EV w TV |
Autor |
Wiadomość |
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010
|
|
|
Mam wrażenie, że dyskusja cokolwiek odbiegła od tematu wątku
Dla wprowadzenia na właściwe tory krótki news (polujcie na publikacje w TV bo było kilka stacji na miejscu):
http://www.samochodyelekt...php?p=2465#2465
Tutaj małe fotostory . |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010
|
|
|
Czy ktoś kojarzy od czego jest dyfer w tym samochodzie? |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010
|
|
|
Od tego samego jak w każdym samochodzie lub innym pojeździe z napędem na całą oś (tzn. dwa koła)
Pomijam tutaj drezyny oraz gokarty
PS. "Fuksem" udało mi się dzisiaj ustrzelić reportaż w TV Katowice o tym wydarzeniu. Przy okazji mignęła też Panda. |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010
|
|
|
tomasz_kombi napisał/a: | Od tego samego jak w każdym samochodzie lub innym pojeździe z napędem na całą oś (tzn. dwa koła)
Pomijam tutaj drezyny oraz gokarty
|
Nie rozumiem odpowiedzi - może jestem niepełnosprawny umysłowo a może odpowiadający nie zrozumiał pytania |
_________________ erower 2 x 5kW Lipo 100V/15Ah 100A 80km/h www.7h7.pl www.sigmaev.pl
|
|
|
|
|
Arbiter
Administrator Założyciel forum, administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 936 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
Wydaje sie ze zrozumiał pytanie, odpowiedz tez wydaje mi się zrozumiała. Dyferencjał (mechanizm różnicowy) jest potrzebny w samochodach by zapewnić możliwość obracania się kołom(węwnętrzne i zewnętrzne) po różnych łukach bez poslizgu
Dyfer może nie być potrzebny jeśli pojazd ma napęd na jedno koło |
|
|
|
|
7h7
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 150 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
Ale się Kolega "zjeżył"
I to zupełnie niepotrzebnie.
Przyznam, że faktycznie z pierwszego pytania nie do końca zrozumiałem kontekst
Cóż ... nie odpowiadam za formę w jakiej to pytanie padło
Ok. Wracając do tematu i mam nadzieję godząc wszystkich odpowiadam:
Zdjęcie przedstawia dyferencjał z PRZODU pojazdu gdyż samochód ma jak słusznie zauważyłeś napęd przedni. |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
Same dyfry do przedniego napędu lub tylnego można kupić w Chinach, można nawet zamówić na wymiar i do odpowiednich parametrów auta. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Arbiter
Administrator Założyciel forum, administrator
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 936 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
ja już zupełnie nie rozumiem pytania o dyfer.
Tym bardziej, że piszą, że skrzynia jest fabryczna więc sądzę, ze dyfer (który jest z nią zintegrowany) jest prawdopodobnie fabryczny i napęd ma na przód. Wtedy przeróbka jedynie polega na wyrzuceniu silnika i podpięciu do skrzyni fabrycznej silnika elektrycznego |
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Nikt nie napisał, że w tym tygodniu na TVN Turbo w Automaniaku (chyba tak, się ten program nazywa) pokazują Teslę Roadster - Chyba pierwsza porządna polska recenzja EV.
Niestety... Trafiła się wpadka pod tytułem nie dało się auta ze słupka naładować, gdyż słupek ma gniazdo 16A, a ładowarka 32A... |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
To niech sobie zrobią odpowiedni przedłużacz z rozgałęźnikami na 3 gniazda 230V i będą mieli 3 fazy, a będą trochę dłużej ładować. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
Mibars
kierownik Leń patentowany
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 382 Skąd: Nadarzyn k. W-wy
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Zbyszek Kopeć napisał/a: | To niech sobie zrobią |
Jak sie kupuje auto za 400.000zł, to raczej nikt "sobie robić" nic nie zamierza... Ma działać. Po prostu. |
_________________ No i jest |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
To niech sobie zmówi w każdych usługach elektrycznych taki adapter.
Może też sobie z Unii załatwić dopłaty i postawić słupki, które mają też takie gniazda.
99% aut EV na świecie potrzebuje pojedyncze gniazda domowe. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
16A trójfazowe, czy jednofazowe? Jeśli nawet trójfazowe 16A a ładowarka pobiera więcej niż te 16A to i tak wywali bezpieczniki i żadna przejściówka nie pomoże
A z pojedynczego 16A nie zrobi się trzech faz... |
|
|
|
|
Zbyszek Kopeć
szef
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 3284 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Takie dobre prostowniki mają dokładnie regulowany prąd (w porządnym aucie EV), nawet raczaj nastawiany. |
_________________ EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl |
|
|
|
|
|