ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
Prius bardziej dostępny
Autor Wiadomość
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Jednak co elektryczne to śliczne.
Gratuluję cacka.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Zbyszek Kopeć napisał/a:
Jednak co elektryczne to śliczne.
Gratuluję cacka.


Dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez rudzik6 Śro 11 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robsonik20 
kierownik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 363
Skąd: LBN
Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Nie wiem dlaczego ale ja nie widzę zdjęć, daj je w jakimś linku.
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Robsonik20 napisał/a:
Nie wiem dlaczego ale ja nie widzę zdjęć, daj je w jakimś linku.


Spróbuj się wylogować i znowu zalogować, ja też zauważyłem, że znika. Ale po zalogowaniu widać.
Na razie nie mam żadnego linku, mam co prawda szczątkowy blog, który planuję prowadzić dalej i tam umieszczać zdjęcia i inne sprawy techniczne, nie tylko Prius, a przy okazji może coś wpadnie z reklam ;) _, ale ciągle brak czasu ;)
link http://rudzik6.blogspot.com/
Ostatnio zmieniony przez rudzik6 Śro 11 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
www_3xE_pl 
młodzik
3xE - electric cars


Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

rudzik6 napisał/a:
(pull over NIE WIEM CO ZNACZy?)

W wolnym tłumaczeniu: "zjechać na pobocze i zatrzymać się".
_________________
Samochody elektryczne, akumulatory litowe, ładowarki, silniki elektryczne, akcesoria
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

www_3xE_pl napisał/a:
rudzik6 napisał/a:
(pull over NIE WIEM CO ZNACZy?)

W wolnym tłumaczeniu: "zjechać na pobocze i zatrzymać się".


Dzięki.

Przy okazji, ciagle nie wiem ile to jest 20% rozładowania akumulatora? Czy 0% to jest 0V czy napiecie minimalne dopuszczalne? Czy dla NiMH to by było 0% - 0,9V 100% - 1,4V? W Priusie
podają to jako SOC, ale nie doczytałem jeszcze dokładnie jakie to napiecia? Może ktoś coś wie na ten temat?
Ostatnio zmieniony przez rudzik6 Śro 11 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 936
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Ja rozumiem ten hardwarowy hack, że własnie polegał na odłączeniu wtryskiwaczy. Szkoda ze gość zablokował komcie. Podoba mi się idea takiego Priusa. Nie trzeba wstawiać eteków, patroszyć etc, tylko wsiadasz i jedziesz. Na dojazdy do pracy idealnie

[ Dodano: Sro 12 Paź, 2011 ]
Jeszcze są hondy IMA i INSIGHT, też nieźle dają radę
http://www.spritmonitor.de/en/detail/399402.html
 
 
Robsonik20 
kierownik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 363
Skąd: LBN
Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Elegancko tego priusa polakierowałeś, przydałoby się alumki wyczyścić;)
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

Arbiter napisał/a:
Ja rozumiem ten hardwarowy hack, że własnie polegał na odłączeniu wtryskiwaczy.



A alufelgi zaplanowane do odnowienia wiosną, wtedy założę na nie letnie opony michelin save energii, które czekają w garażu. A przy okazji, jezdżę też na podwyższonym cisnieniu w oponach.
Ostatnio zmieniony przez rudzik6 Śro 11 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 936
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

Z tego co widzę, są to standardowe felgi montowane w corollach w 2000roku. Ja mam taką toyotę, ale na stalowych felgach była. Std opony to 165/70/14 lub 175/65/14. Założyłem 175/70/14 żeby były wyższe. Do priusa tez by się przydały jakieś nawet 155/80/15 :)

A co to za gostek od akumków?
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Paź, 2011   

Arbiter napisał/a:
Z tego co widzę, są to standardowe felgi montowane w corollach w 2000roku. Ja mam taką toyotę, ale na stalowych felgach była. Std opony to 165/70/14 lub 175/65/14. Założyłem 175/70/14 żeby były wyższe. Do priusa tez by się przydały jakieś nawet 155/80/15 :)

A co to za gostek od akumków?


Właśnie będę potrzebował takie fefgi stalowe, 5,5J 4x100 14' tam jeszcze jest parametr otworu.
Szukam jak najtaniej..najlepiej nowe..hi hi ;)

Na szczęście mam już potwierdzenie, że wysłali akumulator.
Poważnie się zastanawiam, skoro już ten który mam zaczyna padać, może się za jakiś czas powtórzyć kolejny moduł. Może kupię dwa akumulatory z najnowszej wersji i przełożę do mojego wszystkie moduły 38 sztuk. Z tego co mi zostanie zrobię odzielną baterię trakcyjną do trybu EV. Przy okazji naprawy akumulatora wyprowadzę z niego wszystkie potrzebne sygnały do właczenia specjalnej płytki do oszukania komputera baterii.
 
 
Arbiter 
Administrator
Założyciel forum, administrator


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 936
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011   

Otwór pewnie 54,1
http://toyota.arbiter.pl/galeria/corolla.e11.opony
Nie lepiej kupić jakieś alumy? Będzie jak laleczka:)
 
 
rudzik6
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Paź, 2011   

Arbiter napisał/a:
Otwór pewnie 54,1
http://toyota.arbiter.pl/galeria/corolla.e11.opony
Nie lepiej kupić jakieś alumy? Będzie jak laleczka:)


Na zimę chyba nie warto, zimą planuję zrobić specjalne gładkie kołpaki, zupełnie bez otworów.
Chłodzenie od środka powinno zimą wystarczyć.
Ostatnio zmieniony przez rudzik6 Śro 11 Lip, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomson 
prezes
TOMSON


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 649
Skąd: Otwock_EŁK
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011   

Testowałeś może ogniwa jak się zachowują pod obciążeniem ile faktycznie w nich zostało.
Tam pomiędzy bateriami ogniw jest chyba wyrównywanie napięcia przez balanser.
_________________
pozdr
Tomek
 
 
Natanoj 
kierownik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 314
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011   

Wygląda super :) Mógłbyś podać rząd wielkości ceny oraz cyfrę z przodu? A jaką pojemność ma pojedynczy moduł? Może by tak 3 moduły w szereg i do rowera? Z tego co widzę szerokość mają małą a wielkościowo w standardowy trójkąt ramy powinny się chyba zmieścić. Do tego sklecić jakąś ładowarkę i zawsze lepiej niż żele.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group