To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Napęd z silnikiem w kole - Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC
tidus - Sob 09 Maj, 2020 Temat postu: Blokada predkosci w silniku BAFANG G120.250.DC Witam
jestem posiadaczem roweru Kross Hexagon Boost 1.0.
link do roweru :
Kross Hexagon Boost 1.0
Silnik to BAFANG G120.250.DC umieszczony w tylnim kole.
Czy jest mozliwosc zdjęcia ograniczenia do 25km ??
Gringo8 - Nie 07 Cze, 2020
Przyłączam się do pytania. Czy ktoś wie jak można programować ten silnik?
Kontroler jest bez wyświetlacza. Jest to prawdopodobnie taki sam silnik jak w Ecobike'u.
mackwac - Wto 09 Mar, 2021
Witam wszystkich.
Udało się zdjąc blokadę z tego bafanga?
Pozdrawiam
Megamo.bike - Wto 09 Mar, 2021
Zawsze jest możliwość jak nie programowalnie to mechanicznie
drako24 - Wto 16 Sie, 2022
Mogę odblokować cena usługi 200zł lokalizacja Częstochowa
tel. 794 323 068
LukLuk - Czw 03 Lis, 2022
a przy okazji może ktoś wypowiedzieć się w czym jest "lepszy" taki silnik na tył od silnika przedniego? Kupiłem Bafang na przód. Obsługiwałem fajtłapy z pyszne pl i oni jeżdża na bafangach na przód i nie widzę większej różnicy między napędem na przód a tył
slow - Wto 13 Gru, 2022
Zrobiłem kilka rowerów z napędem na tył i kilka na przód.
NA przód jak się szybciej jedzie to wyraźnie czuć ze kierownica się "broni". Efekt żyroskopowy jest znacznie większy. Nie da się nagle zmienić kierunku. Jadąc pod stromą górę po kamienistej drodze przód też lubi ślizgać.
Przy silniku z tyłu te 2 problemy nie występują.
|
|
|