Autor |
Wiadomość |
dfcdsfdsf |
Wysłany: Pon 01 Sie, 2022 Temat postu: Re: Mi pro 2 |
|
|
Karo.pl8 napisał/a: | Witam mam problem kupilem dzisiaj hulajnoge mi pro 2 i przy logowaniu wyskakuje cos takiego i dalej mnie nie chce przepuscic A pisze tak.
Nie można uwierzytelnic kryteriów(-28) |
udało Ci się rozwiązać problem? mam ten sam |
|
|
Karo.pl8 |
Wysłany: Czw 24 Cze, 2021 Temat postu: Mi pro 2 |
|
|
Witam mam problem kupilem dzisiaj hulajnoge mi pro 2 i przy logowaniu wyskakuje cos takiego i dalej mnie nie chce przepuscic A pisze tak.
Nie można uwierzytelnic kryteriów(-28) |
|
|
mateok161 |
Wysłany: Czw 13 Maj, 2021 Temat postu: |
|
|
Zrób jeszcze sobie dodatkową baterię. |
|
|
Arbiter |
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2020 Temat postu: |
|
|
jeśli górzysty teren, jest duzy prad pobierany i stąd słaby zasięg. Na równinach przy masie 80kmh na zwykłej M365 przejezdzałem 30km.
Warto zmienić opony na 10cali zamiast na pełne. Nie montuj pelnych bo komfort jazdy i zasięg cierpią na tym |
|
|
jacek_cyc |
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2020 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przejechałem około 25 km. Teren pofałdowany, więc czasem było mocno pod górkę. Bywało, że musiałem iść (łącznie 500 m), bo hulajnoga nie dawała rady pod górę (10 - 12% nachylenia).
Jechałem w trybie D, czyli do 20 km/h. Po przejechaniu tych 25 km zostało 18% baterii, czyli łatwo można wyliczyć, że rozładowałaby się po 30 km. Producent podaje zasięg 45 km, ale przy prędkości 15 km/h, w doskonałych warunkach (bez wiatru i po równym), przy wadze jadącego 75 kg. |
|
|
jacek_cyc |
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2020 Temat postu: Garść informacji o hulajnodze Xiaomi Pro 2 |
|
|
Niedawno przyszła hulajnoga Xiaomi Pro 2. Dokupiłem do niej siodełko, bo nie lubię jeździć na stojąco i opony 8,5" pełne. Opon jeszcze nie założyłem.
1. Po pierwsze hulajnogę trzeba aktywować aplikacją, bo inaczej pika i jedzie do 10 km/h. Niestety, żeby to zrobić, trzeba założyć konto Xiaomi. Do tego wystarczy tylko e-mail i udało mi się z tymczasowym (10minutemail). Na dodatek, aplikacja wymaga uprawnienia do lokalizacji telefonu, żeby wykryć hulajnogę (przez Bluetooth). To już duża ingerencja w prywatność właściciela.
2. Pojazd jest bardzo lekki, nawet z dołożonym siodełkiem. Zamontowanie siodełka nie blokuje składania, bo sztyca siodełka też się składa (ale trzeba je obrócić). Można bez problemu iść z hulajnogą, a to 14 kg (według danych producenta) bardzo nie przeszkadza. Mieści się nawet do małych samochodów, czy do windy. Kierownica jest wysoka i wąska, więc nie jest tak stabilna jak moja druga hulajnoga.
3. Jazda. Hulajnoga jest woooolna, strasznie woooolna w porównaniu z tą, na której jeżdżę (chińszczyzna 1200W). Żeby ruszyć z miejsca, to trzeba odepchnąć się nogami, rozpędzając się do jakichś 5 km/h, inaczej nie reaguje na manetkę. Żeby jechać z sensowną prędkością, to można włączyć tryb "sport", ale wtedy szybko ubywa prądu z baterii. Podjazd pod górkę? Zapomnij, nie radzi sobie nawet z górkami około 10%, ale to pewnie zależy od wagi jeźdźca
4. Od wersji Pro różni się tym, że ma dołożone odblaski, wspornik tylnego błotnika i lepszą lampkę. |
|
|