ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Halle
Autor Wiadomość
Ledo 
młodzik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 99
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 17 Mar, 2017   Halle

Hej
1. Jak to w końcu z tymi hallami każdy z każdym ? Teraz doczytałem na blogu że Halle każdy z każdym nie może być przebić
Sprawdziłem opór, to na 4 przewodach pojawia się odczyt - tak było jeszcze na otwartym silniku przed pogrubianiem (chyba że się obruszyły jak ciołem kable) i uznałem że tak powinno być więc już mam silnik zamknięty
I jestem po testowym odpaleniu na samych fazowych (halli nie chciało mi się podłączać)
I nagle doczytałem że na hallach nie ma być przejść ?
Nie ma przebić na masę ani na fazy.

-jestem po pogrubieniu przewodów+zabezpieczeniu silnika
-wtopiłem i pocieło mi kable przy wkładaniu pokrywy (pomijam szczegóły), przepychałem kable na nowo z drugiej strony zdrowymi izolacjami
-3 popołudnia i masę nerwów straciłem na tym silniku :/

2. Nie wiem czy mi się chce znowu to rozbierać, jak zostawie tak jak jest, bez podpinania halli, nie uszkodzę ich użytkując silnik ? (teoretycznie już na samych fazowych trochę kołem pokręciłem)
Ostatnio zmieniony przez Ledo Sob 18 Mar, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bloodyopel 
szef
Krystian


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 1175
Skąd: Słupca k.Konina
Wysłany: Pią 17 Mar, 2017   

Ledo, hallotrony = "halle"

Popraw bo aż w oczy kłuje :oops:
_________________
Obecny e-bike: LIMBER BIG BOY
 
 
Ledo 
młodzik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 99
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017   

Skoro nóżki Termistora mają odczyt (no bo o to chodzi) to odczyt między hallami uznałem że tak ma być.
Sprawdziłem R każdego halla z każdym i na ogół opory są w przedziale
800k do 1200k R (na wszystkich 5 przewodach między sobą)

Dla porównania mam zapasowy czujnik manetkowy na wierzchu i tam mam odczyt na dwóch nóżkach z trzech na poziomie
2,3k R.

A to już obala teorię że każdy z każdym nie ma być oporu podpunkt 4 (wytłuszczone).
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 18 Mar, 2017   

Jeśli kolega jest taki dociekliwy to niech jeszcze poszuka jaki opór ma zwarcie :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group