To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - zakup roweru elektrycznego

Anonymous - Śro 06 Mar, 2013

To silnik DC.
amigo2008 - Śro 06 Mar, 2013

a mnie sie trafia od kolegi rower z Holandii firmy Antec oczywiście z padniętymi aku za 1000zł co o tej ofercie sądzicie?
Zbyszek Kopeć - Śro 06 Mar, 2013

To już bym wolał z INTERBIKE.
Jeśli padły niby aku., to już podejrzana sprawa, bo może sie okazać, że ............, bo miewałem takich klientów, którzy tam lub w Niemczech kupili i niby tylko aku., a się okazywało dosłownie wszystko ...............

r2d2 - Śro 06 Mar, 2013

Zbyszek Kopeć napisał/a:
miewałem takich klientów, którzy tam lub w Niemczech kupili i niby tylko aku., a się okazywało dosłownie wszystko
Od piorunochronu ktoś musiał je ładować żeby wszystko ubić ;)

Pozdro.

amigo2008 - Śro 06 Mar, 2013

u mnie znowu zmiana tym razem wyhaczyłem na alledrogo damkę (wygląda na nową) z nowym silnikiem i nowym aku+nowa ładowarka za 1100zł silnik 500w 36v tylko trochę jazdy będe miał bo całe 154km w jedną stronę
Anonymous - Czw 07 Mar, 2013

Mam taki do sprzedania za 1000 zł

Troszkę porysowany i przybrudzony tu i ówdzie, brakuje trochę plastików, ciężko chodzą przednie amortyzatory, elektrycznie wszystko działa, światła, klakson, kierunkowskazy, baterie 50%, już się grzeją przy ładowaniu, ale można jeszcze przejechać jakieś 25 km po równej drodze. Koszt nowych akumulatorów to około 400 zł. Silnik 350W zasilanie 48V. Prędkość około 23 km/h. Koła 18 cali.
Na elektronikę daję roczną gwarancję.
Ciężko kupić obecnie tego typu rower, zasięg na nowych akku rzędu 50 km.
Nowy, tego typu, kosztuje około 2.300 zł.
Jak ktoś jest zainteresowany, to proszę zaklepywać, bo jest już na niego dwóch kupców, ale się ociągają, a mnie zależy na szybkiej sprzedaży (kasa pilnie potrzebna, bo trzeba rachunki opłacić ;) ) a i rower wart swojej ceny.

Zbyszek Kopeć - Czw 07 Mar, 2013

Wystarczy połamać silnik, poniszczyć w nim elementy, potem zepsuc regulator i inne, a nastepnie uszkodzić ładowarkę, a najlepiej taki uszkodzony rower dorawać na postoju, wyłamać zamek i szybko do Polski itp, po wszystkim powiedzieć klientowi, że tylko aku. do wymiany, albo do regeneracji; oczywiście czasem też są ludzie uczciwi.
amigo2008 - Czw 07 Mar, 2013

no i podkupili mi 500, dobra pozostaje antec od kolegi. Powiem tak podobno w pełni sprawny a jedynie nie jeźdzony od 2lat z tąd kolega nie ma pewności co do aku. Jak coś prosze o opinie o takim rowerze, jakie to wogule miało silniki?
wiciu_r - Czw 07 Mar, 2013

Popatrz TU
amigo2008 - Czw 07 Mar, 2013

dzięki, ja jestem tylko ciekawy czy to jest silnik z przekładnią czy bez?
Anonymous - Czw 07 Mar, 2013

Na zdjęciu widać elektronikę w piaście, więc raczej bez przekładni.
Notoco - Sob 06 Kwi, 2013

hey amigo2008
Rowery w NL mozna w dobrych cenach znalezc
2007 - dobrze utrzymany (do 250 euro ja bym tyle nie dal )
http://link.marktplaats.nl/663136287

2010 ale kiepski chinczyk
http://link.marktplaats.nl/663213008

A ja sobie kupilem takiego - proste i ladne :)
http://link.marktplaats.nl/662734293

I taki - najlepszy wedlug mnie - ale brzytki jak noc
http://link.marktplaats.nl/661300003

Nie trzeba sie bawic w przerobki , miejsce na baterie, kable...

maniakev2 - Sob 06 Kwi, 2013

Witamy w gronie użytkowników Sparty :) Elektryk, a wygląda jak zwykły rower i to jest w nim najfajniejsze.
mar56 - Sob 06 Kwi, 2013

Ja jednak kupiłbym tego kiepskiego chińczyka,dlaczego ?silnik jest typu hub(na stronach chińskich jest sprzedawany jako nowość) mogą się zepsuć tylko łożyska,cena roweru jest niższa niż samego silnika,w tym ostatnim wyglądającym na skuter fajne jest wygodne siodełko.W sumie to wolę samemu przerobić rower,do własnych upodobań,gotowe są dla mniej wymagających,i takich którzy za wszelką cenę chcą być zgodni z przepisami.
amigo2008 - Nie 28 Kwi, 2013

mam takie pytanie, co jest grane z tym rowerem, w momencie uruchomienia silnika, silnik pracuje tak jakby impulsowo tzn. kręci cały czas ale silnik włącza się impulsowo (przy podniesionym kole) kolejna sprawa silnik dość głośno działa i jest to odczuwalne na kierownicy ale tylko podczas uruchomienia się silnika. Jeszcze jedno przy hamowaniu silnik się też uruchamia co prawda nie ciągnie ale go słychać i czuć.
P.S. Silnik w tym rowerze jest ciężki nawet bardzo kontroler jest osobno nie w silniku, i raczej jest bez przekładni, w stanie bez prądowym swobodnie można zakręcić kołem w przód i tył bez jakich kolwiek oporów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group