To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Napęd z silnikiem poza kołem - Silnik EC mobility G1 Serious mt. Cataract łożysko kierunkow

fala77 - Sob 09 Sty, 2021
Temat postu: Silnik EC mobility G1 Serious mt. Cataract łożysko kierunkow
W pierwszym wpisie przede wszystkim chciałem się przywitać.
Witam wszystkich 😁
Mam problem. Zakupilem uszkodzony rower Serious mt.cataract 27,5. Większość rzeczy już naprawiłem. Został mi silnik. Korba kręci się do przodu bez oporu nie ciągnąc łańcucha. Nie znam się na elektrykach. Czytając tu i tam wywnioskowałem iż zerwane jest łożysko kierunkowe lub jakiś rodzaj sprzęgła w zależności od silnika. Pytanie czy dobrze wnioskuję i czy ktoś rozkładał taki silnik? Dodam tylko nie wiem czy to istotne że po wciśnięciu trybu Walk silnik kręci i ciągnie łańcuch i koło. Dałem zdjęcie poglądowe.

andypip - Wto 12 Sty, 2021

Próbowałeś jechać tym rowerem? W silniku masz czujnik nacisku a z tyłu czujnik obrotów koła. Nie wiem czy tak "w powietrzu" taki silnik zadziała? Skoro ciągnie w trybie Walk, znaczy ma chęć do życia :-)
fala77 - Śro 13 Sty, 2021

Rowerem nie da się jechać. Może trochę to niezrozumiale opisałem ale nie da się jeździć nawet bez wspomagania elektryki. Korbą kręci się do przodu a zębatka stoi w miejscu.