Silnik 1500 - 2500W znamionowo |
Autor |
Wiadomość |
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Czw 29 Paź, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | Chyba innego nie znajdę węższego. Ale kurde, jednak ponad 1300zł mnie nie motywuje. No ale jeszcze jest czas na szukanie |
1300 Z przesyłką nie wychodzi ca. 200eurasów? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Czw 29 Paź, 2015
|
|
|
no ale z chin wysyłają i kurierem, cło, vat, prowizja dla DHLa |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 03 Lis, 2015
|
|
|
Nie chce go.
Najbliższy ideałowi jest ten z ebay, ale chwilowo cena mnie demotywuje. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
mleczny
młodzik
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 82 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 21 Lis, 2015
|
|
|
A jaki do tego ewentualnie sterownik (vektor czy standard)? Ile Amper i ile V ? W standardzie jest na 48V i max 30 A. Ile bezpiecznie można go pocisnąć?
PS.
Tas robiłeś grupowe zamówienia na silniki w kole. Może warto pomyśleć o czymś poza kołem? Ja się piszę )) |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Fajnie by było . Problem w tym że jakoś mało opłacalna jest taka zabawa (stosunek ceny do mocy jest jak widać gorszy i to sporo niż w przypadku silników w koło). Dodatkowo następne komplikacje i też koszty jakieś tam przez przeniesienie napędu . |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Dokładnie, przeliczyłem, przekalkulowałem i chyba odpuszczę budowę. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
mleczny
młodzik
Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 82 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Pykacz z mocą (momentem) na silniku masz racje. Na kole już nie bo dochodzi przerzutka. Dzięki czemu jesteśmy w stane wykorzystać maksymalną sprawność silnika i wygenerować potworny moment. |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Jeśli masz przełożenie stałe to tak na prawdę też możesz wziąć bardzo wolnego huba i też mieć potworny moment;p |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Właśnie problem w tym że standardowe przerzutki bardzo szybko się mielą . A mid z HUBa o dużej średnicy jest za duży jeśli chcemy dać taki o dużym Nm i na wygląd to do roweru pasuje jak świni siodło. |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Kilka miesięcy temu Tas pisał, że jak dobrze pójdzie to zobaczymy ebajka z prawdziwą rowerową "skrzynią biegów", coś z tego wyszło? Jestem bardzo ciekawy |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 22 Lis, 2015
|
|
|
Ha, ten temat nie umarł, żyje i ma się całkiem dobrze, ale nie nadszedł jeszcze czas |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Pon 23 Lis, 2015
|
|
|
Pykacz napisał/a: | Właśnie problem w tym że standardowe przerzutki bardzo szybko się mielą. |
Może mielą to nie, ale ciągle coś przeskakuje, szarpie, trzeba regulować, łańcuch się wyciąga. Powiem tak ja zmieliłem jedną, bo wszedł mi między przerzutkę a łańcuch patyk. Tylko, że szarpnąłem się na nową Sorę, bo miała być z krótkim wózkiem i obsługiwać 9rz. Tylko, że te współczesne przerzutki to się gną w palcach. Kupiłem stary model Sory i odpukać nic się nie dzieje a 9rzedów nie potrzeba. |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Pon 23 Lis, 2015
|
|
|
Chodzi ło mi o to że mielą się "trytytki" wolnobiegu , przekręcają się gwinty itd . Cała reszta to przyspieszone zużywanie się zębatek i łańcucha z powodu zbyt dużego Nm. Wszędzie na świecie z tym walczą . |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 23 Lis, 2015
|
|
|
Najwięcej jeździłem w setupie z typu mid z silnikiem my1016z3 moc max z baterii to było między 650 a 900w w zależności od setupu. NIc tam się nie mieliło i nie skakało. Jeden raz co skakać zaczał łańcuch po kasecie i myślałem że się kaseta za szybko skończyła to było jak zapominałem smarować i napęd zrobił się suchy jak pieprz. Po posmarowaniu przeszło. Nie zauważyłęm przedwczesnego zużycia napędu. Kaseta sram 9z przerzutka sram 7. Pzdr. |
_________________ Moje pojazdy:
Hub middrive - w budowie http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5394
Cruiser http://forum.arbiter.pl/v...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
|