ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Upgrade do 30Ah - Mxus v2 3000 45H (16x4)
Autor Wiadomość
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   Upgrade do 30Ah - Mxus v2 3000 45H (16x4)







CDN...
 
 
Freerider 
kierownik


Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 320
Skąd: Królików
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Czy moje oczy widzą 888 w ht i to Kross level a5 robiony pod skok 100/120mm? :D Ogólnie to sam lubię ryzykować, nieraz kupuje Danio przeterminowane o 1 dzień, ale kurde ty już skaczesz na główkę do płytkiej wody, z klifu, z kamieniem u szyi, a przed tym łykasz truciznę... :D Przecież on na tych zdjęciach ma podniesiony tył i dopiero wtedy ma dobre kąty. :shock: Kokones wozisz na przyczepce? :mrgreen: Długo już tak jeździsz? :D Sprawdzaj nieraz farbę od dołu pomiędzy główką a dolną rurką przedniego trójkąta... Normalnie bym się nie czepiał ale kurcze to elektryk i 25km/h tym nie jeździsz, chyba że tak to cofam ten tekst o przyczepce. :D Pozdrawiam.
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Ten 888 się troszkę będzie marnował :smile:
Ale jak nie będzie skakał to pewnie rama wytrzyma ale takiego połączenia to nigdy nie widziałem więc nie wiadomo.

Ładnie skrzynka pomalowana - proszkowo?
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Ogólnie elegancki. Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci. :wink:
Trochę mnie przerażają tylko te ostre rogi skrzynki z tyłu :smile:

Edyta:
O przednie mi chodziło rogi
Ostatnio zmieniony przez Adam Wysokiński Nie 17 Sty, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Zobaczymy jak długo wytrzyma rama. Przynajmniej jest wygodnie. Skrzynka malowana proszkowo. Ostre rogi są, bo tak było łatwiej i jakoś trzeba upchać te 24 LiPo ;) .
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Adam Wysokiński napisał/a:
Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci. :wink:

Śmiechy śmiechami dopóki uprawia się bułkojeździectwo... pojedzie kiedyś w las, zaliczy gdzieś lekki lot i będzie po ramie, tak to działa :mrgreen: Tylko podejżewam, że to nigdy się od ziemi nie oderwie :lol:
 
 
Bysiu22 
młodzik
Bysiu



Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 74
Skąd: Żywiec
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Fajna maszyna, ale Jak ty tam upchasz te 24 LiPole, BMS i sterownik? Ja mam w podobnej ramie 12 LiPo i sterownik musiałem przerobić tzn. wywalić oryginalną obudowę i zamocować płaski radiator żeby to wszystko weszło. Może tylko na fotkach wygląda że nie wejdzie :)



12LiPo, BMS, sterownik 1500W, przetwornica z 68/12V, bezpiecznik i przewody z akku upchane na styk
 
 
Freerider 
kierownik


Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 320
Skąd: Królików
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Adam Wysokiński napisał/a:
Ogólnie elegancki. Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci.
Oj tam od razu nagłej śmierci... :D Jeśli będzie "jeździł po bułki" czyli nie będzie go dobijał i nie zaliczy niedolotu to raczej nic się nie stanie... No może zacisk cztero-tłoczkowy z tarczą 8" też bym sobie odpuścił. :shock: Po prostu ht + dwupółka to rzecz której się nie robi, bo standardowy amorek w razie czego wygnie się na sterówce i już, a dwu półeczka urwie główkę :grin: Taka sama sytuacja z 10 letnimi ramami z alu (nie brać pod uwagę pancerów, one rządzą się własnymi cudownymi ciężkimi prawami) do których pakuje się silnik i jeździ, im szybciej tym większe siły działają na wybojach. Moja rama np pękła w połowie, dosłownie w połowie dolnej rurki przedniego trójkąta, rocznik 2003 chyba (po numerach). :D umbur, nie lataj i będzie ok. :wink:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

U mnie wyglądało to wcześniej tak:

12 LiPo, sterownik, przetwornica 12V, 5V i 3V, BMS i wentylator.
Nie wiem czemu u Ciebie jest tak ciasno. W każdym bądź razie kolega Tas zasugerował, żeby ułożyć je w poprzek, nie wzdłuż.
Skrzynka ma na szerokość 145mm i przymiarki wstępne wyglądały zachęcająco:

Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :) .
Rower już trochę przeszedł, zamieszczałem na stronie filmy z jazd.

https://www.youtube.com/p...cUPLYuZxBvTKvuL
Ostatnio zmieniony przez umbur Nie 17 Sty, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016   

Miejsca jest dosyć


Teraz zaczyna się jazda :)
 
 
piotrrs11 
brygadzista



Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: Sulejów/Wrocław
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016   

Zawsze zastanawia mnie w jakiej kolejności budowana jest bateria przy bardziej wymagających konstrukcjach.
Najpierw wygodnie lutujecie i upychacie do ramy czy męczycie się z plątaniną kabli po ułożeniu ogniw w ramie jak na zdjęciu u kolegi wyżej?
_________________
some random strrrr
 
 
Bysiu22 
młodzik
Bysiu



Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 74
Skąd: Żywiec
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016   

Ja np. wkładam wszystkie akku jak kolega wyżej i mam porobione złączki. Najpierw spinam akku szeregowo a potem złączkami równolegle. Te złączki to z jednej strony zaprasowane złącza te czerwone 4mm a z drugiej polutowane ze sobą kabelki. Podobnie balansery też mam polutowane gotowe złączki i wg. nr na złączach spinam równolegle a potem do BMSa. Fajne są ogniwa Li-Ion bo można po zgrzewać i jest dużo mniej kabli.

skrzynka 1


skrzynka 2
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   

12h lutowania i akumulator jest :)

...jeszcze nie wiem jak zamknę szkrzynkę.
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016   

Już widać pomalutku koniec :)


 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016   

piotrrs11 napisał/a:
Zawsze zastanawia mnie w jakiej kolejności budowana jest bateria przy bardziej wymagających konstrukcjach.
Najpierw wygodnie lutujecie i upychacie do ramy czy męczycie się z plątaniną kabli po ułożeniu ogniw w ramie jak na zdjęciu u kolegi wyżej?

Teraz mogę powiedzieć, że za pierwszym razem najpierw lutowałem baterie, później wkładałem do skrzynki. Inaczej nie dałoby się. W takim wypadku, gdy baterie są kablami na zewnątrz lutuje się lepiej po wsadzeniu do skrzynki. Wiadomo dokładnie ile przewodu potrzebujemy i można ciąć pod wymiar. Bieżesz małe krzesełko i jedziesz ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group