|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
1994 Toyota corolla - konwersja |
Autor |
Wiadomość |
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Maj, 2009
|
|
|
1: 1200 zł
2: mam mieć |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
|
|
|
haha... kupiłem bocznik w lumelu za 29 zł. Przysłali bez podstawki. Gdzie taką podstawkę można dostać? lepiej samemu zrobić? z czego? |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
|
|
|
Kawałek bakelitu lub innego tworzywa sztucznego.
W bakelicie po 2 dziurki z 2 stron i opaskami (slikami) mocuje się bocznik do bakelitu, a bakelit na 1 śrubie lub 2 śrubach do karoserii.
Tak jak jest u mnie. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
|
|
|
ha, tylko muszę gdzieś dostać bakelit... mało kto tym handluje, jak już to hurtownie, będę musiał pół ciężarówki kupić
oprócz tego czekam jeszcze na przetwornicę zasilającą miernik. Postaram się go uruchomić i jakieś fotki zrobić |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
|
|
|
Bakelit ma każdy elektryk konserwator. Oni go wyrzucają jak demontują stare tablice rozdzielcze.
To wystarczy wąski paseczek.
To może być podstawka (nóżka) od jakiegoś urządzenia, aby izolacyjne. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Amperomierz działa, na razie częściowo na płytce projektowej, częściowo w powietrzu, bocznik też w powietrzu.. ale działa. Jutro sprawdzę jego odczyt miernikiem cęgowym..
Niestety nie wiem jaki wpływ na dokładność pomiaru będzie miał sterownik.. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Cęgowym prąd stały??? |
|
|
|
|
Mictronic
młodzik Electronics designer
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Są mierniki cęgowe które umożliwiają pomiar prądu stałego-mój znajomy taki posiada działają na zasadzie pomiaru mocy pola elektromagnetycznego czujnikiem halla wewnątrz ferrytu założonym dookoła przewodu... |
Ostatnio zmieniony przez Mictronic Pon 29 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Cęgowym się mierzy głównie prąd stały, ale są też mierzące prąd zmienny.
Ja w aucie jak sprawdzam, to porównuję pomiary wychylnym amperomierzem (wyskalowanym wcześniej na zwykłej opornicy i akumulatorach) i jednocześnie z cęgowym. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Zeeltom są cęgowe do prądu stałego, tylko są drogie (o jedną cyferkę droższe ) i trudno dostać |
|
|
|
|
Arekk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Jakie drogie np. Uni-t UT204 kosztuje 190zł i jest łatwo dostępny. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Może i są, nie mierzyłem jeszcze stałego cęgowym |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Arekk napisał/a: | Jakie drogie np. Uni-t UT204 kosztuje 190zł i jest łatwo dostępny. |
właśnie, a cęgowy do zmiennego 19,99 na allegro
mówię że o cyferkę więcej |
|
|
|
|
Arekk [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 01 Lip, 2009
|
|
|
za 19,90 to sobie można kupić 3 paczki fajek a nie miernik który będzie służył parę lat i mierzył coś prawidłowo. |
|
|
|
|
smoczy [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009
|
|
|
przydałby się jakiś apdejt
-czekam wciąż na sterownik...
-zamówiłem resztę mierników - 2 woltomierze z wyświetlaczem -1.8.8.8, o zakresach 20 i 200V, robię do nich separowane i filtrowane obwody zasilające i filtrowane pomiarowe
-instaluję pierwsze 6 akumulatorów t-105, mam zaciskarkę, zaciski i przewód 35mm^2
-na dniach zamawiam czujnik podciśnienia, przekaźnik ze stykami NO, kosztuje 116 zł netto. Zdam relację z użytkowania pytanie - jakie powinno być podciśnienie w układzie hamulcowym? gdzieś znalazłem że poniżej -0,5bara..
jak mi się będzie chciało to wrzucę kilka zdjęć |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|