ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SPRZEDAM ROWER SPECIALIZED BIGHIT FULL 4kW -SPRZEDANY
Autor Wiadomość
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016   SPRZEDAM ROWER SPECIALIZED BIGHIT FULL 4kW -SPRZEDANY

Z racji rozgrzebania kilku projektów i chęci posiadania falcona z mocnym QSem i Adaptto
Jestem zmuszony sprzedać swój dotychczasowy rowerek na ramie FULL.

Rower w ciągłej eksploatacji, także ilość przejechanych kilometrów rośnie z dnia na dzien :)

KRÓTKI OPIS MECHANIKI

Rama alu Specialized Big Hit Full
Koła: 26 x 2,5 cali przód (opona hookworm Maxxis)
Tył: 19” komar (wychodzi z oponą 24” rowerowe)

Hamulce:
Przód Elixir 5
Tył: Avid Code R
Całość zalana w kwietniu DOT 5.1
Klocki metaliki
Tarcza przód 203mm
Tarcza tył 180mm

Napinacz łańcucha: Dart Moor
Korba RideXC Race Face
Przyrzutka: SRAM x7
Kaseta 8 rzędowa
Stery: FSA
Gripy: Octaine one
Amortyzator przód: Spinner Ammo
Damper w pełni regulowany
Pedały : platformy z pinami
Wygodne żelowe siodło

Dodaje dodatkowo opone terenowa gruba kostka 26x2,5 (jakby ktoś chciał w terenie polatac, chodz na hookwormie tez daje rade)

ELEKTRYFIKACJA


Silnik NC 14x4 kaseta 1200w rated (pogrubione przewody fazowe, zamontowany czujnik temperatury termopara typ K, zabezpieczenie termiczne 150st.)

Przewody miedzy silnikiem a sterownikiem 10AWG

Wyposażony w wtyczki hermetyczne(halle, czujnik nc, ladowarka) oraz sterownik EC5 i silnik w przypadku naprawy koła łatwo szybko wszystko rozpiąć bez zbędnego zastanawiania się nad kabelkologią.

Sterownik green Time 45A 84V (jest podkręcony do 54A)

Baterie 20s2P 10Ah lipo HardCase 4S

BMS 20s lipo/li-ion 80A/10A

Manetka kciukowa
Przelączniki na kierownicy (3speed, tempomat, on/off – niewykorzystany)

Ładowarka 5A 20s

Stacyjka + 2 kluczyki – wlączenie, wyłączenie i bieg wsteczny

Pomiar temperatury silnika na żywo

Cena nie obejmuje: CycleAnalyst i oświetlenia oraz fotelika heh

GRATIS DORZUCAM NOWY WATOMIERZ z kontrola temp. od Michała do podłączenia we własnym zakresie.

Błotniki tył i przód


Do 100km od Warszawy mogę podwieźć we własnym zakresie.

OSIĄGI


Przy mojej wadze 100kg i 181cm wzrostu

Predkosc maksymalna na prostej jaka udało mi się osiagnac to 84km/h (wyskalowane GPSem)

Generalnie do 70km/h rozpedza się jednostajnie potem już trzeba trochę go pocisnąć.

Rekord z gorki alfaltem na uropie w pięknych beskidzkich gorach 94km/h – strach w oczach.

Zasieg: Przy mocnym i szybkim przemieszczaniu się 45-60km/h ok 25-30km
Przy spokojnej jeździe 25-30kmh ponad 50km (oczywiście bez pedałowania)

Maksymalne i minimalne zużycie energii jakie udalo mi sie wycisnać to 45Wh/km (caly czas opor, start od 0 do 60, hamowanie, znowu ogien), a najmniejsze 12Wh/km płynna jazda 20km/h po asfalcie bez pedałowania.

Przebieg silnika i baterii

Batka ma ok. 85 cykli od nowości (tylko raz BMS ocial mi zasilanie w celu sprawdzenia poprawnosci dzalania, zawsze doladowuje kiedy jeszcze zostaje ze 20% w baku.
(trzyma idealnie, kilka dni temu sprawdzałem napiecie na celach wszystkie rowne po naladowaniu i zbalansowaniu idealnie 4,2V

Po mocnej jeździe i zużyciu trochę energii kolejny test i wszystkie miały prawie idealnie 3,81
Dokładnie miedzy pierwsza a ostatnia była roznica 0,01V

Silnik łącznie ma przejechane ok. 2300 km


Film z jazdy: https://www.youtube.com/watch?v=SjY9ho54dQM

Co wypadalo by zrobić:

Poprawic płytke od halli (już to raz robilem w innym silniku) czasem zdarza się ze przy starcie miedzy 10-20kmh potrafi stracic synchro, ale tylko na zimnym silniku i pelnej batce i manetce ostro wcisnietej. Lekko odpuszczenie gazu pomaga.
W sumie mi to nie przeszkadza, jezdze tak od 1500km

Lozysko supportu – trochę slychac (ja i tak jezdze na samej manetce, wiec nie przejmowałem się tym)

SPRZĘT WYCENIAM NA 4700zl do rozsądnej negocjacji.

Na wszelkie pytania odpowiem na priv.

Poniżej troche zdjęć robionych komórka wiec jakość foto nie powala.

20160823_180207.jpg
temperatura
Pobierz Plik ściągnięto 692 raz(y) 1,74 MB

20160823_180107.jpg
silnik
Pobierz Plik ściągnięto 585 raz(y) 1,76 MB

20160823_180045.jpg
z gory
Pobierz Plik ściągnięto 572 raz(y) 2,96 MB

20160823_180028.jpg
damper
Pobierz Plik ściągnięto 555 raz(y) 1,74 MB

20160823_180014.jpg
przód
Pobierz Plik ściągnięto 560 raz(y) 2,81 MB

20160823_180004.jpg
tył i silnik
Pobierz Plik ściągnięto 560 raz(y) 2,52 MB

20160823_175952.jpg
rower
Pobierz Plik ściągnięto 828 raz(y) 2,8 MB

_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
Ostatnio zmieniony przez PiotrW Pią 02 Wrz, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016   

CENA W DÓŁ :)

4500zl
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
  Wysłany: Pią 26 Sie, 2016   

na zachete obnizka

4300 PLN
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016   

podbijam.

Cena 4300 jest do negocjacji.
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016   

Dobry rower w dobrej cenie :wink: Polecam allegrowicza :smile:
 
 
glebor 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 1333
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016   

Pewnie, że dobry!
Bardzo fajny rower, ładny i dość mocny, oraz wszystko ładnie dopasowane.

Ja bym poczekał do sezonu i za taki sprzęt minimum 5 powinieneś dostać. Czasami trafiają się konkretni kupcy, szczególnie jak wystawiasz na zewnątrz, bo z forum każdy sam chce poskładać...
_________________
Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie

Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com

TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10%
 
 
Szwagier 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 733
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: Śro 31 Sie, 2016   

Ja nie wiem, co to się porobiło...na wiosnę takie rowery po 7 tyś. się sprzedawały :roll:
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016   

Koszt roweru i elektryfikacji to ponad 6k zl. Tyle mnie to kosztowalo, nie wspominajac o ilosci roboczo godzin pracy.

Za darmo go nie oddam, ale negocjowac zawsze warto.
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
przenikanie 
Zasłużony dla zlotu EV



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 392
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 01 Wrz, 2016   

Szwagier napisał/a:
Ja nie wiem, co to się porobiło...na wiosnę takie rowery po 7 tyś. się sprzedawały :roll:


Co się porobiło? Koniec sezonu po prostu.
Wiosną 2017 znowu będzie wszystko szło jak ciepłe bułki.
_________________
Hase Kettwiesel 60V/2kW
Hase Lepus 48V/0.5kW
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2016   

Rower sprzedany. Kolega z forum zapakowal na samochod i pojechal. Niech jezdzi jak najdluzej.
Kolega mial banana na twarzy jak sie przejechal.

Dobrze ze z atomek1000 jeszcze zdarzylismy go dzis skatowac heh oczywiscie zarcik.

Temat do zamkniecia
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

PiotrW napisał/a:
...
Kolega mial banana na twarzy jak sie przejechal...

Pewnie z premedytacją porozrzucałeś banany po okolicy ;)
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

Skad wiedziales? :)
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
bioly 
początkujący


Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

Witam wszystkich. To ja wczoraj miałem tego banana na twarzy :D Dziś rano pierwszy test: 40km do pracy. Średnia 40km/h, niestety... po 29km BMS odłączył baterię i zostało 11km pedałowania (nie polecam :D ). W drodze powrotnej będę starał się jechać bardziej ekonomicznie :P A w planach jest modernizacja baterii. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za zarażenie pasją ebike:)
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

Wlacz tempomat na 30kmh i spokojnie dojedziesz. Najgorsze sa mocne starty i nagle przyspieszanie na full
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
bioly 
początkujący


Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

PiotrW napisał/a:
Najgorsze sa mocne starty i nagle przyspieszanie na full

ale ciężko się oprzeć pokusie :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group