ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyjście CA w kontrolerze GT
Autor Wiadomość
wookie 
brygadzista
wookie


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 247
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016   Wyjście CA w kontrolerze GT

Czy ktoś się orientuje, czy na wyjściu CA3 (cycle analyst) ze sterownika GT jest pomiar prądu z wewnętrznego bocznika?
Jeśli tak, to które to piny?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016   

Jest wyjście kabelkow z bocznika. Obrazek powinien pomóc.

Ale i tak pomierz bo 100% pewności nie ma :wink:
 
 
wookie 
brygadzista
wookie


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 247
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pon 16 Maj, 2016   

OK, dzięki, nie wiem czy jestem w stanie zmierzyć, bo tam jakaś minimalna rezystancja powinna być. Mój miernik pokazuje tam coś ok 1 ohma, więc chyba wszystko gra. Z drugiej strony jak złączę do siebie obie elktrody miernika, to pokazuje prawie tyle samo :) .
Czyli wszystko na granicy błędu pomiarowego.
Tak czy inaczej te środkowe piny rzeczywiście wyglądają mi na bocznik.

Dobrze, bo wziąłem się za rozbieranie sterownika i śruba mi się zapiekła tak, że będę musiał ją rozwiercać, a dzisiaj nie mam czym tego zrobić.
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016   

W zasadzie to ustawiasz zakres na mierzenie napięcia (najlepiej miliwolty) i wtedy dajesz gazu. Między Shunt + i shunt - powinno być małe napięcie.
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016   

Najlepiej sciagnij manuala do ca. Tam jest wszystko fajnie opisane plus bedziesz na 100% pewny
 
 
Szwagier 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 733
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016   

No właśnie, czy w tych sterownikach GT na złączu CA nie jest zamieniony "Battery -" ze "Shunt -" - tak gdzieś kiedyś przeczytałem i patrząc na kolory kabli mam takie podejrzenie?
Ma ktoś rozebrany sterownik i mógłby sprawdzić..? Mierząc spadek napięcia miernikiem raczej się nie odróżni tych dwóch przewodów :roll:
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016   

Między battery -, a shunt - powinien być spoooooro mniejszy spadek napięcia niż między shunt -, a shunt +
 
 
ajs 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 165
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016   

Koledzy czy minus bocznika CA3 (ca shunt) powinien być "wpięty" pomiędzy baterie i BMS czy BMS a sterownik ??...wskazania watomierza przekłamują, dlatego się pytam ;)
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016   

skorzystaj z bocznika w sterowniku jezeli masz GT1500. ale generalnie to miedzy bms a sterownikiem, zawsze jest taka zasada
 
 
ajs 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 165
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw 01 Gru, 2016   

obecnie mam GT1500 ale lada dzień będzie FOC Barmala :D W sterowniku Barmala jest możliwość ustawienia A, także będzie wiadomo czy poprawnie pracuje CA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group