ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Mxus 5k-TURBO
Autor Wiadomość
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
  Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   Mxus 5k-TURBO

Troche mnie nie było na forum i nie nadążam za nowościami. :neutral: Na endless-sphere jest temat o tym silniku. Ma ktoś jakieś informacje o dostępności, cenach?
Z danych technicznych wynika, że będzie to niezły potwór z rated power 5000w :grin:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


    Stator Material: Unknown
    # magnets/Pole Pairs: 32 magnets & 36 tooth stator design.
    Magnet Height: 55mm
    Standard Winding: 33x3T
    Kv: 13.47 (970 RPM at 72V, 4A unloaded)
    Rated Max. Torque: 110 Nm
    Drop-out Width: 150mm, 220mm wide axle, overall. M16 X 1.5 Threading, with 10mm flats.
    Weight: 13 Kilograms.
    Single-Speed freewheel, M35x1 Threads.
    Phase wires: 6mm2 (about 9 AWG)
    Dual sets of hall sensors & KTY83/110 temperature sensors
    Left side cover accepts disc brake rotors.

    33X3T = 13.47 Kv Max continuous Phase current of 198A
    25X4T = 10.07 Kv Max continuous Phase current of 150A
    20X5T = 08.05 Kv Max continuous Phase current of 120A
    16X6T = 06.71 Kv Max continuous Phase current of 96A


Źródło: -->klik<--
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Przewody coś cieniutkie jak na taką moc 6mm w QS V3 dali 10mm a nominalnie 3kW. I masa też niższa od QSa
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Eryk1000, Wersja 3k jak się nie myle ma 4mm więc i tak jakiś postęp jest :mrgreen:
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

W terenie te kable pewnie spadną przy osi :D
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Ale lipe po całości zrobili z tymi przewodami fazowymi :lol: Znowu ludzie będą musieli kombinować z podwajaniem itp
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Nie przesadzajcie, upaliłeś kiedyś 4mm2 w mxusie 3k? Ja w fazy ustawiałem ponad 300A i sprawdzałem czy są ciepłe i oczywiście że były ale nawet 60stopni nie miały.

W drutach w środku masz 6.5mm2 gdzie prawie nie ma chłodzenia a przewód na zewnątrz masz 6mm2. Nie ma opcji byś najpierw przewody zjarał.
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Też myśle, że 6mm wystarczy w zupełności a w najgorszej opcji będzie powrót do przeszłości czyli wymiana kabli jak w 9Continent :mrgreen: Ciekawe tylko jak to będzie wyglądało cenowo w porównaniu do QS v3? :razz:
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Sob 11 Mar, 2017   

Także ciekawie jak cały silnik ma się do QS 205 V3. Gdyż aż dziwne że niby rated power 5kw przy tej wadze, gdzie konkurencja przy 5kW waży wiecej.
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Nie 12 Mar, 2017   

Silnik i szerszy i większej średnicy to i powierzchni oddawania ciepła sporo więcej .
Tyle że do roweru to raczej już za ciężki.
 
 
Mobil 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 104
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 656
Wysłany: Nie 12 Mar, 2017   

Jak będzie dobrze ciągnął to można mu wybaczyć większą mase :smile: Podejżewam, że magnesy o szerokości 55mm będą powodować spory moment przy niskich obrotach nawet przy szybszym nawoju :mrgreen:
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

Jest szansa że te silniczki pojawią się u Tasa?
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

Lepiej QSy naj sam pierw niech się pojawią :mrgreen:
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

Kusi 273:)
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

wwojciech napisał/a:
Jest szansa że te silniczki pojawią się u Tasa?


Tak, będą dostępne ale mxus ich jeszcze nie produkuje tylko rozsyła pojedyncze sztuki recenzentom do testów.
Więc uważajcie na "obiektywne" recenzje bo tak naprawdę są opłacane przez mxusa na podobnej zasadzie jak to robi sklep GearBest.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Yin 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 805
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 28 Mar, 2017   

Tomas napisał/a:
Lepiej QSy naj sam pierw niech się pojawią :mrgreen:

A jeszcze lepiej oba :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group