ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
rower fabryczny tuning
Autor Wiadomość
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

dynamik napisał/a:
chyba mnie przekonałeś . Myslisz , ze wystarczy ten 750W czy iść na całośc i zamawiac wchinach lub USA BBshd ? A jak ci się sprawuje ten bafang 350W. nie załujesz że nie wziąłeś trochę większy ?

Myślę, że wystarczy 750W (1000W w większe góry), ale zwracam uwagę, że jest problem z mocowaniem BBS w ramie karbonowej. Potrzebne jakieś dodatkowe przejściówki/podkładki - szczegóły na endless.
Kiedy kupowałem swojego BBSa to 750 były trudno dostępne jako absolutna nowość, a miałem już baterię 36V i to zadecydowało.
Jestem zadowolony, bafanga polecam w górki, wydaje mi się, że na niziny wystarczy lekki hub.
Przejechałem na nim niecałe 3000 km, jeżdżę tylko na wycieczki ok. 1000 km rocznie.
Gdzie kupować to trochę loteria, ja kierowałem się ceną.
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
borsuk 
prezes



Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 687
Skąd: Sudety
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

dynamik napisał/a:
jeszcze pytanie ? - kto sprzedaje na forum obudowy do baterii delphin ?

W tej chwili chyba nikt. Ta moja bateria jest niska i lekka, ale raczej delikatna (plastik) i zamocowanie w niej BMSa jest dość trudne, gdyż przewidzieli bardzo mało miejsca.
Na wszelki wypadek zamówiłem sobie zapasową obudowę tutaj:
https://pl.aliexpress.com/item/36V-lithium-battery-box-E-bike-battery-case-For-DIY-36V-li-ion-battery-pack-With/32717040490.html?isOrigTitle=true
_________________
Mój rower: BBS02B
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

Dzięki, niestety o , ile dużo tu o mxusach to niewiele o przekładniówkach, czy to hubach czy midach. Jeżeli coś pojedzie pod górke , pojedzie również po równym. Głosny jest ten bafang, porównójąc np. do 9c lub fabrycznej przekładnowki?
Prawdopodobnie zabiorę swój rowerek do Wawy do "halirowerowej" i tam sobie przymierze tego Bafanga.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
scale 
młodzik
born to vertride


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 79
Skąd: górny śląsk
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

Jeśli chcesz zamontować tego BBSHD do tego GHOUST'a to uważam że to zły pomysł, mam wersję 750W już w drugim fullu i za każdym razem jest to samo, na ustawieniu 750W ramę dosłownie wygina, jeśli obawiasz się o osiągi w w Midach większe znaczenie ma rozmiar koronki, ja mam najmniejszą 42T, bez pedałowania rower rozpędza się do 40km/h,z aststę wykręcam prawie 60km/h. Po zmianie np na zębatkę 48T, Vmax będzie większa. Jak na razie na 42T wjechałem wszędzie gdzie była jeszcze przyczepność, mocy nie brakuje, szczerze to nie wiem na jakie góry dedykowana jest wersja 1000W, kilka tygodni temu byłem nawet na Salatynie w Tatrach słowackich, z tym że ja preferuję szlaki, po których większość rowerzystów nie ryzykuje już jazdy. moim marzeniem jest napęd podobny do Tangentmotors
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

Ta fota powyżej to Twój rowerek? Niezły wypas. A gdzie reszta czyli aku i sterownik? W plecaku?
 
 
scale 
młodzik
born to vertride


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 79
Skąd: górny śląsk
Wysłany: Nie 09 Paź, 2016   

niestety to nie mój, ale umiejscowienie silnika bliskie mojemu ideałowi
www.tangentmotors.com
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Czyli z praktyki wynika że 750W w midzie to aż nadto. 400W pewnie w zupełności wystarczy a na podanej przez Ciebie stronce napęd o mniejszej mocy ma mocy ciągłej 1750W i w szczycie 3000W. Jak ten biedny standardowy napęd rowerowy to wytrzymuje nie mówiąc już o delikatnych elementach zawieszenia???

Swoją drogą miło zobaczyć że nie tylko ja jeżdżę z małym aku w plecaku :-)
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Dzięki Kolego "Scale", to bardzo konkretna odpowiedź. Też myslę że 750tka wystarczy , jedynie problem czy się zmieści ? Mam wątpliwości co do grubości ścianki suportu, rower jeszcze nie przyszedł , wiec nie moge pomierzyc. Co do Twoejgo drugiego wynalazku, to myślę,że może śmiało konkurować z najwiekszym hubem .którym sie tu wszyscy zachwycaja.
Amerykanie zawsze mieli pociągniecie, u nich wszystko musi być XXXL.
Jest to moim zdaniem jednak naped do skutera, bo gdzieś trzeba jeszcze upchać baterie, tak co najmniej 2,5kWh , wtedy bedzie to piękny sprzęt.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

kolego Scale ... a swoja droga mógłbys napisać jak Ci sie jeszcze łańcuch i przekładnie sprawuja w twoich Bafangach 750W ? Wszyscy na tym forum jako zaletę huba podaja brak kłopotów z łancuchem, tymczasem amerykanie proponuja 6kW w szczycie i ogromny moment obrotowy nic nie piszac o specjalnych łańcuchach. Oczywiście w motocyklach przenosi się nawet
200KM za pomoca łańcucha, tylko nie 1/4 cala.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Cytat:

W tej chwili chyba nikt. Ta moja bateria jest niska i lekka, ale raczej delikatna (plastik) i zamocowanie w niej BMSa jest dość trudne, gdyż przewidzieli bardzo mało miejsca.
Na wszelki wypadek zamówiłem sobie zapasową obudowę tutaj:
https://pl.aliexpress.com/item/36V-lithium-battery-box-E-bike-battery-case-For-DIY-36V-li-ion-battery-pack-With/32717040490.html?isOrigTitle=true


To ja bym musiał dwie takie kupić i zamocować jedną pod ramą a druga w trójkącie.
Wyszłoby 13s8p.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
Ostatnio zmieniony przez Śro 12 Paź, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
scale 
młodzik
born to vertride


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 79
Skąd: górny śląsk
Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

dynamik napisał/a:
kolego Scale ... a swoja droga mógłbys napisać jak Ci sie jeszcze łańcuch i przekładnie sprawuja w twoich Bafangach 750W ? Wszyscy na tym forum jako zaletę huba podaja brak kłopotów z łancuchem, tymczasem amerykanie proponuja 6kW w szczycie i ogromny moment obrotowy nic nie piszac o specjalnych łańcuchach. Oczywiście w motocyklach przenosi się nawet
200KM za pomoca łańcucha, tylko nie 1/4 cala.
na pełnej mocy łańcuch i najmniejsza koronka wytrzymały 300km, po bliskim spotkaniu ze słupem jeżdzę spokojniej, po 1000km łańcuch i najmniejsza koronka powoli nadają się do wymiany. W międzyczasie zajechałem aluminiowy wolnobieg, proponuję od razu wybrać trwały korpus tylnej piasty, szprychy również dostają w kość
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Śro 12 Paź, 2016   

to niestety Hardcorowcy mają rację. (ukłan dla Tasa) Powyżej 1kW ,ten rodzaj napedu jest problemowy, na pewno nie z normalnym rowerowym łańcuchem Najlepiej byłoby przejść na pasek żebaty , ale problem z przekładnią. Ale dla kobitki i spokojnej jazdy bafang 750W powinien być optymalny ?!
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016   

SCpzqNaC co myślicie o tym sterowniku ? W tej klasie nie znalazłem innych sinusoidalnych
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016   

https://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en/pl/S12SH 800Watts 35Amps Torque Simulation Sine Wave Controller ten ma jakąs symulacje momentu obrotowego i jest tani jak barszcz tylko przesyłka
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 295
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 21 Paź, 2016   

sorry pomyłka nie to sie wkleiło. miałem na mysli coś takiego:
https://bmsbattery.com/ebike-kit/667-s12sh-800w-35a-torque-simulation-sine-wave-controller-ebike-kit.html
ma jakies symulowanie czujnika momentu obrotowego?
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group