ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150
Autor Wiadomość
radasss 
dyrektor
Radosław



Pomógł: 7 razy
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 413
Skąd: Luboń/k.Poznania
Wysłany: Wto 20 Wrz, 2016   

Cieszę się koledzy, że nasze silniki w zasadzie nie mają ograniczenia w mocy dostarczanej. Myślę, że z 30 kW też im można podać a one przełożą to na moc na kole z niewielkimi stratami :???:
_________________
warsztatmotocykli.pl
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Wto 20 Wrz, 2016   

Do przemyślenia pozostało mi zastosowanie silnika:
Qs v3 o uzwojeniu 30*4T 11.4kV
Mocowo jest taki sam jam 24*5, przyśpieszenie przy 150A będzie zadowalające, ale prędkość max w okolicach 90-95km/h bez flux przemawia na korzyść 30*4
Jeśli wybiorę silnik 30*4 dodatkowo planuję wykorzystać ferrofluid:
"
10mL Syringe of Statorade ferrofluid for use in cooling direct drive hub motors. This is a product in early experimental stages and do not purchase this if you don't want to be part of an experiment. Our tests show that approximately 5mL of this fluid injected into a hub motor will more than double the ease of heat flow from the stator of your motor to the motor shell without any noticeable increase in motor drag. Please read this thread carefully, especially the following posts:
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?p=1106508#p1106508
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?p=1095860#p1095860
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?p=1095879#p1095879

The stuff works, although the long term compatibility and stability of this Statorade are currently being examined through field testing.
"
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Śro 21 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 20 Wrz, 2016   

Takie pytanie, jak sie sprawuje ZFT8? u mnie pomiar napiecie przy 60V ucieka o 0,3V wzgledem miernika, pradu jeszcze nie sprawdzalem
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Wto 20 Wrz, 2016   

wwojciech napisał/a:
Takie pytanie, jak sie sprawuje ZFT8? u mnie pomiar napiecie przy 60V ucieka o 0,3V wzgledem miernika, pradu jeszcze nie sprawdzalem


to jest do zaakceptowania
czy pokaże mi 96v czy 95.5v jeden grzyb
czy pokaże 100A czy 99.5A też mi nie zależy
interesuje mnie rząd wielkości
dokładność ZTE8 to chyba +-2% (dałem za niego 35$ wymieniłem przewody na 8AWG - mogę sprzedać)

ale teraz będę go wymieniał na bardziej czytelny:




1、The display can be used between the header and measurement modules wireless transmission of data, reducing the cumbersome wiring, but also to avoid errors caused by line losses furthest communication distance is 10 meters, you can also use standard USB cable for wired communication , thanks to the 485 communication, the length of the line can be extended to 1200 m;
2、Bidirectional current detector for detecting the charging and discharging of the user can easily detect bidirectional current without changing the wiring;
3、Power and memory function, the display can be set off after the header memory before the power saving and Ah, watts and time, to facilitate observation and measurement, but the measurement before the power module need to click the OK button to save parameter;
4、Voltage, current, power, discharge capacity, and the time when the tile display simultaneously displays information fully clear;
5, With overcurrent, overvoltage, undervoltage, limit protection (extended relay time) and other functions;
6、When the number of security, and the time when the wattage clear function, does not affect the measurement;
7、Can be set up to address each individually, and with a view to display a plurality of measurement parameters measuring board;
8、The use of multiple machines simultaneously, the machine can be set individually for each channel to avoid mutual interference;
9、Wth a screen lock, time off, brightness adjustment and change the language display function;
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 21 Wrz, 2016   

Jestes pewny ze rh205 to 33x4 a nie 3.5? Inaczej predkosci na volt bylyby takie same.
Ferrofluid u mnie dzialal super dopoki nie rozpuscil kleju od magnesow ktore po jakims czasie zaczely latac w srodku powyzej 1000W. Teraz bedzie jednak zwykly olej.
Czemu nie chcesz odrazu CAv3? Przy takiej konstrukcji to az sie prosi.
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Śro 21 Wrz, 2016   

Na 90% wybiore Qs v3 3000w 30*4 11.36kV, ale cały czas kusi mnie Qs v3 40h 4000w 45*4T 11.44kV. Ciężki wybór.
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 21 Wrz, 2016   

Czyli ten co masz, ale szybszy nawój (?).
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Śro 21 Wrz, 2016   

maciex93 napisał/a:
Czyli ten co masz, ale szybszy nawój (?).


Chyba tak.
Teraz mam 24*5 i na baterii naladowanej do 90v rozpędzam się do 78km/h bez flux a z flux max do 90 km/h. Mocy mu nie brakuje, w każdym zakresie jedzie bardzo dobrze, ale ...
Tak jak pisalem, potrzebuje prędkości około 90 km/h bez flux a z flux chciałbym osiągać powyżej 100 km/h, oczywiście kosztem trochę gorszego przyspieszenia, które przy 90v i 150A jest zabójcze.
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Mod sabvoton zrobiony.
Co prawda oszukuje on sterowniki o 14.5v ale to nie problem.
Już więcej nie zobaczę overvoltage. :-P
I tak korzystam z watomierza.
W końcu naładowalem baterię do 96.5v i cele pięknie się zbalansowaly. :-)
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 24 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Czyli modyfikacja polega na tym, że sterownik widzi niższe napięcie i może podawać cały czas pełny prąd?
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Mobil napisał/a:
Czyli modyfikacja polega na tym, że sterownik widzi niższe napięcie i może podawać cały czas pełny prąd?


Tak. Polega na oszukaniu układu pomiaru napięcia bez wpływu na pozostałe parametry sterownika
Ale należy BEZWZGLĘDNIE przestrzegać nie przekraczania 100V
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

w końcu znalazłem dla siebie odpowiedni BMS 24s 100-150A continue charge discharge, 300A peak

z wyświetlaniem parametrów każdej z 24cell oraz prądu rozładowania, ładowania, Wh, podłączenie z komputerem, logi, itd.



Chyba go zamówię i będę miał z głowy cell log, watomierz, CycleAnalyst itp
Co o tym myślicie?
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

A kosztuje więcej niż komplet adaptto ?
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Tomas napisał/a:
A kosztuje więcej niż komplet adaptto ?


znacznie mniej :-)
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Fajne ale jaki to ma związek z cycle analystem? To ci zastepuje celllog,watomierz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group