ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Najpierw trzeba się przywitać:
Autor Wiadomość
spagat
[Usunięty]

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   Najpierw trzeba się przywitać:

Witam Wszystkich, którzy tu zajrzeli.

Z zawodów wyuczonych i kontynuowanych jestem elektrykiem i elektroenergetykiem.
Z zamiłowania pasjonatem motoryzacji - szczególnie włoskiej.
Pracuję w utrzymaniu ruchu w pewnej firmie farmaceutycznej, tak więc praca polega bardziej na rozwoju intelektualnym i zawodowym niż na brudzeniu się smarami i tego typu podobnymi rzeczami.
Mam na swoim koncie kilka autorskich konstrukcji elektroniczno-mechanicznych.
Jak widać zamieszkuję w Łodzi - gdzie niestety większość nowinek takich jak e-parkingi, e-samochody to jeszcze bardzo daleka przyszłość.
Chciałbym zacząć robić coś w kierunku rozwoju postępu technicznego, bo jak widać w tych czasach postęp techniczny jest mocno zatrzymywany aby nie zagrozić pozycji wielu koncernów i firm. Wydaje mi się, że ta dziedzina z uwagi na niedaleką przyszłość jest bardzo rozwojowa. Jak pokazuje historia motoryzacji, napędy samochodów ewoluują tylko do pewnych granic, dalej są zastępowane następnymi (zasilanie parą, benzyną, olejem napędowym, gazem cng/lpg no i teraz być może w końcu prądem elektrycznym).
Niestety o stworzeniu, czy też konwersji samochodu własnego na ev w chwili obecnej mogę tylko pomarzyć, z uwagi na: brak środków finansowych pochłanianych przez kredyt na mieszkanie, brak miejsca na tworzenie (parking przed blokiem, o który biją się sąsiedzi nie jest dobrym miejscem), jak widać brak garażu do spokojnego ładowania akku.