ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ego Street Scoota wtyczka manetki-problem
Autor Wiadomość
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Według mnie masz za niskie zasilanie manetki. W większości przypadków jest 5V i te 4,3 jest wtedy maksymalnym napięciem manetki. Dlatego jak spinasz sygnałowy z zasilaniem, to ci kręci szybko. Spróbuj podpiąć zewnętrzny zasilacz 5V i wtedy sprawdzisz, albo poszukaj w kontrolerze pełnego napięcia 5V. Może stabilizacja 5V padła w kontrolerze?
 
 
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Kons18 napisał/a:
0,8 - 3,5 V na sygnałowym
4,3 V na zasilaniu

W moim rowerze z kontrolerem KU62 było:
0,78V - 3,60V na sygnałowym
4,41V na zasilaniu manetki
(akurat szukając czegoś znalazłem przypadkowo notatki)
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

Nie wiem, nie znam się, ja tu tylko sprzątam ;)
Przekazuję info z doświadczenia. Skoro na 4,3 idzie na full, to coś na rzeczy jest ;)
Przypominam, że typowe zasilanie manetki, to 5V, a nie jakieś 4,3.
Później, po spadku napięcia na hallu, jest poniżej 4V i zaczynają się problemy.
 
 
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016   

zeeltom napisał/a:

Przypominam, że typowe zasilanie manetki, to 5V, a nie jakieś 4,3.

Widocznie mój kontroler był nietypowy, ale podobny może mieć Kons18.
Zmusiłeś mnie do poszukania schematu:
http://www.avdweb.nl/comp...oller-schematic
Manetka (throttle) zasilana jest przez diodę i stąd 4,3V.
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2016   

No to ja bym zwarł tę diodę i po bólu ;)
Albo poszukał 5V i tego napięcia ją zasilił.
Nie miałem jeszcze kontrolera z napięciem manetki 4,3V
 
 
Kons18 
początkujący


Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pon 19 Wrz, 2016   

Zamówiłem już nową manetkę.Po odłączeniu starej napięcie wyniosło 4,8V (słaba bateria w mierniku może trochę zaniżać).Chwilowo zastąpiłem manetkę przyciskiem zał/wył i skuter rozpędzał się bezproblemowo do pełnej prędkości.Jak podłącze nową dam znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group