Author Spirit zasięg 110km budżet 2200zł. |
Autor |
Wiadomość |
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Tomas napisał/a: | 90x3,7x3,4=1132Wh
Zależy jeszcze jakie masz sanyo |
Zawsze liczyłem do 4,2V widzę że jest inaczej dziek poprawie się baterie Sanyo BL. A ile zużytych watogodzin przyjmujesz średnio na kilometr. |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Elektrotonus napisał/a: | Bardzo estetyczna bateria i jej luty. Jak Ci wyszły takie płaskie placki cyny ? Jaki masz układ baterii XsXp ? |
Do lutowania używam wysoko aktywnego topnika sprawdzę wieczorem jaki dokładnie i wyśle ci nazwę. Po zlutowaniu należy dokładnie wszystko wyczyścić pozostałości tego środka mogą powodować korozję. Bateria 10s9p |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
wwojciech napisał/a: | Jeśli będziesz lutował słabą lutownicą (mały grot=mała pojemność cieplna) to wpłynie na żywotność, ale mocną lutownicą łączenie jest błyskawicznie ii nic złego się nie dzieje. |
Lutownica też ma znaczenie ja używam Wellera dedykowanego do lutowania baterii jednak jej temperatura według mnie była za wysoko podłączyłem ją pod regulator napięcia i obniżyłem je co spowodowało obniżenie temperatury o 50C teraz mniej dymi i grot tak się nie zanieczyszcza. |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
ravkill napisał/a: | To chyba Kolegi budżet, bo jak dla klienta, to mi się nie chce od dziś niczego skladać ...
Jaki to bateromierz ? bo nie mogę w chinach znaleźć ? |
Wskaźniki kupiony w Nexunie dorobiona obudowa z plastiku modelarsiego 3mm. |
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Bateria ma przy optymistycznym założeniu 1.053kWh. Jak wyciągniesz w tym zestawie z jednego ogniwa 11.7Wh to będzie rewelacja. Pozatym ebajk w tym budżecie wygląda fajnie |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
wwojciech napisał/a: | Jeśli będziesz lutował słabą lutownicą (mały grot=mała pojemność cieplna) to wpłynie na żywotność, ale mocną lutownicą łączenie jest błyskawicznie ii nic złego się nie dzieje. |
Z takimi wnioskami tak daleko bym nie wychodził.
Każda karta katalogowa ogniw od producenta zabrania lutowania ogniw a nawet sa wytyczne do poprawnego zgrzewania... |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Brykal napisał/a: | bloodyopel napisał/a: | Swoją drogą, drugi rowerek na ETechnology to zapytam, stosujesz jakąś blokadę obrotu osi? |
Bezwzględnie stosuje blokady z nierdzewki 5mm wycięte na laserze wcześniej sam piłowałem ze zwykłego płaskownika ale raz oś się obróciła materiał był za miękki kable się owinęły i zablokowały koło. |
Ale z tego co pamiętam, ośka nie ma nigdzie przewężenia żeby zastosować standardową konstrukcję torque arma. Jedyne co mi przychodziło do głowy to zrobienie czegoś o kształcie klucza do szlifireki kątowej i skorzystanie z tego pierścienia z dwoma dziurami
|
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
AOLEK
młodzik
Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | Jedyne co mi przychodziło do głowy to zrobienie czegoś o kształcie klucza do szlifireki kątowej i skorzystanie z tego pierścienia z dwoma dziurami | Taki właśnie ja mam plan (wywiercenie w płaskowniku gr5,5mm trzech otworów jeden o średnicy 12 mm i dwóch o śr 4.5 mm i zrobienie z wiertła fi 4.5 2 bolców pospawanych od drugiej strony) dziś Właśnie teraz skończyłem lutowanie HALI jeszcze zostały trzy przewody fazowe i koniec konwersji silnika etEchnology. |
_________________ Mój EBIKE Pomocy |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
AOLEK, to jak zrobisz to podziel się zdjęciami zarówno torque arma jak i mocowania halli |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Nie polecam tego rozwiązania moment obrotowy może rozerwać aluminiowy wirnik i po silniku. Fabrycznie na osi jest wyfrezowany wieloklin lub dwa ścięcia na blokadę obrotu wirnika tak zabezpiecza to producent. |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
AOLEK napisał/a: | bloodyopel napisał/a: | Jedyne co mi przychodziło do głowy to zrobienie czegoś o kształcie klucza do szlifireki kątowej i skorzystanie z tego pierścienia z dwoma dziurami | Taki właśnie ja mam plan (wywiercenie w płaskowniku gr5,5mm trzech otworów jeden o średnicy 12 mm i dwóch o śr 4.5 mm i zrobienie z wiertła fi 4.5 2 bolców pospawanych od drugiej strony) dziś Właśnie teraz skończyłem lutowanie HALI jeszcze zostały trzy przewody fazowe i koniec konwersji silnika etEchnology. |
Ja ustaliłeś położenie hali |
|
|
|
|
bloodyopel
szef Krystian
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 1175 Skąd: Słupca k.Konina
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
Brykal napisał/a: | Nie polecam tego rozwiązania moment obrotowy może rozerwać aluminiowy wirnik i po silniku. Fabrycznie na osi jest wyfrezowany wieloklin lub dwa ścięcia na blokadę obrotu wirnika tak zabezpiecza to producent. |
No kurczę nie mogłem się właśnie tego w moim doszukać. Trzeba wygrzebać go z piwnicy i obejrzeć ponownie |
_________________ Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | Brykal napisał/a: | Nie polecam tego rozwiązania moment obrotowy może rozerwać aluminiowy wirnik i po silniku. Fabrycznie na osi jest wyfrezowany wieloklin lub dwa ścięcia na blokadę obrotu wirnika tak zabezpiecza to producent. |
No kurczę nie mogłem się właśnie tego w moim doszukać. Trzeba wygrzebać go z piwnicy i obejrzeć ponownie |
Naktętka po stronie tarczy po wkręceniu do końca opiera się na tych nacięciach napewno jest. |
|
|
|
|
AOLEK
młodzik
Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017
|
|
|
bloodyopel napisał/a: | AOLEK, to jak zrobisz to podziel się zdjęciami zarówno torque arma jak i mocowania halli |
zdjęcia dodałem tu: mój ebike pomocy
Brykal napisał/a: | Ja ustaliłeś położenie hali |
To proste 45 cewek i 45 miejsc między cewkami czyli co 15 miejsc między cewkami daje rozstaw co 120st. czyli na przeciwko każdego czujnika cewka jest na środku to tak jak by tam był czujnik (sterownik o tym nie wie i się nauczy )
|
_________________ Mój EBIKE Pomocy |
|
|
|
|
Brykal
młodzik
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 52 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 10 Mar, 2017
|
|
|
AOLEK napisał/a: | bloodyopel napisał/a: | AOLEK, to jak zrobisz to podziel się zdjęciami zarówno torque arma jak i mocowania halli |
zdjęcia dodałem tu: mój ebike pomocy
Brykal napisał/a: | Ja ustaliłeś położenie hali |
To proste 45 cewek i 45 miejsc między cewkami czyli co 15 miejsc między cewkami daje rozstaw co 120st. czyli na przeciwko każdego czujnika cewka jest na środku to tak jak by tam był czujnik (sterownik o tym nie wie i się nauczy )
Obrazek |
Czy uruchomiłeś już silnik wszystko działa jak należy. |
|
|
|
|
|