To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Cyklon 1200W plus bateria duck tape

MixhaL - Pią 13 Lip, 2012

Niestety ale nie wiem jakie obroty ma silnik a sterownik jest na 48V i raczej nie bedzie chodził na niższe napięcie bo firma ma dedykowane sterowniki do niższego napięcia chociaż głowy uciąć nie dam bo nie sprawdzałem.
Wiem natomiast że jedna osoba dokładałą do pakietu 48V dodatkowy aku żelowy i jezdziła testowo na takim zestawie i kontroler działał na 60V bezproblemowo tzn. nie spalił się i nie wyłączał.

PS. wkrótce przedstawię moj nowy projekt, zrobiłem już nim kilkaset kilometrów ale nie mam czasu go opisać i zrobić fotek

toft - Sob 14 Lip, 2012

Chodzi mi o to czy w tym silniku przy zasilaniu 48V da się jeszcze wspomagać jazdę pedałowaniem. Przeciętny rowerzysta ma kadencję okolo 70-100 obrotów na minutę. tak więc zakładając redukcję obrotów na zębatce 14z i tej dużej na korbie 4x z czyli około 3 razy da się wspomagać jeszcze pedałowanie o ile silnik ma na wyjsciu tak do 300 rpm co przeklada się na te 90-100 obrotów na korbie. Chodziło mi więc o odczucia Kolegi a niekoniecznie dokładne dane. Czyli czy da sie wspomagac czy nie za bardzo.
MixhaL - Sob 14 Lip, 2012

Jeżeli będziesz dozował sobie odpowiednią szybkośc manetką to da się wspomagać ale jeżeli wykręcisz manętkę na maxa to niestety ale nie zdążysz.
Sprawdzałem ile poleci na najmniejszych przełożeniach, z przodu zębatka 22 zeby a z tyły największa chyba ze 32 zęby, max prędkość wynosiła około 20km\h.

toft - Nie 15 Lip, 2012

Okej, dzięki za odpowiedz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group