ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wybór sterownika dla silnika Nine Continent 7x9 kaseta
Autor Wiadomość
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   Wybór sterownika dla silnika Nine Continent 7x9 kaseta

Witam

Projekt e-merida ulega pewnym zmianom, zakupiłem silnik 7x9.

http://nexun.pl/sklep/sil...09-7x9-tyl.html

Będę montował baterię 13s4p 48V z lijon. W związku z tym, że bateria będzie miała BMS na 30A, chciałbym zakupić sterownik, posiadający:

30A prad
48V
hamowanie regeneracyjne
tempomat

Taki znalazłem w Nexun:

http://nexun.pl/sklep/ste...0w-60v-45a.html

Tylko czy jak usunę jeden z boczników - drutów spadnie mi moc do 30 A ?


Tu na aliexpress:

http://pl.aliexpress.com/...9999.264.eDyjzQ


Kolejne 30A pasujące to ten ale nie mają regena ;-(

http://nexun.pl/sklep/ste...6v-48v-30a.html

http://pl.aliexpress.com/...9999.261.eDyjzQ

Może ktoś ma jakieś inne opcje i żródła włączając aliexpress etc ?

Tymczasowo pewnie podepnę go pod mały sterownik 48V 250W ;-)
 
 
tomeczekokok 
prezes



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 794
Skąd: Rybnik (śląsk)
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   

Elektrotonus, nie zmieniaj prądu w sterowniku, przerób BMS.
W BMS dodaj równolegle takie same tranzystory jak są i zwiększysz mu wtedy prąd dwukrotnie i tanim kosztem Cię to wyjdzie.

A operacja wygląda tak że po prostu jeden na drugi na lutowujesz i dajesz pomiędzy pastę termoprzewodzącą.
_________________
"Modliszka"- StreetFighter E-bike
 
 
Adam Wysokiński 
szef


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 1658
Skąd: Warszawa (okolice)
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   

Ja mam bmsa 30A z dołożonymi dodatkowymi tranzystorami i biorę 2x większy prąd, więc potwierdzam, że tak można.
Jeśli bms jest 30A a sterownik 45 to ja bym nic nie ruszał. Bms się nie wyłączy przy tak małym przeciążeniu i nie uszkodzi się od przegrzania bo prąd będzie większy tylko przez pewien czas.
Ja bym brał ten sterownik z nexuna. Ma wszystko co chcesz, kupujesz u nas, gwarancja, itp.
 
 
SawArt 
młodzik
SawArt


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 65
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   

Jakie ogniwa? Ponieważ 11A na ogniwo to sporo, polecam aku przynajmniej 8p dla sterownika 45A.
Jeżeli nie możesz dodać P do aku to pozostań przy sterowniku 30A. Też będzie fajnie przyspieszał.
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   

Dziękuję za zainteresowanie ;-) Bateria jest jeszcze luzem, 52 ogniwa 3350 mAh chyba. Jeszcze ich fizycznie nie mam. BMS zamówiony płynie z Chin ;-) Tak samo ładowarke i reszta szpeju. Miało to być do silnika 250W ale myślę, czy od razu założyć mocniejszy NC7x9. Dlatego budując baterię mogę ew wywalić BMS i kupić mocniejszy. Tylko podobno lijon takie 13s4p nie powinienem obciążać więcej niz 30A ? Stąd pomysł na taki sterownik i zestaw jaki miał TAS przy budowie roweru 1500W ( swój pierwszy projekt z bloga ). Jedynie pewniak to 48V ;-)

Sterownik z Green Time 30A 48V zamówiony. Cena/parametry do tej konfiguracji bateria/silnik powinny wystarczyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group