam jakieś mocowanie na oringa i może jak będę miał fantazję to dodam tą regulację, Oczywiście tą metodą da się zrobić "variable regen" do adapto |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|