Kona Stinky Turbo+ 6000W |
Autor |
Wiadomość |
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
To ile można pakować w Mxusa prądu?. Podnosi mi koło przy 55A i 84V a wy mówicie, że to mało |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Ilość amperów jest zależna od tego gdzie mieszkasz. Poważnie |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Szymon645
stażysta
Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 157 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
U siebie mam 120A i nie mam zamiaru zmniejszac |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Ładna maszyna!
Dlaczego masz dwie inne obręcze i dwie inne opony?
Estetyczniej będzie jak będą identyczne.......... chyba dlatego, że silnik był już wcześniej zaadaptowany z poprzedniej konstrukcji i był zapleciony w tą obręcz prawda?
Zrób więcej zdjęć z bliska, tego Adapto i skrzynki.
Widzę, że udało Ci się znaleźć miejsce na kloca sabwotona, ładnie się wkomponował.
200A w fazy - skrzydła i leci
Ja mam 80A i ładnie jeździ - to to pewnie lata.
Będziesz nim na zlocie?
Jak tak to jadę - jeśli dasz mi się przejechać! |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Fajna maszyna. Opisz w temacie adaptto jak szło podłączanie i konfiguracja.
Jaka waga całości ?
Bujakoto, Adaptto ma swój sterownik, nie tylko wyświetlacz, Nie potrzeba sabvotona. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Bujakoto napisał/a: | Dlaczego masz dwie inne obręcze i dwie inne opony? |
Koło tylne jest zaplecione przez fabrykę i takie mają obręcze. Przednie jest na częściach zwykłych do downhillu aby było mocne. Akurat tak wyszło i jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza.
Bujakoto napisał/a: | silnik był już wcześniej zaadaptowany z poprzedniej konstrukcji |
Silnik jest nowy v3, poprzedniego mxusa mam na strychu
Bujakoto napisał/a: | Widzę, że udało Ci się znaleźć miejsce na kloca sabwotona, ładnie się wkomponował. |
Tomas napisał/a: | Bujakoto, Adaptto ma swój sterownik, nie tylko wyświetlacz, Nie potrzeba sabvotona. |
Tak jak mówi Tomas, Adaptto to system sterownik + wyświetlacz + bms. Sabvotona w tym bajku nie ma
Bujakoto napisał/a: | Będziesz nim na zlocie?
Jak tak to jadę - jeśli dasz mi się przejechać! |
Mam plan aby być
Dam się przejechać ale nie na trybie boost
Tomas napisał/a: | Fajna maszyna. Opisz w temacie adaptto jak szło podłączanie i konfiguracja.
Jaka waga całości ? |
Jakie szczegóły Cię interesują?
36 Kg na łazienkowej wadze |
|
|
|
|
tomeczekokok
prezes
Pomógł: 8 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 794 Skąd: Rybnik (śląsk)
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
tas, dużo w tym prawdy. Jeśli ktoś ma takie tereny jak ty to stawia na długotrwałe duże obciążenie a jeżeli to ma być uliczny śmigacz to można w peaku ładować ile wlezie:). |
_________________ "Modliszka"- StreetFighter E-bike |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
Jednym słowem : DIABEŁ
to ześ narobił smaka tym Adaptto |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
Darki
stażysta darki
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 195 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
Gratki . Toć to odrzutolot a nie rower . |
|
|
|
|
Tomek
brygadzista
Pomógł: 9 razy Wiek: 27 Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 268 Skąd: Bralin
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
Tomek napisał/a: | 8P li-ion |
Ostatecznie jest 9P li-ion. Łącznie 180 ogniw. Bateria wpasowała się na milimetry do skrzynki, więcej się upchać nie da
Ale przejechaniu 25km już wiem, że to temperatura silnika a nie zdolności baterii będą ograniczać ten rower Bateria była zimna po powrocie do domu. Spadki napięć ciężko przyuważyć w trakcie jazdy, musiałbym w jakąś kamerkę patrzącą na ekranik się uzbroić.
Po takiej przejażdżce wyszło 27Wh/km.
Edit: ładowanie 15A
|
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
9p te liony maja max prąd 10a na ogniwo. Nie boisz się i tak targać? Sam mam zamiar robić 14p i chciałem 90a max. Może czasem walne 110a i zrobić raz czy dwa mistrza prostej. |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
Na Boost ustawiłem maks 90A czyli 10A per ogniwo. Taki prąd pobiera przez ~5 sekund i jest 60 na liczniku. |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Ale przejechaniu 25km już wiem, że to temperatura silnika a nie zdolności baterii będą ograniczać ten rower |
Podobno zysk wydolności termicznej z QSa/RHRa względem mxusa to 10% to też byś na nim nie zaszalał przy tym prądzie. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016
|
|
|
QS v3 to inna liga, ten silnik waży prawie 13kg...
RHR to jest QS v1 i jest bardzo zbliżony do Mxusa, w warunkach polowych ten drugi miał zawsze około 10% wyższą temp (23x3 vs 21x3 i 17x4 vs 16x4). Ale w zamian daje możliwość zamontowania wolnobiegu nawet 9s (w customach), a RHR nie, więc można powiedzieć, że wychodzi na to samo. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
|