To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Sprzedam, oddam - Amortyzatory marzocchi bomber 888 Lepszy i taniej niż DNM?
glebor - Wto 16 Lis, 2021 Temat postu: Amortyzatory marzocchi bomber 888 Lepszy i taniej niż DNM? Witam. Posiadam na sprzedaż amortyzatory bomber 888 - są to leżaki magazynowe z 2010 roku. Amortyzatory nowe, nigdy nie montowane, rury sterowe nie skracane, profilaktycznie poddane pełnej regeneracji. Jakość firmy Marzocchi jest zdecydowanie lepsza niż chińskiego zooma, czy DNMa, mogą się równać z rockshoxxem RC. Grubość goleni, sztywność i brak komory powietrznej to jego główne atuty. Szybkość odboju ustawia się sztywno gęstością zalanego oleju, którym zalejemy amortyzator. Takie rozwiązanie jest zdecydowanie trwalsze niż sucha komora powietrzna, a w przypadku eksploatacji jeżeli obijesz gdzieś goleń, będzie on odporniejszy na ścinanie uszczelek, gdyż chronią one tylko olej przed wyciekiem, a nie całą komorę powietrzną nabitą ciśnieniem. Wszystkie uszczelniacze są wymienione, są też nowe oringi i nowy olej MOTUL FORK 10W. Amorki przygotowane do montażu idealne do mocniejszych konstrukcji, w rozsądnej cenie uwzględniając amortyzator, robociznę i koszty uszczelniaczy.
* EV SPARK GAMMA
* EVSPARK V2 122mm
* FALCON V2
* Falcon V3
* EVSPARK LITE
* EKROSS LITE
* ELEEK
* KONA STINKY / DAWG / COILER
Rozstaw jest standardowy, pasują do każdego mocniejszego roweru z mocowaniem na AHEAD.
Cena: 1650zł/szt.
glebor - Pon 24 Sty, 2022
Zostały jeszcze ostatnie sztuki
hetm4n - Pon 20 Cze, 2022
Ojojoj.. szanowny kolego musisz trochę pouczyć się o amortyzacji rowerowej, poczytać o różnych rozwiązaniach starych i nowych
1. 888 występowało w kilku wersjach ( rozne tlumiki), przydało by się info jakie dokładnie są,
2. Szybkość odboju? Chyba chodzi o tłumienie powrotu producent przewidział pewne parametry oleju do danego modelu, regulacja powinna sie odbywac poprzez pokretło/a, jak komuś nieodpowiada praca mimo zabawy z regulacja to kombinowalo sie juz z inną gestoscią oleju.
3. Porysowane golenie górne nie wpływają na utratę powietrza w sprężynie powietrznej. 95% amortyzatorów ma osobną komorę powietrzna wewnątrz goleni górnej, gdzie tzw piston (tłoczek) jest popychany przez pręt przykręcony do dolnej goleni na dole.
Serdecznie pozdrawiam
Kajman - Sob 09 Lip, 2022
to jest wersja RV
|
|
|