Upgrade do 30Ah - Mxus v2 3000 45H (16x4) |
Autor |
Wiadomość |
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016 Upgrade do 30Ah - Mxus v2 3000 45H (16x4)
|
|
|
CDN... |
|
|
|
|
Freerider
kierownik
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 320 Skąd: Królików
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Czy moje oczy widzą 888 w ht i to Kross level a5 robiony pod skok 100/120mm? Ogólnie to sam lubię ryzykować, nieraz kupuje Danio przeterminowane o 1 dzień, ale kurde ty już skaczesz na główkę do płytkiej wody, z klifu, z kamieniem u szyi, a przed tym łykasz truciznę... Przecież on na tych zdjęciach ma podniesiony tył i dopiero wtedy ma dobre kąty. Kokones wozisz na przyczepce? Długo już tak jeździsz? Sprawdzaj nieraz farbę od dołu pomiędzy główką a dolną rurką przedniego trójkąta... Normalnie bym się nie czepiał ale kurcze to elektryk i 25km/h tym nie jeździsz, chyba że tak to cofam ten tekst o przyczepce. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Ten 888 się troszkę będzie marnował
Ale jak nie będzie skakał to pewnie rama wytrzyma ale takiego połączenia to nigdy nie widziałem więc nie wiadomo.
Ładnie skrzynka pomalowana - proszkowo? |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Ogólnie elegancki. Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci.
Trochę mnie przerażają tylko te ostre rogi skrzynki z tyłu
Edyta:
O przednie mi chodziło rogi |
Ostatnio zmieniony przez Adam Wysokiński Nie 17 Sty, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Zobaczymy jak długo wytrzyma rama. Przynajmniej jest wygodnie. Skrzynka malowana proszkowo. Ostre rogi są, bo tak było łatwiej i jakoś trzeba upchać te 24 LiPo . |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Adam Wysokiński napisał/a: | Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci. |
Śmiechy śmiechami dopóki uprawia się bułkojeździectwo... pojedzie kiedyś w las, zaliczy gdzieś lekki lot i będzie po ramie, tak to działa Tylko podejżewam, że to nigdy się od ziemi nie oderwie |
|
|
|
|
Bysiu22
młodzik Bysiu
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Fajna maszyna, ale Jak ty tam upchasz te 24 LiPole, BMS i sterownik? Ja mam w podobnej ramie 12 LiPo i sterownik musiałem przerobić tzn. wywalić oryginalną obudowę i zamocować płaski radiator żeby to wszystko weszło. Może tylko na fotkach wygląda że nie wejdzie
12LiPo, BMS, sterownik 1500W, przetwornica z 68/12V, bezpiecznik i przewody z akku upchane na styk |
|
|
|
|
Freerider
kierownik
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 320 Skąd: Królików
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
Adam Wysokiński napisał/a: | Ogólnie elegancki. Kolega Freerider jak zwykle dramatyzuje, mi też mówił o pękaniu i nagłej śmierci. | Oj tam od razu nagłej śmierci... Jeśli będzie "jeździł po bułki" czyli nie będzie go dobijał i nie zaliczy niedolotu to raczej nic się nie stanie... No może zacisk cztero-tłoczkowy z tarczą 8" też bym sobie odpuścił. Po prostu ht + dwupółka to rzecz której się nie robi, bo standardowy amorek w razie czego wygnie się na sterówce i już, a dwu półeczka urwie główkę Taka sama sytuacja z 10 letnimi ramami z alu (nie brać pod uwagę pancerów, one rządzą się własnymi cudownymi ciężkimi prawami) do których pakuje się silnik i jeździ, im szybciej tym większe siły działają na wybojach. Moja rama np pękła w połowie, dosłownie w połowie dolnej rurki przedniego trójkąta, rocznik 2003 chyba (po numerach). umbur, nie lataj i będzie ok. |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016
|
|
|
U mnie wyglądało to wcześniej tak:
12 LiPo, sterownik, przetwornica 12V, 5V i 3V, BMS i wentylator.
Nie wiem czemu u Ciebie jest tak ciasno. W każdym bądź razie kolega Tas zasugerował, żeby ułożyć je w poprzek, nie wzdłuż.
Skrzynka ma na szerokość 145mm i przymiarki wstępne wyglądały zachęcająco:
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce .
Rower już trochę przeszedł, zamieszczałem na stronie filmy z jazd.
https://www.youtube.com/p...cUPLYuZxBvTKvuL |
Ostatnio zmieniony przez umbur Nie 17 Sty, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016
|
|
|
Miejsca jest dosyć
Teraz zaczyna się jazda
|
|
|
|
|
piotrrs11
brygadzista
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: Sulejów/Wrocław
|
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016
|
|
|
Zawsze zastanawia mnie w jakiej kolejności budowana jest bateria przy bardziej wymagających konstrukcjach.
Najpierw wygodnie lutujecie i upychacie do ramy czy męczycie się z plątaniną kabli po ułożeniu ogniw w ramie jak na zdjęciu u kolegi wyżej? |
_________________ some random strrrr |
|
|
|
|
Bysiu22
młodzik Bysiu
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Czw 21 Sty, 2016
|
|
|
Ja np. wkładam wszystkie akku jak kolega wyżej i mam porobione złączki. Najpierw spinam akku szeregowo a potem złączkami równolegle. Te złączki to z jednej strony zaprasowane złącza te czerwone 4mm a z drugiej polutowane ze sobą kabelki. Podobnie balansery też mam polutowane gotowe złączki i wg. nr na złączach spinam równolegle a potem do BMSa. Fajne są ogniwa Li-Ion bo można po zgrzewać i jest dużo mniej kabli.
skrzynka 1
skrzynka 2
|
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016
|
|
|
12h lutowania i akumulator jest
...jeszcze nie wiem jak zamknę szkrzynkę. |
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016
|
|
|
Już widać pomalutku koniec
|
|
|
|
|
umbur
prezes
Pomógł: 25 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 581 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016
|
|
|
piotrrs11 napisał/a: | Zawsze zastanawia mnie w jakiej kolejności budowana jest bateria przy bardziej wymagających konstrukcjach.
Najpierw wygodnie lutujecie i upychacie do ramy czy męczycie się z plątaniną kabli po ułożeniu ogniw w ramie jak na zdjęciu u kolegi wyżej? |
Teraz mogę powiedzieć, że za pierwszym razem najpierw lutowałem baterie, później wkładałem do skrzynki. Inaczej nie dałoby się. W takim wypadku, gdy baterie są kablami na zewnątrz lutuje się lepiej po wsadzeniu do skrzynki. Wiadomo dokładnie ile przewodu potrzebujemy i można ciąć pod wymiar. Bieżesz małe krzesełko i jedziesz . |
|
|
|
|
|