ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Sterowniki DC za darmo.
Autor Wiadomość
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   Sterowniki DC za darmo.

Witam Serdecznie

Proszę moderacje o promo dla tego watku.

W chwili obecnej mamy pewną pulę sterowników serii ISS-xA do rozdania dla osób które zbudowały swoje pojazdy elektryczne lub też są w trakcie ich budowy. Proszę pisać do mnie w tej sprawie. Aby dostać bezpłatnie sterownik należy w mailu:

1. Wskazać pojazd którego się jest autorem –link do strony itp.
2. Wskazać materiały np. zdjęcia pojazdu który aktualnie jest budowany – podać termin zakończenia budowy – określić aktualny status budowy.
3. Być członkiem SUP – co zostanie sprawdzone przed wysłaniem sterownika.

Osoba która otrzyma bezpłatnie sterownik serii ISS-xA nie ma prawa go odsprzedać osobą trzecim, sterownik podlega standardowej gwarancji 24m na warunkach przekazanych razem ze sprzętem. Użytkownik jest też zobligowany umieścić na pojeździe logo ISS wraz z linkiem do strony www – materiały reklamowe zostaną przekazane przez producenta lub jego przedstawiciela. Użytkownik przekazuje raporty z pracy sterownika ISS - xA, jego wad i zalet oraz tego jakich zmian by oczekiwał w późniejszych wersjach w raportach co 4 tyg. Osoby które otrzymają sterownik będą zobowiązane podpisać umowę o poufności danych technologicznych KNOW-HOW z producentem lub jego przedstawicielem.

Dostępne wersje:

Inteligenty Sterownik Silnika DC klasy ISS-xA obejmuję technologie bezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami dyrektywy EN - 954-1:

· Niekontrolowane i kontrolowane zatrzymanie.
· Bezpieczne zatrzymanie i wyłączenie systemu.
· Bezpieczny limitowany pomiar prądu i napięcia.
· Bezpieczne ograniczenie prądu.
· Bezpieczny kierunek obrotów.

ISS-1A

Zakres pracy : 12-48V / 250A – ciągły powtarzalny prąd obciążenia
Prąd maksymalny: 360A – 1min – T=1100C
Programowane ograniczenie prądu.(program, kabelek do PC, instrukcja w zestawie)
Sterowanie : PWM 0-100% (0-5k lub 0-10k)
Temp.pracy : -40¸+850C
Obudowa: IP54 (możliwość wykonania na zamówienie wersji IP65 lub IP68+)
Zabezpieczenia: (nadprądowe, przepięciowe, temperaturowe, ESD)
Współpraca z wyświetlaczem LCD:1x16, 2x16, itp. (brak w zestawie) – urządzenie w czasie rzeczywistym podaje ustawienia mocy %, obciążenie w A, aktualne napięcie zasilania, obroty silnika, temperaturę sterownika, aktualną datę i godzinę oraz gromadzi dane na temat maksymalnego prądu/napięcia i czasu pracy urządzenia w mh.
Możliwość pracy w tandemie – dwa sterowniki jeden silnik – wersja v1.1.
Możliwość aktualizacji oprogramowania.
Chłodzenie pasywne.
Zgodność z normami: CE, EMC, UL, RoHS
Wymiary D/SZ/W: 50mm/125/44mm
Waga:1.3kg
Obudowa: Al
Gwarancja 24m / Door-to-Door (transport na koszt producenta)


ISS-2A

Zakres pracy : 24-75V / 650A – ciągły powtarzalny prąd obciążenia
Prąd maksymalny: 800A – 1min – T=1100C
Programowane ograniczenie prądu.(program, kabelek do PC, instrukcja w zestawie)
Sterowanie : PWM 0-100% (0-5k lub 0-10k)
Temp.pracy : -40¸+850C
Obudowa: IP54 (możliwość wykonania na zamówienie wersji IP65 lub IP68+)
Zabezpieczenia: (nadprądowe, przepięciowe, temperaturowe, ESD)
Współpraca z wyświetlaczem LCD:1x16, 2x16, itp. (brak w zestawie) – urządzenie w czasie rzeczywistym podaje ustawienia mocy %, obciążenie w A, aktualne napięcie zasilania, obroty silnika, temperaturę sterownika, aktualną datę i godzinę oraz gromadzi dane na temat maksymalnego prądu/napięcia i czasu pracy urządzenia w mh.
Współpraca ze sterownikami komputerów samochodowych BOSH-MATRONIC-DELCO, daję możliwość pełnej kontroli auta wyposażonego w klimatyzację, AIRBAG, ABS, ASR itd. – dostępne od wersji oprogramowania v1.2.
Możliwość pracy w tandemie – dwa sterowniki jeden silnik – wersja v1.1.
Możliwość aktualizacji oprogramowania.
Chłodzenie pasywne.
Zgodność z normami: CE, EMC, UL, RoHS
Wymiary D/SZ/W: 100mm/125/44mm
Waga:1.9kg
Obudowa: Al
Gwarancja 24m / Door-to-Door (transport na koszt producenta)


ISS-3A

Zakres pracy : 40-125V / 650A – ciągły powtarzalny prąd obciążenia
Prąd maksymalny: 800A – 1min – T=1100C
Programowane ograniczenie prądu.(program, kabelek do PC, instrukcja w zestawie)
Sterowanie : PWM 0-100% (0-5k lub 0-10k)
Temp.pracy : -40¸+850C
Obudowa: IP54 (możliwość wykonania na zamówienie wersji IP65 lub IP68+)
Zabezpieczenia: (nadprądowe, przepięciowe, temperaturowe, ESD)
Współpraca z wyświetlaczem LCD:1x16, 2x16, itp. (brak w zestawie) – urządzenie w czasie rzeczywistym podaje ustawienia mocy %, obciążenie w A, aktualne napięcie zasilania, obroty silnika, temperaturę sterownika, aktualną datę i godzinę oraz gromadzi dane na temat maksymalnego prądu/napięcia i czasu pracy urządzenia w mh.
Współpraca ze sterownikami komputerów samochodowych BOSH-MATRONIC-DELCO, daję możliwość pełnej kontroli auta wyposażonego w klimatyzację, AIRBAG, ABS, ASR itd. – dostępne od wersji oprogramowania v1.2.
Możliwość pracy w tandemie – dwa sterowniki jeden silnik DC – wersja v1.1.
Możliwość aktualizacji oprogramowania.
Chłodzenie pasywne.
Zgodność z normami: CE, EMC, UL, RoHS
Wymiary D/SZ/W: 100mm/125/44mm
Waga:2kg
Obudowa: Al
Gwarancja 24m / Door-to-Door (transport na koszt producenta)


ISS-4A (dostępny tylko na zamówienie)

Zakres pracy : 60-180V / 650A – ciągły powtarzalny prąd obciążenia
Prąd maksymalny: 800A – 1min – T=1100C
Programowane ograniczenie prądu.(program, kabelek do PC, instrukcja w zestawie)
Sterowanie : PWM 0-100% (0-5k lub 0-10k)
Temp.pracy : -40¸+85oC
Obudowa: IP54 (możliwość wykonania na zamówienie wersji IP65 lub IP68+)
Zabezpieczenia: (nadprądowe, przepięciowe, temperaturowe, ESD)
Współpraca z wyświetlaczem LCD:1x16, 2x16, itp. (brak w zestawie) – urządzenie w czasie rzeczywistym podaje ustawienia mocy %, obciążenie w A, aktualne napięcie zasilania, obroty silnika, temperaturę sterownika, aktualną datę i godzinę oraz gromadzi dane na temat maksymalnego prądu/napięcia i czasu pracy urządzenia w mh.
Współpraca ze sterownikami komputerów samochodowych BOSH-MATRONIC-DELCO, daję możliwość pełnej kontroli auta wyposażonego w klimatyzację, AIRBAG, ABS, ASR itd. – dostępne od wersji oprogramowania v1.2.
Możliwość pracy w tandemie – dwa sterowniki jeden silnik DC– wersja v1.1.
Możliwość aktualizacji oprogramowania.
Chłodzenie pasywne.
Zgodność z normami: CE, EMC, UL, RoHS
Wymiary D/SZ/W: 150mm/125/44mm
Waga:2.4kg
Obudowa: Al
Gwarancja 24m / Door-to-Door (transport na koszt producenta)


Każdy sterownik posiada swój niepowtarzalny numer seryjny 128bitowy w celu ich identyfikacji i diagnostyki.

UWAGA:


Jeżeli ktoś potrzebuje sterownika na żądany zakres napięć i prądów nie stanowi to problemu, jesteśmy elastyczni, nasze obecne ograniczenia to:

0-1000V DC
1000A ciągły prąd obciążenia
3000A prąd w impulsie do 30 sekund
Chłodzenie cieczą w obiegu zamkniętym
Waga: 28kg
Status: prototyp
Przeznaczenie: urządzenie cywilne wymagające zgodności z dyrektywą AQAP.

Przepraszam za literówki i ewentualne błędy merytoryczne gdyż informacje przepisywałem w locie, za kilka godzin umieszczę karty katalogowe.
Ostatnio zmieniony przez Arbiter Wto 24 Mar, 2009, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
smoczy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Dobra, gdzie jest haczyk :D

Ja był bym zainteresowany ISS-3A jeśli faktycznie za darmo i jeśli nie jest to wypożyczenie na jakiś czas.

Jakiś telefon kontaktowy? Wolę porozmawiać z żywym człowiekiem niż mail
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Telefon na priv. Haczyka nie ma :) Wszystko jasne i klarowne.
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Produkujecie to?
A jaka cena jeśli ktoś chce nabyć bez zobowiązań?
PS
Dużo możliwości mają te cacka.
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Moga miec wiecej funkcji, w zasadzie mozliwosci sa nieograniczone :)
Nie ma problemu aby uszyc sterownik na miare.
Ceny podane pod opisami.
My to zrobilismy, produkuja w czechach juz nie przez nas:|
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

A umiecie zrobić do silnika asynchronicznego 3 fazowego EV?
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Slawek przeslij zalozenia do sterownika na priv, prad/napiecie itd.
Podam termin realizacji i cene.
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Informuje iz ISS-1 oraz ISS-3 znalazl juz wlasciciela.
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

"Bajka" - chyba dobre.

Cytuję:
"My to zrobilismy, produkuja w czechach juz nie przez nas:|"
- Kto to "My" ?
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Ja z kolegą, czy bajka hmm, wypowiedza sie pierwsi ktorzy otrzymaja sprzęt, troche wiary Panie Zbyszku wludzi, zna mnie Pan ale narazie pozostawie to w kwesti domysłu.

Trzeba wierzyć w ludzi i sobie pomagać.

Po naszej stronie był tylko projekt, kasa na produkcje jest gigantyczna wiec nie znam nikogo kto by mi coś takiego mógł sponsorować.
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Już wszystko wiem i kojarzę (trzeba było tak mówić na spotkaniu SUPE).

Ciekaw jestem wyników testów.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
kakalia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Mówiłem że gdyby spotkanie było troche pózniej to bysmy zabrali troche sprzetu, mam nadzieje ze silniki w naszej wersji tez bedziemy rozdawac ale to nam zajmie troche czasu mechanika to ciezsza sprawa.
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Teraz już napiszcie kiedy dokładnie będą te silniki, bo ludzie zamiast przerabiać na EV będą czekać na Wasze motory, żeby ich starość nie zaskoczyła.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009   

Dopiero teraz zaskoczyłem.
Pisałem: "Bajka", w sensie "ideał, marzenie".
Miałem na myśli same superlatywy.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sty, 2009   

Za późno... :(
Ile by kosztował DC 48V 1000W?
Na ekonapędach chcą 200 zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group