To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Silniki BLDC - Najmocniejsza dostepna opcja silnika BLDC w piascie.

Zbyszek Kopeć - Pią 23 Lis, 2012

Takie silniki o dużych średnicach może są najmocniejsze:
http://www.youtube.com/wa...ature=endscreen
i pewnie oni mają tańsze.

dezmol - Pią 23 Lis, 2012

Nic na tej stronie nie rozumie :D Jest tam gdzieś opcja zamawiania ???
Anonymous - Sob 24 Lis, 2012

A co tu rozumieć? To tylko film na YT.
dezmol - Sob 24 Lis, 2012

W komentarzu YT jest link do strony.
honda104 - Czw 25 Gru, 2014

Niedawno pokazał się na rynku Mammoth od Cromotor, 10-32kW wydaje się być dość ciekawą propozycją za cenę jaką mi podali 858 USD z wysyłką. Chyba go łyknę do mojej trajeczki ;)
tas - Czw 25 Gru, 2014

http://endless-sphere.com...hp?f=30&t=55923



Po prawej RHR205 (11kg), po lewej Mammoth (21kg). To już nie jest silnik do roweru tylko morocykla. Oś chyba M18, rozstaw RHR to 165, tego większego to pewnie ze 190mm. RHR przy swoich gabarytach wygląda jak ubogi krewniak z Armenii, a w rzeczywistości to kloc 2x grubszy od normalnego silnika.

Co ciekawe rated 8kw, max 32kw (popatrzcie na końcówki halli zestawu podstawowego i zapasowego, to są standardy Sabvotona, zatem moce maksymalne są podawane najprawdopodobniej dla FOCa) vs 3kW max 12kw (z mocami tak samo jak poprzednik)

Wedle plotek z ESa, ma 34x4, wypadało by nałożyć oponę na sam silnik :D

Ej, Pykacz, co myślisz? Jakbyś dał gazu to by się Ziemia zaczęła kręcić w przeciwną stronę. Moment by był zacny :P :P

honda104 - Czw 25 Gru, 2014

Dzięki za foty Tas.

Hehe malutki ten silniczek, jak do trajki nie wcisnę go, to wsadzam do lekkiego Enduro :cool: Na początku styczna leci zamówienie.

Patriko - Czw 25 Gru, 2014

tas, Nie kuś Pykacz'a bo zmieni koncepcje na bajka :razz:
honda104 - Czw 25 Gru, 2014

@Tas
Wiem :) Pisałem o Enduro, a nie Crossie ;) Bardziej chodzi mi o turystyczny EV niż topienie się w błocie :roll:

http://alienpowersystem.c...sc-hv-sensored/ ciekawe czy ten kontroler by za trybił z tym silnikiem, czy nie lepiej za jakimś FOC się rozglądać :D

Tektronic - Czw 08 Sty, 2015

Jestem ciekaw momentu tego Mamuta :D

Cena jak 1,5 hubzilli V2

gienek333 - Czw 08 Sty, 2015

Mnie bardziej ciekawi jak tam wsadzili 8 kondensatorów 330 mF, chyba że mf oznacza mikro Farady.
Pykacz - Czw 08 Sty, 2015

Patriko napisał/a:
tas, Nie kuś Pykacz'a bo zmieni koncepcje na bajka :razz:

Rozważałem jakieś 3-4mies temu jeszcze przed zakupem V2 . I doszedłem do wniosku że do roweru to już przesada . A zwłaszcza waga mnie dobiła i brak miejsca na zębatkę ale to można by było załatwić . Przy 200A ma ten silnik dawać 350Nm. No i ekstremalnie małe koło przy tym nawinięciu .Dla mnie to już nie jest opcja jeśli chodzi o rower . Tym bardziej że z V2 można już sporo wykrzesać a masa mniejsza i cena niższa . Poza tym ile czasu na rowerze będzie się używać więcej niż 3kW (a chwilowo to i do 20kw cisną w niego) . Nie ma sensu chyba że do moto to ok ale to znowu są straszne koszty a sezon krótki . To już lepszą opcją jest spaliniak .
Generalnie jakieś 4 mieś temu strasznie byłem nagrzany na niego i walczyłem sam ze sobą by się nie skusić i nie kupić http://www.alibaba.com/pr...151851567.html. Ale wygrałem ze swoim chciejstwem zwłaszcza jak sobie przypomniałem że felgi motorowerowe przy jeździe po krawężnikach gną się jak papier i to tylko z silnikiem 10kg a co dopiero przy 20kg się będzie działo ? Dziękuję postoję . Uważam że mała V2-ka to jest max co można wkładać do roweru . Cała reszta to przerost formy nad treścią jeśli chodzi o rowery .

Anonymous - Śro 18 Mar, 2015

moze i bylby fajny ale jak pomysle o ok 30kg masy nieamortyzowanej z tylu to mi sie odechciewa marzyc.to juz 5403 jest ciezki jak cholera.kolo wazy z opona z 17kg i to juz jest lekka masakra.zmana wahacza na motorowy i mocowanie do niego w rowerze to pomylka,tak jak koniecznosc juz zalozenia motorowego shocka ktory kosztuje ze 2,5k to juz traca przesada.owszem jakby dokupic tania rame od motoru to motor daloby sie fajny zlozyc.co do uwag nt obreczy, motorowe sa bardzo mocne,kto mialby zakladac motoroerrowe?przeciez nie ma co porownywac wytrzymalosci motoroweru do roweru gorskiego.taka np zjazdowka bywa kilkakrotnie mocniejsza od jakichs tam bzykow niedostosowanych do skokow z 2-3m na plaskie.motorower i jego wiekszoscczesci do zjazdowki mtb dh ma sie jak gowno do twarogu
honda104 - Śro 18 Mar, 2015

Ja kupiłem ten silnik, ale nie mogłem go ugryźć z żadnej strony, za duża krowa. Po tygodniu odsprzedałem. Kolega wsadził go do crossa, ale też lipa, wygina felgi typowe do MX i bardzo kiepski balans do tego, latać się nieda mimo pakietów zamocowanych z przodu i w miejscu silnika :-\

Kupiłem teraz V2.

Anonymous - Nie 22 Mar, 2015

no az dziwne sie to wydaje skoro normalnymi mx troszke sie fruwa.a typowe obrecze motocrossowe-ale nie mowie o tanich podrobach musza byc mocne.motor wazy swoje a skoro nim skacza to powinny obrecze wytrzymac i taki silnik,w koncu tyl motoru to nie tylko same kolo.co do balansowania to napewno lekka lipa bo przy wyskoku zupelnie inaczej trzeba pojazd wyprowadzac w moment lotu.wyraznie to wyczuwalem przy rowerze do dh jak zalozylem wielki widelec,podobnie przy zalozeniu ciezkiego tylnego kola,ale mozna bylo to wycwiczyc pod ten konkretny rower.ja mam z tylu kolo w rowerze o wadze 17kg gdy wczesniej wazylo jakies 5kg i przyzwyczailem sie.obrecze tez daly rade mimo takiego samego traktowania to zniosly.sunn mtx 39 24'/36 otw 3,5mm szprychy.wczesniej mialem szprychy 2,2 przy 5kg kole.osobiscie jakbym trafil tanio taki silnik pomyslalbym o adaptacji do mojej ramki,6,5kw to fajne w rowerze ale czasem przydaloby sie wiecej,szczegolnie w terenie i na swiatlach


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group