ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyjechał silnik 9c i brak mi wyobrazni
Autor Wiadomość
easy rider 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 111
Skąd: Chorzów
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017   

Masz rację---znowu trochę nie tak wyszło. Bardziej mi zalezało na tym, zeby os silnika nie wypadła z ucha. Od wewnatrz i tak sa ori podkladki zabezpieczajace, muszę ten wystep w podkładce zbić tak, żeby był pod katem 90 stopni-wg opisu tasa.
_________________
Początkiujacy miłośnik
 
 
slimax 
początkujący
Mechanik rowerowy


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017   

tas napisał/a:
https://www.google.pl/search?q=torque+arm+ebike&num=100&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiijo6f3dbRAhXIfRoKHUsoDH0Q_AUICCgB&biw=1920&bih=950

Torque arm, ramie blokujace z kawałka blachy ze złomu


A tak wyglada moja prowizorka wykonana na szybko z kawalka złomu.
Kawałek blachy 2x1.5mm wpasowany w ramę. Blacha ta chowa się w ramę na głębokość około 5-6mm.
I od dwóch tygodni nie muszę codziennie dokrecac nakrętek!
Trzyma lepiej niż wyglada :-)

Myślę że się nadaje na kandydata do drut team by madafaka :-P

IMG_20170330_145215.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 435 raz(y) 3,28 MB

_________________
NC 10x6, GT1500, 16s10p 22ah.
 
 
easy rider 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 111
Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 05 Kwi, 2017   

Witam, nie za cienkie te blachy? 1,5mm. Tas sugerował, żeby były 5mm. Takie zastosowałem, pozdr.
_________________
Początkiujacy miłośnik
 
 
slimax 
początkujący
Mechanik rowerowy


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Śro 05 Kwi, 2017   

easy rider napisał/a:
Witam, nie za cienkie te blachy? 1,5mm. Tas sugerował, żeby były 5mm. Takie zastosowałem, pozdr.


I bardzo dobrze. Na pewno grubsze bylyby lepsze, akurat takie miałem (1.5mm) w dodatku ocynkowane.
Zastanwiam sie tylko jeszcze czy 2mm mniej zwojów gwintu osi ktora i tak ma go mniej to nie droga do kłopotów. Chyba że przy torq armach 5mm oryginalne zabezpieczenia się pomija?

Na pewno też lepsze około 3mm niż tylko fabryczne zabezpieczenia.
W moim przypadku póki co to się sprawdza, ważne jest dobre spasowanie z osią silnika.
W sumie przed podpieciem regena fabryczne zabezpeczenia dawały radę.
Niestety przy hamowaniu silnikiem oś na tyle mocno się "wierci" że po ok 20-50km musiałem dokręcać nakrętki a to nie wpływa dobrze na trwałość gwintu, ramy... moich nerwów :-)
_________________
NC 10x6, GT1500, 16s10p 22ah.
 
 
easy rider 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 111
Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 05 Kwi, 2017   

Oryginalne zabezpieczenia dałem z wewnętrznej strony.
_________________
Początkiujacy miłośnik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group