|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Ebike power ;-) |
Autor |
Wiadomość |
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Śro 05 Lip, 2017 Ebike power ;-)
|
|
|
Rozpoczynam budowę docelowego ebike dla siebie
Po malutku będę wrzucał zdjęcia z budowy
Planowana prędkość max około 120km/h z flux 50A
Rama Falcon V2 RAL9005 z dodatkami RAL3024
Bateria:
22s19-20p Sony VTC6 3120mAh 82V59-62Ah (w zależności jaka konfiguracja zmieści się w holderach)
Sterownik:
SVMC72150 odblokowany do 200Az baterii i 350A prądu fazowego
Hamulce:
TEKTRO HD-E725 4tłoczkowe z wbudowanymi czujnikami (można je u mnie zakupić)
tarcza przód 203mm SM-RT99
tarcza tył SM-RT86
BMS
Silniczek który będzie w nim siedział:
QS Motors V3 273 40H 4000W 48x4T- 12.5kV obręcz Prowheel 1.85x19" RAL3024
a przy okazji porównanie z QS V3 205 28x4T+ 10.2kV obręcz 1.4x19 RAL9005 |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Śro 05 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ajs
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 165 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 05 Lip, 2017
|
|
|
Ogromny silnik ! Do "setki" pewnie będzie ok 5 sek ? |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 05 Lip, 2017
|
|
|
Oł jeach!
Widzę nie tylko ja chcę przekroczyć jazdę 100km/h.
Cieszę się, że Ty będziesz jako pierwszy przecierał szlaki!
Wątek jako obowiązkowy leci do obserwowanych.
Jaki koszt takiego silnika? (QS Motors V3 273 40H 4000W 48x4T)
Ile to waży? |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Śro 05 Lip, 2017
|
|
|
Bujakoto napisał/a: | Oł jeach!
Widzę nie tylko ja chcę przekroczyć jazdę 100km/h.
Cieszę się, że Ty będziesz jako pierwszy przecierał szlaki!
Wątek jako obowiązkowy leci do obserwowanych.
Jaki koszt takiego silnika? (QS Motors V3 273 40H 4000W 48x4T)
Ile to waży? |
Qs + wysylka samolotem + clo + vat jakies 2800-2900
QS 18kg +obrecz, szprychy, opona moto, detka, wiec pewnie okolo 21kg
A 100km/h to ja juz dawno przekroczylem (105km/h) na QS205 v3 30x4, svmc72150 z flux 50A, 22s16p samsung 30q
Pierwszy pomiar
Kolejny pomiar innym programem na innej trasie
Zdjecia klienta, ebike wykonany przez @cyklonebike |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Śro 05 Lip, 2017
|
|
|
Bardzo dynamicznie przemierzasz obszar "mocnych silników" . Ja jeszcze nie mogę ogarnąć zakupu QS205 25x4 a mojej obecnej konstrukcji która jest niedokończona siedzi rhr205-40 i ze względu na owo niedokończenie nie skupiam się na zakupie QS205. A Ty już lecisz dwie dekady do przodu bo QS205 już był a teraz taaka petarda
Prawdopodobnie jesteś "number one" jeśli chodzi o takie konstrukcje !
Z ciekawością będę się przyglądał temu wątkowi |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
KrzysiekEV
stażysta KrzysiekEV
Pomógł: 14 razy Wiek: 48 Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 148 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
A ja bardzo chcę zobaczyć jak się do Falcona V2 pakuje te 420-440 ogniwek 18650.
Sam coś podobnego planuję , nawet jak by trzeba podzielić każde P na osobny klocek i lutować w ramie .
Już kombinuję w 2 rzędach w poprzek , ale malutko miejsca zostaje po bokach i w środku na zgrzewy-luty. |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
400 ogniw pionowo w holderach 19mm jeszcze da rade ale 440 to juz bedzie wymagac montazu niektorych ogniw w poprzek czyli kombinowanie z mocowaniem i usztywnieniem tego nadmiaru ale powinno dac rade. Tez bede chetnie obserwowac temat.
Gdzie i za ile kupiles tego odblokowanego sabvotona? Prosto od producenta czy jakis posrednik z aliexpress? |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
qaz33 napisał/a: | 400 ogniw pionowo w holderach 19mm jeszcze da rade ale 440 to juz bedzie wymagac montazu niektorych ogniw w poprzek czyli kombinowanie z mocowaniem i usztywnieniem tego nadmiaru ale powinno dac rade. Tez bede chetnie obserwowac temat.
Gdzie i za ile kupiles tego odblokowanego sabvotona? Prosto od producenta czy jakis posrednik z aliexpress? |
sterownik jest od QS |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
KrzysiekEV napisał/a: | A ja bardzo chcę zobaczyć jak się do Falcona V2 pakuje te 420-440 ogniwek 18650.
Sam coś podobnego planuję , nawet jak by trzeba podzielić każde P na osobny klocek i lutować w ramie .
Już kombinuję w 2 rzędach w poprzek , ale malutko miejsca zostaje po bokach i w środku na zgrzewy-luty. |
Można nawet 460 ale u mnie bedzie "tylko" 440 |
|
|
|
|
wwojciech
brygadzista wwojciech
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
Jest w ogole mocniejszy rowerowy hub? 50H chyba jest tylko w wersji motocyklowej |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Czw 06 Lip, 2017
|
|
|
wwojciech napisał/a: | Jest w ogole mocniejszy rowerowy hub? 50H chyba jest tylko w wersji motocyklowej |
z dropout rowerowym nie ma mocniejszego
każdy kolejny to rozstaw 190-200mm mocowanie hamulca moto i brak możliwości zastosowania wolnobiegu |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 08 Lip, 2017
|
|
|
bicie prędkości to jedno a wartość użytkowa to drugie. Możesz podać na podstawie twoich poprzednich potworów jaki masz realny zasięg , gdy jeździsz tym podobnie jak skuterem czyli dla zakresu 60 miasto 90 trasa. Pytanie do Arka ? |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 08 Lip, 2017
|
|
|
dynamik napisał/a: | bicie prędkości to jedno a wartość użytkowa to drugie. Możesz podać na podstawie twoich poprzednich potworów jaki masz realny zasięg , gdy jeździsz tym podobnie jak skuterem czyli dla zakresu 60 miasto 90 trasa. Pytanie do Arka ? |
Jazda 50-70km/h zasieg 120-130km |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
dynamik
brygadzista dynamik
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 295 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 08 Lip, 2017
|
|
|
dzięki za odpowiedz. do zabawydla dużych chłopców wystarczy. Jednak myślę że wiekszośc użytkowników wolałaby zwiększania zasięgu niż mocy. Sam zaraziłem się falcomanią, ciekawe co będzie następne. Myslę, że w elektryfikacji zwyciężą skutery. |
_________________ tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie |
|
|
|
|
maran_hand
dyrektor
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 459 Skąd: Warszawa-Sadyba
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|