|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
SPRZEDAM ROWER SPECIALIZED BIGHIT FULL 4kW -SPRZEDANY |
Autor |
Wiadomość |
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016 SPRZEDAM ROWER SPECIALIZED BIGHIT FULL 4kW -SPRZEDANY
|
|
|
Z racji rozgrzebania kilku projektów i chęci posiadania falcona z mocnym QSem i Adaptto
Jestem zmuszony sprzedać swój dotychczasowy rowerek na ramie FULL.
Rower w ciągłej eksploatacji, także ilość przejechanych kilometrów rośnie z dnia na dzien
KRÓTKI OPIS MECHANIKI
Rama alu Specialized Big Hit Full
Koła: 26 x 2,5 cali przód (opona hookworm Maxxis)
Tył: 19” komar (wychodzi z oponą 24” rowerowe)
Hamulce:
Przód Elixir 5
Tył: Avid Code R
Całość zalana w kwietniu DOT 5.1
Klocki metaliki
Tarcza przód 203mm
Tarcza tył 180mm
Napinacz łańcucha: Dart Moor
Korba RideXC Race Face
Przyrzutka: SRAM x7
Kaseta 8 rzędowa
Stery: FSA
Gripy: Octaine one
Amortyzator przód: Spinner Ammo
Damper w pełni regulowany
Pedały : platformy z pinami
Wygodne żelowe siodło
Dodaje dodatkowo opone terenowa gruba kostka 26x2,5 (jakby ktoś chciał w terenie polatac, chodz na hookwormie tez daje rade)
ELEKTRYFIKACJA
Silnik NC 14x4 kaseta 1200w rated (pogrubione przewody fazowe, zamontowany czujnik temperatury termopara typ K, zabezpieczenie termiczne 150st.)
Przewody miedzy silnikiem a sterownikiem 10AWG
Wyposażony w wtyczki hermetyczne(halle, czujnik nc, ladowarka) oraz sterownik EC5 i silnik w przypadku naprawy koła łatwo szybko wszystko rozpiąć bez zbędnego zastanawiania się nad kabelkologią.
Sterownik green Time 45A 84V (jest podkręcony do 54A)
Baterie 20s2P 10Ah lipo HardCase 4S
BMS 20s lipo/li-ion 80A/10A
Manetka kciukowa
Przelączniki na kierownicy (3speed, tempomat, on/off – niewykorzystany)
Ładowarka 5A 20s
Stacyjka + 2 kluczyki – wlączenie, wyłączenie i bieg wsteczny
Pomiar temperatury silnika na żywo
Cena nie obejmuje: CycleAnalyst i oświetlenia oraz fotelika heh
GRATIS DORZUCAM NOWY WATOMIERZ z kontrola temp. od Michała do podłączenia we własnym zakresie.
Błotniki tył i przód
Do 100km od Warszawy mogę podwieźć we własnym zakresie.
OSIĄGI
Przy mojej wadze 100kg i 181cm wzrostu
Predkosc maksymalna na prostej jaka udało mi się osiagnac to 84km/h (wyskalowane GPSem)
Generalnie do 70km/h rozpedza się jednostajnie potem już trzeba trochę go pocisnąć.
Rekord z gorki alfaltem na uropie w pięknych beskidzkich gorach 94km/h – strach w oczach.
Zasieg: Przy mocnym i szybkim przemieszczaniu się 45-60km/h ok 25-30km
Przy spokojnej jeździe 25-30kmh ponad 50km (oczywiście bez pedałowania)
Maksymalne i minimalne zużycie energii jakie udalo mi sie wycisnać to 45Wh/km (caly czas opor, start od 0 do 60, hamowanie, znowu ogien), a najmniejsze 12Wh/km płynna jazda 20km/h po asfalcie bez pedałowania.
Przebieg silnika i baterii
Batka ma ok. 85 cykli od nowości (tylko raz BMS ocial mi zasilanie w celu sprawdzenia poprawnosci dzalania, zawsze doladowuje kiedy jeszcze zostaje ze 20% w baku.
(trzyma idealnie, kilka dni temu sprawdzałem napiecie na celach wszystkie rowne po naladowaniu i zbalansowaniu idealnie 4,2V
Po mocnej jeździe i zużyciu trochę energii kolejny test i wszystkie miały prawie idealnie 3,81
Dokładnie miedzy pierwsza a ostatnia była roznica 0,01V
Silnik łącznie ma przejechane ok. 2300 km
Film z jazdy: https://www.youtube.com/watch?v=SjY9ho54dQM
Co wypadalo by zrobić:
Poprawic płytke od halli (już to raz robilem w innym silniku) czasem zdarza się ze przy starcie miedzy 10-20kmh potrafi stracic synchro, ale tylko na zimnym silniku i pelnej batce i manetce ostro wcisnietej. Lekko odpuszczenie gazu pomaga.
W sumie mi to nie przeszkadza, jezdze tak od 1500km
Lozysko supportu – trochę slychac (ja i tak jezdze na samej manetce, wiec nie przejmowałem się tym)
SPRZĘT WYCENIAM NA 4700zl do rozsądnej negocjacji.
Na wszelkie pytania odpowiem na priv.
Poniżej troche zdjęć robionych komórka wiec jakość foto nie powala.
20160823_180207.jpg temperatura |
Pobierz Plik ściągnięto 692 raz(y) 1,74 MB |
20160823_180107.jpg silnik |
Pobierz Plik ściągnięto 585 raz(y) 1,76 MB |
20160823_180045.jpg z gory |
Pobierz Plik ściągnięto 572 raz(y) 2,96 MB |
20160823_180028.jpg damper |
Pobierz Plik ściągnięto 555 raz(y) 1,74 MB |
20160823_180014.jpg przód |
Pobierz Plik ściągnięto 560 raz(y) 2,81 MB |
20160823_180004.jpg tył i silnik |
Pobierz Plik ściągnięto 560 raz(y) 2,52 MB |
20160823_175952.jpg rower |
Pobierz Plik ściągnięto 828 raz(y) 2,8 MB |
|
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
Ostatnio zmieniony przez PiotrW Pią 02 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
CENA W DÓŁ
4500zl |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2016
|
|
|
na zachete obnizka
4300 PLN |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016
|
|
|
podbijam.
Cena 4300 jest do negocjacji. |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016
|
|
|
Dobry rower w dobrej cenie Polecam allegrowicza |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016
|
|
|
Pewnie, że dobry!
Bardzo fajny rower, ładny i dość mocny, oraz wszystko ładnie dopasowane.
Ja bym poczekał do sezonu i za taki sprzęt minimum 5 powinieneś dostać. Czasami trafiają się konkretni kupcy, szczególnie jak wystawiasz na zewnątrz, bo z forum każdy sam chce poskładać... |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
Szwagier
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 733 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016
|
|
|
Ja nie wiem, co to się porobiło...na wiosnę takie rowery po 7 tyś. się sprzedawały |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
Koszt roweru i elektryfikacji to ponad 6k zl. Tyle mnie to kosztowalo, nie wspominajac o ilosci roboczo godzin pracy.
Za darmo go nie oddam, ale negocjowac zawsze warto. |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
przenikanie
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 392 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016
|
|
|
Szwagier napisał/a: | Ja nie wiem, co to się porobiło...na wiosnę takie rowery po 7 tyś. się sprzedawały |
Co się porobiło? Koniec sezonu po prostu.
Wiosną 2017 znowu będzie wszystko szło jak ciepłe bułki. |
_________________ Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2016
|
|
|
Rower sprzedany. Kolega z forum zapakowal na samochod i pojechal. Niech jezdzi jak najdluzej.
Kolega mial banana na twarzy jak sie przejechal.
Dobrze ze z atomek1000 jeszcze zdarzylismy go dzis skatowac heh oczywiscie zarcik.
Temat do zamkniecia |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016
|
|
|
PiotrW napisał/a: | ...
Kolega mial banana na twarzy jak sie przejechal... |
Pewnie z premedytacją porozrzucałeś banany po okolicy |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016
|
|
|
Skad wiedziales? |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
bioly
początkujący
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 21 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016
|
|
|
Witam wszystkich. To ja wczoraj miałem tego banana na twarzy Dziś rano pierwszy test: 40km do pracy. Średnia 40km/h, niestety... po 29km BMS odłączył baterię i zostało 11km pedałowania (nie polecam ). W drodze powrotnej będę starał się jechać bardziej ekonomicznie A w planach jest modernizacja baterii. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za zarażenie pasją ebike:) |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016
|
|
|
Wlacz tempomat na 30kmh i spokojnie dojedziesz. Najgorsze sa mocne starty i nagle przyspieszanie na full |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
bioly
początkujący
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 21 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016
|
|
|
PiotrW napisał/a: | Najgorsze sa mocne starty i nagle przyspieszanie na full |
ale ciężko się oprzeć pokusie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|