Autor Wiadomość
HubertG
PostWysłany: Nie 07 Kwi, 2024    Temat postu:

Kugoo Kirin G2 Pro sprzedana.
Zrobiłem 1950 km i nie miałem żadnej awarii.
Żadnej gumy.
Klocki cały czas fabryczne.
Tylna opona nadaje się do wymiany, ale ciągle jest fabryczna.
Przednia opona jest OK
HubertG
PostWysłany: Pią 05 Kwi, 2024    Temat postu:

Aby wejść w menu Kugoo KuKirin G2 Pro lub Max,
trzeba 3 razy nacisnąć przycisk zmiany trybów.
zeeltom
PostWysłany: Wto 06 Cze, 2023    Temat postu:

Najczęściej trzeba przytrzymać dwa przyciski razem.
mARCIN
PostWysłany: Wto 06 Cze, 2023    Temat postu:

mARCIN napisał/a:
HubertG napisał/a:
Konfiguracja Kugoo Kirin G2 Pro (wersja druga - woltomierz przy kluczyku)
1 x przycisk - zmiana trybu szybkości maksymalnej. Zawsze po włączeniu zaczynamy od najwolniejszego.
3 x przycisk - zmiana km na mile i na odwrót
5 x przycisk - zmiana trybu startu - z odepchnięcia/start bez odepchnięcia
7 x przycisk - właczenie/wyłaczenie tempomatu
9 x przycisk - skasowanie całkowitego przebiegu - UWAGA: skasowanie jest nieodwracalne i powoduje liczenie przebiegu od początku
Przytrzymanie dowolnego hamulca i 2 x przycisk - włączenie/wyłączenie blokady do 22km/h

Konfiguracja Kugoo KuKirin G2 Pro (wersja trzecia - kluczyk bez woltomierza, woltomierz na wyświetlaczu)
P01 => zmiana km/mile
P02 => 48V, zmiana voltów na 36/48/52/60/72V
P03 => zmiana wielkości koła: 080 - 8", 100 - 10"
P04 => Ustawienie prędkości
P05 => tempomat - 1 on/0 = Off.
P06 => start z odepchnięciem 1/0 start bez odepchnięcia
P07 => limit prędkości, 100% - bez limitu
P08 => czas autowyłączenia po bezczynności, 0-60 min
Pa => Szybkość startu od 1 do 5
Pb => Siła odzyskiwania energii, domyślnie 5
Pc => 0 - zapisywanie przebiegu. 1 - skasowanie przebiegu


Ale jak się dostać do tego ?

P01, P02 itd
mARCIN
PostWysłany: Wto 06 Cze, 2023    Temat postu:

HubertG napisał/a:
Konfiguracja Kugoo Kirin G2 Pro (wersja druga - woltomierz przy kluczyku)
1 x przycisk - zmiana trybu szybkości maksymalnej. Zawsze po włączeniu zaczynamy od najwolniejszego.
3 x przycisk - zmiana km na mile i na odwrót
5 x przycisk - zmiana trybu startu - z odepchnięcia/start bez odepchnięcia
7 x przycisk - właczenie/wyłaczenie tempomatu
9 x przycisk - skasowanie całkowitego przebiegu - UWAGA: skasowanie jest nieodwracalne i powoduje liczenie przebiegu od początku
Przytrzymanie dowolnego hamulca i 2 x przycisk - włączenie/wyłączenie blokady do 22km/h

Konfiguracja Kugoo KuKirin G2 Pro (wersja trzecia - kluczyk bez woltomierza, woltomierz na wyświetlaczu)
P01 => zmiana km/mile
P02 => 48V, zmiana voltów na 36/48/52/60/72V
P03 => zmiana wielkości koła: 080 - 8", 100 - 10"
P04 => Ustawienie prędkości
P05 => tempomat - 1 on/0 = Off.
P06 => start z odepchnięciem 1/0 start bez odepchnięcia
P07 => limit prędkości, 100% - bez limitu
P08 => czas autowyłączenia po bezczynności, 0-60 min
Pa => Szybkość startu od 1 do 5
Pb => Siła odzyskiwania energii, domyślnie 5
Pc => 0 - zapisywanie przebiegu. 1 - skasowanie przebiegu


Ale jak się dostać do tego ?
HubertG
PostWysłany: Sob 13 Maj, 2023    Temat postu:

Aktualnie na wersji Kugoo Kirin G2 Pro zrobione ponad 1000 km.
Żadnej awarii, nawet gumy nie złapałem. Klocki ciągle fabryczne.
Jedynie do wytrzymałości opon można się przyczepić. Tył już prawie łysy ...
HubertG
PostWysłany: Wto 18 Paź, 2022    Temat postu:

Konfiguracja Kugoo Kirin G2 Pro (wersja druga - woltomierz przy kluczyku)
1 x przycisk - zmiana trybu szybkości maksymalnej. Zawsze po włączeniu zaczynamy od najwolniejszego.
3 x przycisk - zmiana km na mile i na odwrót
5 x przycisk - zmiana trybu startu - z odepchnięcia/start bez odepchnięcia
7 x przycisk - właczenie/wyłaczenie tempomatu
9 x przycisk - skasowanie całkowitego przebiegu - UWAGA: skasowanie jest nieodwracalne i powoduje liczenie przebiegu od początku
Przytrzymanie dowolnego hamulca i 2 x przycisk - włączenie/wyłączenie blokady do 22km/h

Konfiguracja Kugoo KuKirin G2 Pro (wersja trzecia - kluczyk bez woltomierza, woltomierz na wyświetlaczu)
P01 => zmiana km/mile
P02 => 48V, zmiana voltów na 36/48/52/60/72V
P03 => zmiana wielkości koła: 080 - 8", 100 - 10"
P04 => 30 magnetycznych pól do pomiaru prędkości
P05 => tempomat - 1 on/0 = Off.
P06 => start z odepchnięciem 1/0 start bez odepchnięcia
P07 => limit prędkości, 100% - bez limitu
P08 => czas autowyłączenia po bezczynności, 0-60 min
Pa => Szybkość startu od 1 do 5
Pb => Siła odzyskiwania energii, domyślnie 5
Pc => 0 - zapisywanie przebiegu. 1 - skasowanie przebiegu
HubertG
PostWysłany: Pon 10 Paź, 2022    Temat postu:

Niedawno wyszła kolejna wersja Kugoo G2 Pro.
Najpościej to podzielić jako:
Kugoo G2 Pro - wersja pierwsza
Kugoo Kirin G2 Pro - wersja druga
Kugoo KuKirin G2 Pro - wersja trzecia

Najłatwiej jest odróżnić wersję pierwszą od dwóch pozostałych.
G2 Pro w wersji pierwszej na pierwszy rzut oka odróżnia to że cała jest czarna, późniejsze wersje mają pomarańczowe wstawki.
Kirin i KuKirin (wersja druga i trzecia) są prawie identyczne.
Na pierwszy rzut oka wyróżnia je tylko inny wyświetlacz, i brak woltomierza przy kluczyku.
Producent poprawił też wenty w tylnym kole, dzięki czemu jest łatwiej je pompować.
W wersji KuKirin (trzecia) woltomierz został umieszczony jako dodatkowa informacja na wyświetlaczu.
Warto tu dodać, że woltomierz w Kirin (wersja druga) był bardzo źle widoczny nawet przy lekkim nasłonecznieniu.
Są jeszcze zmiany niewidoczne gołym okiem, czyli konfiguracja występująca w wersji KuKirin (wersja trzecia).
Można w niej ustawić m. in. takie parametry jak stopień odzyskiwania energii przy hamowaniu silnikiem oraz dynamiczność startu.
Brakuje natomiast opcji blokady występującej w Kirin (wersji drugiej), czyli szybkiej blokady ograniczenia prędkości do aktualnych przepisów.
HubertG
PostWysłany: Pią 16 Wrz, 2022    Temat postu: Kugoo Kirin G2 pro vs Kugoo G2 Pro

Witam,
może się komuś przyda w przypadku wątpliwości którą wersję kupić.

Kugoo Kirin G2 pro vs Kugoo G2 Pro
- silnik 600 vs 800
- dodany błotnik przedni
- dłuższy tylny błotnik
- zawieszenie sprężynowe z regulowaną twardością vs elastomery
- przednie 2 lampki białe pozycyjne na dole podestu
- tylne i zarazem boczne (kątowe) 2 lampki pozycyjne - czerwone
- powyższe lampki pełnią też funkcję kierunkowskazów
- skrętna przednia lampka
- opony 9" vs 10"
- aplikacja poprzez bluetooth - pasuje od Kugoo Kirin ale nie jest typowo dedykowana pod Kirin G2 Pro
- poprawiony wyświetlacz
- regulowana wysokość kierownicy
- system mocowania kierownicy do błotnika przy złożonej hulajnodze
- woltomierz i kluczyk
- zdejmowane i/lub składane amortyzowane siedzenie

Gdyby zostawili silnik 800 i opony 10" byłoby prawie idealnie ... opinie subiektywna ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group