ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada
Autor Wiadomość
Jakuda 
młodzik


Dołączył: 26 Mar 2019
Posty: 68
Skąd: Krakow
Wysłany: Wto 26 Mar, 2019   Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada

Cześć,
Jestem nowicjuszem na tym forum a zarazem w temacie ebików.
Troszkę błąkam się z moimi pytaniami po internecie..
Zatem jeśli temat był już poruszany bardzo proszę o linki.

Otóż, chciałem kupić żonie fabrycznego, używanego e-bika.
Wymyśliłem sobie, że mógłbym kupić z przechodzoną baterią i samemu wymienić ogniwa.
Dodatkowo- żeby zwiększyć zasieg chciałbym zrobić taki myk- żeby nie wozić całej drugiej baterii (bo to też trudno dostać), tylko zrobić odpinany pakiet od BMSa, i przepinać sam pakiet,

No i tu co osoba to inna opinia- w firmie regenerującej baterie powiedzieli mi, że PRAWIE każdą można zregenerować.
Inni z kolei, że WIĘKSZOŚĆ ma elektronikę mierzącą spadek napięcia na pakiecie i jak taki nastąpi to brickuje całą baterię (no i tu też słyszałem że wszystkie Bosche tak mają, albo że tylko nowsze, albo że te z baterią w ramie (ION), a Panasonic nie).

Trochę już zgłupiałem- i nie wiem kogo słuchać.

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam,
Kuba
 
 
wloczykijCM 
początkujący
KOGA eLIGHT 2010


Dołączył: 04 Sie 2018
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 28 Kwi, 2019