To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Zdjęcia i filmy użytkowników - Galeria Polskich pojazdów elektrycznych
Zbyszek Kopeć - Pon 08 Lis, 2010
Fajna maszyna.
andrzejIskierka - Nie 28 Lis, 2010
Witam. Załączam fotki zamontowanego napędu na innej ramie wraz z piastą z 3biegową wewnętrzną przekładnią zaplecioną w innej obręczy stanowiącą nieodzowny element zestawu do silnikia z przekładnią i wolnobiegiem zamkniętego w aluminiowym korpusie. Rowerem tym przebyłem trasę 3 ZAGŁĘBIOWSKIEJ MASY KRYTYCZNEJ.
andrzejIskierka - Nie 28 Lis, 2010
Akumulatory docelowo będą w zamontowanym na przedzie koszyku
andrzejIskierka - Nie 28 Lis, 2010
Orginalny niemiecki sterownik uszkodziłem przypadkowym spięciem, ale dobrze spisuje się chiński od skuterka dedykowany silnikowi na 24v i 350w. Na chińskim silniku 24v 300w nie grzał się ani modół ani silnik napędzający koło 20" z wieńcem 80z na piaście z wewnętrznymi biegami i hamulcem bęhbnowym SACHS. Po podaniu 36v modół lekko się grzał, silnik trochę mocniej, ale i osiągi były zadowalające.
Zbyszek Kopeć - Nie 28 Lis, 2010
Niemcy też kupują od Chińczyków i udają, że to ich, zawsze taniej.
Fajna maszyna.
andrzejIskierka - Nie 28 Lis, 2010
ten silnik jest z 1991r. może to jeszcze rodzima produkcja?
tomasz_kombi - Nie 28 Lis, 2010
Fajna konstrukcja.
Może kiedyś wspólnie coś "zmotamy" ?
andrzejIskierka - Czw 16 Gru, 2010
A to inna konwersja na tej ramie. Tym razem Chiński silnik 24V 300W-11zębów, pegi-brak pedałów, oraz piasta z bębnem hamulcowym i 3 wewnętrznymi biegami przekładni planetarnej firmy SACHS z nałożonym wieńcem 80zębów na zębatkę rowerową 18zębównałożoną na piastę, dzięki czemu przypasowały fabrycznie nawiercone 4 otwory w Chińskim wieńcu i zkręcone to wszystko jest śrubami z podkładkami i nakrętkami samokontrującymi przechodzącymi pomiędzy zębami zębatki rowerowej 18-zębowej i zkręconymi ze sobą. eliminuje to pracę mimośrodową wieńca a wewnętrzny wolnobieg pozwala na jednokierunkowe przeniesienie napędu i niweluje niepotrzebną pracę łańcucha, straty, opory i wychamowywanie jakie generuje silnik, niepotrzebne zużywanie się szczotek i komutatora, nagrzewania się silnika oraz ryzyko zeskoku łańcucha przy jeździe rozpędem.
andrzejIskierka - Pon 03 Sty, 2011
Witam. Zalicytowałem właśnie w opcji KUP TERAZ ramę od Simsona SR50. Zdjęcie przedstawia wylicytowaną ramę. Wszystko co jest na zdjęciu było przedmiotem tej licytacj oprócz ramy na kwotę 95zł + 40zł kurier. Mam zamiar zabrać się do przeróbki na EV zaraz jak dojdzie i czas pozwoli.
bpuchowski - Czw 06 Sty, 2011
www.creeyacht.pl/solar_2008.php
teraz zamówiliśmy nowego perma pms100, badania modelowe w toku i na przyszły rok będzie trzecia edycja łódki.
andrzejIskierka - Pon 10 Sty, 2011
Moja dawna konwersja. Silnik 24v 300w wieniec 80z. Obydwa łańcuchy z jednej strony.
andrzejIskierka - Pon 10 Sty, 2011
Mała ilość fotek niestety, ale z tyłu piasta z hamulcem bębnowym Sachs z nakręcanym wielotrybem, z przodu dynohub piasta Shimano HBNX70 z 3 watowym dynamem pod tarczę tutaj 203mm.
andrzejIskierka - Pon 10 Sty, 2011
Był nawet głośny klakson na 24v z przyciskiem na kieurownicy po lewej stronie i 2 lampki rometowskie jedna pod drugą z wkręconymi żaróweczkami halogenowymi 6v 2,4w z gwintem E10, gdzie dynamo w piaście dawało zasilanie do jednej z tych lamp a z tyłu do 3 lampek LED z podtrzymaniem z kondensatora oraz podładowywało akumulatorki AA umieszczone w rurce aluminiowej do nurkowania poradzieckiej służące z kolei do mrugania przyciskiem na kierownicy po prawej stronie drugą lampką halogenową.
tomasz_kombi - Pon 14 Mar, 2011
Konstrukcja nie jest moja ale na "moim" osprzęcie (silnik 750W/36V + sterownik).
Zasilanie LiFePO4 36V (IMHO - zgrabnie wkomponowana w trójkąt ramy dzięki czemu uzyskano w miarę nisko położony środek ciężkości).
Zapraszam konstruktora na zlot (na razie nie zarejestrował się na forum ale mam nadzieję, że czyta ).
toft - Pon 14 Mar, 2011
Ładny rowerek:). Jak wypadają osiągi? Vmax? wh/km?
A to mój setup obecnie.
Chciałbym wrócić do aku w ramie. choć przy ten wadze aku na bagażniku nie robią problemu w prowadzeniu. Jednak docelowo będą potrzebne mi sakwy więc... Przesiadłem się na fulla bo wraz ze wzrostem prędkości brak tyłu stawał się uciążliwy...
Pozdrawiam:).
|
|
|