To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - Montarz silnika w ramę. Kilka problemów.
Davvvi - Wto 19 Lis, 2019
miles napisał/a: | W przypadku v-break pamiętajcie o jeszcze jednej rzeczy. Zużywają się nie tylko klocki ale i obręcz. Przy intensywnym użytkowaniu z agresywnymi klockami, obręcz po 2 /3 latach będzie do wymiany, czyli albo nowe koło albo zaplatanie piasty/silnika na nową obręcz. |
To jest kolejny powód. Jednak tarcze jest łatwiej wymienić. Ale tu nie ma co gdybać gdyż v-brake nie wchodzi w gre, tarczówki zostają i tyle.
Wracając do tematu. W tym przypadku mam dwie opcje, albo szlifowanie ramy albo adaptera. Jak już silnik będzie zapleciony to zrobię foto jak mocno oś wchodzi w ramę i wtedy się zadecyduje czy jest sens piłować ramę.
Inc0 - Wto 19 Lis, 2019
heh w przypadku połaczenia v-brake z e-bikegdzie masa jest wieksza niz w standardzie i predkosci czesto znacznie wieksze to i wiecej bywa energii do zamiany w ciepło a to sprwia że jest opcja że cos sie przytopi
no ale nie ma sie co dziwić jak sie jezdzi swoim rowerkiem do kosciółka i z powrotem , to sie nie wie że klocki się zużywają bo wystarcza na 20 lat takiej jazdy a powaznie jesli rower do jazdy miejskiej małej mocy i masy to v-brake są wystarczajace o ile nie rozpedza sie powyzej 30km/h lecz jesli rower jednak ma spora moc i masę nie mówiąc o rozwijanych prędkościach rzędu 40+ tarczówki są wskazane mocno a jesli dodatkowo ma słuzyc w terenie , zdecydowanie tarcze na hydraulice sa bezkonkurencyjne
|
|
|