ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bionx informacje Tiuning,naprawa,czesci.blokada predkosci
Autor Wiadomość
Rafał Rynkieicz 
początkujący
gucio


Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 29
Skąd: internrtu
Wysłany: Śro 01 Lis, 2017   Bionx informacje Tiuning,naprawa,czesci.blokada predkosci

W tym poscie wszelkie informacje na temat systemow kanadyjskich bionx .

naprawa,tiuning,code, oraz inne zagadnienia zwiazane z bionx.

1507312000546.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1656 raz(y) 24,03 KB

1509024444992.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1520 raz(y) 21,87 KB

1506977347523.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1144 raz(y) 19,93 KB

Ostatnio zmieniony przez Rafał Rynkieicz Śro 01 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafał Rynkieicz 
początkujący
gucio


Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 29
Skąd: internrtu
Wysłany: Śro 01 Lis, 2017   lista kodów serwisowych .

Kod
opis
Kod
ciekawostki
0001 Wyświetlacz konsoli Firmware Wersja / numer seryjny
0002 Wyświetlacz Bateria Firmware Wersja / numer seryjny
0003 Wyświetlanie silnika Firmware Wersja / numer seryjny
0007 Strain Gauge Zysk (wzmacnia pomóc w każdej chwili) 1,0 do 4,0 niskie wysokie
0008 Zysk Assist A: (wzmacnia pomoc od zmarłej przysłony) -1,0 do 4,0 niskie wysokie, tylko do prędkości B
Wzmocnienie Assist B: przyspieszenie do których stosuje się.
0009 Strain Gauge Czułość (eliminuje dźwięki o duchach) 0 = 11 = niskiej do wysokiej
1234 Strain Gauge Filtr 1 = powolna reakcja na 5 = szybka
1976 Kierunek Silnik 1 = 0 = przodu do tyłu
2001 Wybierz jednostkę miary km lub mile
2002 Generative Skala hamowania (dla kontaktronu) 0 - 64 (zestaw 30 do 40)
2004 zEGARA
2005 Set Rozmiar kół (mm)
2006 Sensor Przełącznik hamulca Wł (NC = Normalnie zamknięty ((funkcjonowanie)) NO = OFF)
2009 Odwraca (koziołki) Display Mode / Cycle i plus / minus 0 = tryb lewa strona 1 = tryb prawa strona
3771 Set Rozmiar kół (tak samo jak 2005)
3772 Wejście do trybu diagnostycznego, (napięcie wyboru, tensometru i wiad błędach wyświetlacz)
3773 Wyświetlanie Max prędkość
3775 Przepustnicy konfiguracji, zatrzymuje uruchomieniu przepustnicy przy określonej prędkości
3776 Minimalna prędkość silnika będzie start (Ustaw 0.5km / h dla ciężkich motocykli cargo)
5000 Nie używać. Resetu pełnego systemu, będzie świadczyć konsoli bezużyteczne.


Ręczna kalibracja baterii Gauge
Przed kalibracją ważne jest, aby określić, jakie napięcie baterii jest. Aby to zrobić, trzeba uzyskać dostęp do "trybu diagnostycznego
." Postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami trybie diagnostycznym BionX w celu ustalenia, czy napięcie akumulatora, a następnie wróć tutaj, aby kontynuować.

Jeśli widzisz, że bateria ma prawidłowe napięcie i jest w pełni naładowany, należy przytrzymać przycisk MODE przez 20 sekund - oczekiwanie na głośnym dźwiękiem
- a następnie zwolnij przycisk MODE. Jeśli to nie zadziała, spróbuj ponownie powyższe kroki po raz drugi. Czasem trwa 2 biegnie przez zmusić go chwycić.
Jeśli nie uzyskać prawidłowy odczyt napięcia, albo masz starszą baterii, akumulatorów, które nie zostały załatwione prawidłowo, a zatem nie stracił część swojej pojemności,
lub konkretnego problemu przypadek, który wymaga dalszego patrząc. Jeśli NYCeWheels jest sprzedawca prześlij BionX system analizy Form


ustawienia moje

0001 – Console SN + Revision # - 00067 & 64
0002 – Battery SN + ? - 00026 & 12
0003 – Motor SN + ? - 00006 & 02
0006 – Speed Gain – 1.0
0007 - Gauge Gain – 1.0
0008A – Assist Gain – 2.0
0008B – Assist Speed – 1.0 km/hr
0009 – Gauge Knee – 00
0010 – Mountain – 35

Funkcja ta jest dostępna dla wszystkich:

0001: Serial-Nr. Konsola
0002: Serial-Nr. Bateria
0003: Serial-Nr silnika

0006: Prędkość gain
0007: czułość czujnika
0008a: dodatkowa moc przy niskiej prędkości
0008b: ograniczenie prędkości niskiej
0009: manometr kolano
0010: Tryb góra (limity maksymalne drwan z akumulatora)

1234: czułość czujnika

1970: DC -DC konfiguracja
1976: kierunek silnika

2001: km / h lub mph
2002: (hamulec) moc rekuperacji
2003:
2004: czas
2005: koła o średnicy
2006: konfiguracja czujnika hamulca NO / NC
2007: konfiguracja przepustnicy
2008: napięcie DC / DC 6V / 12 (nie jest dostępny na wszystkich konsolach, z dodatkowym oprogramowaniem można channge że pomiędzy 5,0V i 12,0V w 0,5V stopni)
2009: konfiguracja konsoli

3771: średnica koła (tak samo jak 2005)
3772: trybie diagnostycznym
3773 : prędkość maksymalna (w nowszych wersjach oprogramowania trzeba dodatkowego oprogramowania, aby to zmienić)
3774: przepięciem ochronę on / off
3775: maksymalna prędkość na przepustnicy (w nowszych wersjach oprogramowania potrzeba dodatkowego oprogramowania, aby to zmienić)
3776: szybkość uruchamiania silnika 0 km / h do 3 kilometrów na godzinę (nie jest dostępny na wszystkich konsolach)
3779: tryb turbo
 
 
Rafał Rynkieicz 
początkujący
gucio


Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2015
Posty: 29
Skąd: internrtu
Wysłany: Śro 01 Lis, 2017   

:o -=
1. Dostęp do trybu diagnostycznego

wprowadź kod 3772, aby uzyskać dostęp do trybu diagnostycznego.

Kiedy jesteś w trybie diagnostycznym zauważysz ekran jest pusty,
z wyjątkiem 5 małych cyfr w lewym dolnym rogu, a w przypadku
konsol G1 tylko dwie duże cyfry powyżej nich
(te dwie duże cyfry nie są ważne). Do 5 małych cyfr stanowią 3
możliwe fragmenty informacji:
Odpowiednie najwyżej 3 cyfry "00 XXX " reprezentują swoje napięcie
akumulatora i powinny być odczytywane jako numer
3-cyfrowy z przecinkiem. Tak na przykład, jeśli widzisz "00 319 ",
należy rozumieć jako " 31,9 " woltów.
Lewe 2 cyfry " XX 000" może oznaczać 2 rzeczy. Jeśli jedziesz, będą
one pokazywac czujnik tensometryczny odczyt od 00 do 30.
Jeśli nie jadziesz i nie ma błędu będzie migać "er", a następnie "30."
3. Napięcie akumulatora
Napięcia podane poniżej odnoszą się do baterii, które są nowe
lub lekko używane. Gdy bateria jest starsza to maksymalny
poziom naładowania będzie stopniowo spadać.
Model BionX Typ Baterii Napięcie w pełni naładowana
P250 24V-niklowo-wodorkowe (NiMH) 27 V
P350 36V-niklowo-wodorkowe (NiMH) 40.5 V
PL250 24V-litowy (LIMN) 28,5 V
PL350 DT 36V-litowy (LIMN), Dół Góra Tube 41 V
PL350 RR M 36V-litowy (LIMN) Bagażnik "Średni" 41 V
PL350 RR L 36V-litowy (LIMN) Bagażnik "Large" 41 V
PL350XL DT 48V-litowy, Dół Góra Tube 52 V
PL350XL RR PL350XL, 48V-litowy, tylne Rack Mount 52 V
4. Kody błędów
Kody błędów zostaną poprzedzone "Err", a następnie numer błędu.
Na przykład, ERR .... 25 = błąd 25.
Pełną listę kodów błędów mogą być pomocne:
Kod opis Kurs Akcji
20 Błąd silnika obwodami A) Sprawdzić przyłącza B) Silnik może wymagać naprawy lub wymiany
21 Błąd silnika obwodami A) Sprawdzić przyłącza B) Silnik może wymagać naprawy lub wymiany
22 Błąd silnika obwodami A) Sprawdzić przyłącza B) Silnik i / lub bateria może wymagać naprawy lub wymiany,
23 Akumulator przegrzany lub zbyt niskie napięcie / wysoki pozostawic po za rowerem do ostygniecia.
25 Napięcie akumulatora niska Naładuj baterię
lub próbować odzysku
26 Brak komunikacji między konsolą i Battery Sprawdź połączenia skup się na tych, między konsolą a akumulatorem. W takim przypadku bije błędem PowerProt, spróbuj wymienić podstawe konsoli.
27 Zegar czasu rzeczywistego nie wykryto A) Sprawdzić przyłącza B) Bateria może wymagać naprawy
28 6V / 12V akcesorium nie jest podłączony Nie ma problemu, chyba że akcesorium jest podłączony i nie działa.
40 patrz błąd 26 Zobacz błąd 26
41 tensometr maxed
55 Brak komunikacji między silnikiem i konsoli Sprawdź połączenia w pobliżu silnika.
60 6V / 12V akcesoria przeciazone
61 Błąd balanser akumulatorów Niech bateria ostygnie z ładowarką odłącz i spróbuj ponownie naładować. Spróbuj kalibracji baterii .
62 Błąd balanser akumulatorów ostudzić przez 1 godzinę, naładować akumulator
63 Błąd Akumulator
66 Wyłącznik akumulatora zadziałał (tylko 48V) Ten nie odnosi się do bezpiecznika samochodowego. Wyjmij baterię i odstawić na 15 minut. Odłączyć silnik.
Włóż baterię z powrotem na rower i zobaczyć, czy nadal nie ma błędu.

67 patrz błąd 21
POWERPROT Silnik nie otrzymuje wystarczającej ilości napięcia z akumulatora
Sprawdź wszystkie połączenia i uchwyt baterii .
Dokładnie sprawdź styki konsoli,moze byc zbyt ciasne lub zbyt luźne
może powodować ten problem. Sprawdź przewody biegnące do silnika
- mogą one zostać uszkodzone lub przetarte.
55 prawie zawsze wskazuje na problem z silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez Rafał Rynkieicz Czw 02 Lis, 2017, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 01 Lis, 2017   

Wszyscy ty dziękować pomocy dokumentów rowerem.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk
Wysłany: Śro 01 Lis, 2017   

Moja skóry kolor zmieniła to czytać i jest indianin.
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 48
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto 19 Lut, 2019   

3771 u mnie wyświetla opcje jednak nie da się zapisać nowej wartości.
3773 NIE Działa
 
 
klimkr 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019   

Byłoby zbyt pięknie...
Ale wystarczy fabryczny interfejs, BigXionFlasher lub BikeInfo i działa.
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 48
Skąd: Bochnia
Wysłany: Pią 01 Mar, 2019   

Czy ktoś wie gdzie kupi programator usb do bionxa?
 
 
Paps 
młodzik
Paps


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 78
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 03 Mar, 2019   Konsola g1

Kod 3773 działa ale nie można zmienić wartości, czy jest jakaś kombinacja przycisków?
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 48
Skąd: Bochnia
Wysłany: Pon 29 Kwi, 2019   

Czy ktoś się orientuje jakim programem można zaktualizować soft?
 
 
gumislaw 
początkujący


Dołączył: 14 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 14 Cze, 2019   

Cześć, pojawił się u mnie błąd POWERPROT, sprawdziłem wszystkie przewody i są ok. Nie wiem jak sprawdzić przewody biegnące do silnika (od złącza aż do sterownika).
 
 
klimkr 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 18 Cze, 2019   

Ogólny opis jes tu https://www.pedelecforum....owr-prot.25656/
Różne konkretne przypadki są opisane na niemieckim forum https://www.pedelecforum....owr-prot.25656/
 
 
Grzesiek717 
początkujący


Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 48
Skąd: Bochnia
Wysłany: Śro 17 Lip, 2019   

gumislaw napisał/a:
Cześć, pojawił się u mnie błąd POWERPROT, sprawdziłem wszystkie przewody i są ok. Nie wiem jak sprawdzić przewody biegnące do silnika (od złącza aż do sterownika).


Często się tak dzieje jeśli bateria jest na wykończeniu. Samoczynnie odcina zasilanie od silnika po czym wala taki błąd. Czy błąd nie znika? Czy po włączeniu pojawia się napięcie z baterii do silnika na grubych przewodach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group