Autor Wiadomość
Rysiekkk
PostWysłany: Pon 14 Paź, 2019    Temat postu:

Mariusz_p napisał/a:
Tak, 1020 :)

Sterownik jakiś chińczyk. 28A nominał. Najpierw go osłabiałem (przeciąłem jeden drut pomiarowy), ale i tak spalił silnik 36V 250W jak było gorąco. A teraz po swapie silnika druty zostały połączone i nadlane cyną ;) miernik cęgowy pokazał 44A. Bateria 10S7P na Sony V3. Sprzęt idzie jak szatan ;)

Mariusz, masz jeszcze tą hulajkę Razor E300 ? :wink:

ten silniczek "Magmy" 1020 36V 800W wszedł tam bez problemu ?
czy trzeba było pociąć / pospawać nowe mocowania ?


edit zamiast klepać mogłem najpierw zerknąć w internety :oops:
tylko kurde prześwit robi się mocno słaby
yokashin
PostWysłany: Pią 28 Cze, 2019    Temat postu:

Dziękuję za cenne informacje.

Okazało się, że silnik po zamontowaniu nie ma swojej zębatki w osi napinacza...





Na przyszły sezon ponownie ją zmodyfikuję zgodnie z propozycją :)
Na razie użytkownik ma tylko 30 kg.


Pozdrawiam,
Łukasz
Mariusz_p
PostWysłany: Wto 21 Maj, 2019    Temat postu:

Tak, 1020 :)

Sterownik jakiś chińczyk. 28A nominał. Najpierw go osłabiałem (przeciąłem jeden drut pomiarowy), ale i tak spalił silnik 36V 250W jak było gorąco. A teraz po swapie silnika druty zostały połączone i nadlane cyną ;) miernik cęgowy pokazał 44A. Bateria 10S7P na Sony V3. Sprzęt idzie jak szatan ;)
Rysiekkk
PostWysłany: Pon 20 Maj, 2019    Temat postu:

ten od "Magmy" DC 1020 36V 800W ?

napisz z ciekawości jaki sterownik i jaka bateryjka :wink:

Mam w garażu pięknego różowego :lol: Razora e100 i zastanawiam się co z nim zrobić :roll:
przednie kółko pompowane, ale tył twardy plastik :razz:
Mariusz_p
PostWysłany: Sob 18 Maj, 2019    Temat postu:

Pozamieniales tulejki.A tak ogólnie to te silniki to badziewie. Moja młodzież spalila już dwa i teraz wstawiłem 800W 28A nominał ;) z synem od 0-30 w 4 sekundy..po katowaniu ledwo cieply:) traktowany pradem 45A
yokashin
PostWysłany: Śro 15 Maj, 2019    Temat postu: Razor E300 problem z łańcuchem po wymianie silnika na 350W

Dzień dobry,

W zakupionej hulajnodze Razor E300 wymieniłem manetkę, sterownik i silnik.
Zakpiłem taki silnik:

https://magma.sklep.pl/product-pol-1420-SILNIK-DO-SKUTER-ELEKTRYCZNY-24V-350W-1016-SKUTERA-NOWY-350-W-SCOOTER-MOTOR-Razor-E300-Pocket-Bike-Brush.html

Po jakimś czasie pojazd zaczął hałasować.
Okazało się, że łańcuch zawadza o napinacz.
Po wymianie napinacza na nowy problem pozostał...

Możliwe, że zdejmując i zakładając tylne koło zamieniłem miejscami tulejki przy łożyskach. Z jednej strony jest trochę dłuższa.

Czy mógłbym poprosić o zdjęcie lub schemat osi tylnego koła w tym modelu?
Mam chyba starszy model bez dodatkowych śrub mocujących koło.

Problemem może być też zębatka na wirniku silnika.
Według mnie wystaje trochę za bardzo i możliwe, że nie jest w jednej osi z zębatką na tylnym kole. Tylna zębatka jest standardowa.


Pozdrawiam,
Yokashin






Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group