To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - MONSTER 2.0

Anonymous - Nie 03 Wrz, 2006

DOKŁADNIE TAK JEST EP TYLKO DUZO GADA.
Anonymous - Nie 03 Wrz, 2006

Bo z panem eP jest tak jak z tzw "erotomanem gawędziarzem". Teoretyzuje niezwykle intensywnie w tematach o których ma mgliste pojęcie, a pierwsze zderzene jego teorii z praktyką mogło by go bardzo mocno rozczarować.
Natomiast wrodzony brak samokrytyki powoduje problemy z zauważeniem, że niektórzy zaczynają traktować jego wplecione w temat wypowiedzi jak powietrze. Dyskusja toczy się dalej, tak jak by tej wypowiedzi nie było.

Anonymous - Nie 03 Wrz, 2006

eP ma jakis bląd sysemu ale nie wazne :) niech sie chlopak wygada :) będziem u lzej na duszy :)

Co do napędu to mozna by dac to kolo zmachowe jakos pod ramą bardziej kolo osi suportu jakos nawet by cos tam wyszlo z tego wydaje mi sie :) no taniej to juz sie tego nie da zrobic tak aby to dzialalo wmiare odbrze, te kolo i zebarki z bendixu rozrusznika mozna nabyc na zlomie za grosze

Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

KRzysztof1980 czekamy na Twoja wypowiedz na temat tego pomyslu z kolem zamachowym ?
Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

Dawid R napisał/a:
KRzysztof1980 czekamy na Twoja wypowiedz na temat tego pomyslu z kolem zamachowym ?


To troche przycezkawy pomysl. Pewnie sie chlopak woli nie wypowiadac zeby sie nie narazic :lol:

Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

Pomysł jest dobry ponieważ łańcuch przy tak wysokich obrotach poparzył mnie kilka razy jak na postoju sprawdzałem. Wystarczy kilka razy ruszyć a obroty na tym łańcuchu przy silnikach robią swoje więc napewno na trybach byłoby lepiej bo napewno mniejszy hałas i sprawność i wytrzymałość na obroty i moment obrotowy lepsze niż na łańcuchu.

Odrzuca mnie od tego rozwiązania to że nie mam odpowidnich narzędzi
pozatym w rowerze kończy sie miejsce :)

Ostatecznie mógłbym zostawić ten łańcuch ale gdyby były biegi to nie musiałbym go katować na tak wysokich obrotach jedynie w momentach gdy chce mocno przyspieszyć a tak to nie musze go dociagac do tak wysokich obrotów tylko zmieniałbym na następny bieg. Więc najważniejszym posunieciem są biegi koniecznie musze mieć chociaż dwa 1:23 i 1 :10 przy tym małym kole a przy dużym to przydałoby sie 1:40 i 1:23 :) . Szkoda że w motorach te skrzynie są zintegrowane z silnikiem

Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

a może przekładnia bezstopniowa ze skuterka luz quada????
Anonymous - Wto 05 Wrz, 2006

Krzysztof, jezeli chodzi o wykonanie to trzebaby zlecic prace tokarzowi, najlepiej na przywatnie wezmie polowe mnie niz firmowo. Odpowiednie wałki i mocowania mialbys za ok 100 zl
Anonymous - Pią 15 Wrz, 2006

W mojej maszynie wróciłem do tylnego koła 26cali i zębatki nie 48 lecz 32.
Na zębatce 48 maszyna miała przełożenie 1:23 i prędkość max 36km/h
przy zebatce 32 max predkość to 52km/h na trzech silnikach.
Odłączyłem dwa silniki i postanowiłem pojeździć na jednym 280W przy przełożeniu 1:15 max predkości nie spradziłem ponieważ bałem sie przekraczać prąd nominalny dla tego silnika 16A.
Przy manetce ustawionej na 70% i ustalonej predkości 42km/h pobierany prąd to 16A nie przeciążałem bardziej ponieważ silnik nagrzewał sie jak żelazko:) Starałem sie utrzymać prąd na poziomie 16A po 25km napięcie na kazdym aku spadło do 11V.

Anonymous - Czw 28 Wrz, 2006

Gratuluje maszynie. Oraz fajnie zareklamowales swum monster :)

Pozdrawiam


_____________________
www.iq-area.pl/commersband



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group