ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150
Autor Wiadomość
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Może ogólnie przy kasie jaką inwestujesz w sprzęt lepiej wal w silnik QS na zamówienie o nawoju które daje 1,3km/h na 1V i adaptto max-e 14kW (w szczycie 20kW). Owca cała i wilk syty :)
Ostatnio zmieniony przez Tomas Sob 24 Wrz, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Wygląda obiecująco. Jeżeli cena akceptowalna to warto takiego BMSa na pokładzie zainstalować.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Tomas napisał/a:
Może ogólnie przy kasie jaką inwestujesz w sprzęt lepiej wal w silnik QS na zamówienie o nawoju które daje 1,3km/h na 1V i adaptto max-e 14kW (w szczycie 20kW). Owca cała i wilk syty :)


sabvoton 72150 uruchomiony na 96V150A i taki 24s bms wyjdzie połowę tego co adaptto 14kW
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

dolicz inwestycje w bms (z ekstra bajerami), mocne (szybkie) ładowarki, watomierze jakieś dziwne, nerwy, kombinacje, ryzyko uszkodzeń i wyjdzie Ci to samo (albo sporo drożej) w kosztach a tej funkcjonalności i tak nie osiągniesz :razz: Ale to offtopic więc dalej nie gmeram :wink:
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Tomas napisał/a:
dolicz inwestycje w bms (z ekstra bajerami), mocne (szybkie) ładowarki, watomierze jakieś dziwne, nerwy, kombinacje, ryzyko uszkodzeń i wyjdzie Ci to samo (albo sporo drożej) w kosztach a tej funkcjonalności i tak nie osiągniesz :razz: Ale to offtopic więc dalej nie gmeram :wink:


to co pokazałem to
24s BMS (max.102V) programowalny z wyświetlaczem i current sensor 100-150A ładowanie rozładowanie 300A peak i max 1.2A balansowanie
adaptto obsługuje do 90V (ja potrzebuję 23s 96.5V)
sabvoton obsługuje pakiety do max 100V 150A z baterii i nawet 400A fazowego przez 60 sekund
a ładowarkę mam 23s 96.5V15a
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Przeczytaj co pisałem wyżej odnośnie silnika i nie potrzebne ci obsluga 100v przez sterownik
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Tomas napisał/a:
Przeczytaj co pisałem wyżej odnośnie silnika i 20s Ci wystarczy jak chcesz 100km/h bez fluxa i bez kombinacji.


wystarczy qs v3 30x4 będzie ok
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

Schemat blokowy

_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2016   

To chyba BMS z tej strony http://www.chargery.com/ :) a tak ap-ropo ile sobie wołają za niego?
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016   

Eryk1000 napisał/a:
To chyba BMS z tej strony http://www.chargery.com/ :) a tak ap-ropo ile sobie wołają za niego?


Tak to od nich z przesyłką 220$
To jedyna propozycja jaką znalazlem
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 12 Lis, 2016   

pojazd został zmodyfikowany
zamiast 24x5 9kV zamontowałem silnik 30x4 11kV
prędkość max przy 23s zamiast 78km/h na tą chwilę wynosi 90km/h bez flux i 105km/h z flux
;-)
więcej nie potrzebuję
następny projekt będzie na 45*4 11.44kV lub 55*3 13.5kV qs v3 273 4000w 40H 152mm dropout + sabvoton zmodowany do max 98V 72150
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Sob 12 Lis, 2016   

arek_arecki napisał/a:
90km/h bez flux i 105km/h z flux
;-)
więcej nie potrzebuję


Pytanie czy w ogóle tyle potrzebujesz :twisted:
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 12 Lis, 2016   

A jak wrażenia z rozpędzania z tym samym prądem :) ? Jest jakaś różnica?
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 12 Lis, 2016   

Eryk1000 napisał/a:
A jak wrażenia z rozpędzania z tym samym prądem :) ? Jest jakaś różnica?


po prostej różnica jest niewielka, nadal stawia na koło
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 12 Lis, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 12 Lis, 2016   

bloodyopel napisał/a:
arek_arecki napisał/a:
90km/h bez flux i 105km/h z flux
;-)
więcej nie potrzebuję


Pytanie czy w ogóle tyle potrzebujesz :twisted:


potrzebuję jeszcze więcej ;-) dlatego w następnym projekcie wyląduje 55*3 13.5kV 4000W 40H 152mm dropout, albo 45*4 11.44kV 4000W 40H 152mm z ramą Falcon i baterią 24s15p 88.8V43Ah Sony VTC6 3120mAh 30A + sterownik Yuyang King YKZ120150FB(3.0) 3500-4000w Brushless Motor Controller
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Sob 12 Lis, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group