|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Hamowanie silnikiem. |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2016
|
|
|
Ciekawe jaki jest prąd odzysku? BMS powinien zabezpieczyć na wypadek ewentualnego przeładowania o ile to BMS z wspólnym złączem ładowania i rozładowania. Poza tym BMS mierzy prąd, jak go przekroczysz (jakaś 2 krotność nominału) to powinien odciąć. Ogólnie ciężko jeździć tak aby mieć nadsprawność pomiędzy zużyciem a odzyskiem Ja po paru km mam na tyle skuteczne hamowanie regeneracyjne że sterownik nic nie odcina. Tylko to sterownik z wyższej półki. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2016
|
|
|
wolfwilk napisał/a: |
A tak na poważnie to mój BMS jest na 5A prądu ładowania. Czy nie uszkodzi go ładowanie regeneracyjne? |
Masz podłączony sterownik pod wyjście wysokoprądowe bms'a więc 5A ładowania cię nie dotyczy.
A w razie gdy bateria przekroczy 4.25V na celi to i tak bms odetnie więc nie ma obaw. |
|
|
|
|
wolfwilk
początkujący
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 27 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2016
|
|
|
Elektryczne dylematy mechanika rozwiane! Dziękuję. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|