To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Full-sam.
toft - Czw 04 Lip, 2013
Ja tylko w kwestii formalnej gdzieś powyżej toczącej się dyskusji o zaletach fulli i sztywniaków:).
Jako że jestem szczęśliwym posiadaczem obu typów podzielę się paroma uwagami.
PUcha jest swietnia raz ze wzgędu na pojemność. U mnie wchodziło 24s headway lifepo4 ale także ze 2kw lipoli. NO kosztem przekroku. Rama dla 180+ lub tych co potrafią jeżdzić na udzie. Dwa Pucha to samoruba więc łatwo adaptować middrivy:) Zawsze mozna coś podpiłować dospawać bez bólu niszczenia ori ramy. Pucha to wreszcze full. NIe da się ukryć że performance z jazdy jest nieporównywalne do sztywniaka. Jedziesz jak na małym krossowym motorze. Dziura nie dziura. Łaki. Przełaje. Naprawdę zaliczyłem na mojej puszcze parę fajnych przygód teroenowych (łącznie z podpięciem się pod lokalną gonitwę konną:)).
Ale pucha ma też wady.... Jakbyś puchy nie ukrywał to zawsze wygląda na puchę:(.
TU pojawiają sie zalety też sztywniaka czy ewentualnie kompaktowego fulla (xc all montain enduro) o normalnej ramie. Z torbą w rame gzdie wchodzi te 15 ah. przy 60V i dobrym wkomponowaniem kabli i silnika wygląda jednak dużo bardziej na rower niż Pucha. Ot coś za coś. Kiedy jadę na puszcze dużo osób zagaja przygląda sie. MImo wszystko. KIedy idę na moim sztywniaku z aku w torbie w ramie i jeszcze mam z tyłu dwie duże sakwy i córę na foteliku praktycznei nikt nie zagaił żę to jakiś dziwny rower taki... a co to to? a po co to to. No iteż sprawa sakw. W sztywniaku jest łatwiej. A ja dziennie woże do pracy laptopa, żarcie, ubranie na zmianę ładowarkę itd. Sakby wypycham po brzegi. Nawet z matkami na placu zabaw zamieniam parę słow jak jestem na hardzie:). Na puszcze jednak jestem bardziej ropoznawalny jako nierowerowy tylko:)..
No ale ta radość jazdy na fullu jest bezcenna:).
pirat666 - Pią 05 Lip, 2013
A ja jestem bardzo dyskretny na swoim "koniu" - jeśli o tym rozmawiamy.
W zasadzie tylko wprawne "oko" osób ogólnie zainteresowanych ebikami dostrzega silnik w piaście.
No i po prędkościach też jest małe zdziwienie.
Minus to bagaż na plecach ... ciuszki się mieszczą ... nie wożę laptopa codziennie.
Ale też się zmieści jak potrzeba.
toft - Pią 05 Lip, 2013
No nie da się ukryć, że rozwiązania plecakowe jeszcze bardziej wyglądają na zwykły rower:).
Ale jednak ja wolę bez plecaka. Z tym że nie śmigam na hardzie w terenie.
Anonymous - Pią 02 Sie, 2013
tas napisał/a: | Ja bym go nie mył...
Ta 2cm warstwa błota dodaje mu uroku. |
Tak się przyglądam tej warstwie i boję się pomyśleć, co kierowca ma na plecach
Nostusek - Pią 02 Sie, 2013
Nie ważne Co kierowca ma na plecach , nie ważne ile tego jest na rowerku - ważne że najczęściej po 5 cm samo odpada od wszystkiego
florek - Pią 20 Wrz, 2013
zakochałem się wiadomo już coś o przedziale cenowym ramy ?
Chciałbym również spytać orientacyjnie ile wyniósł łączny koszt budowy
Anonymous - Pią 08 Lis, 2013
Jak także chciałem zapytać o cenę i koszt?
Pozdrawiam,
Mechano - Sob 30 Lis, 2013
Można wiedzieć jaki został zastosowany amortyzator tylny (damper) w tym rowerze?
carbonrim - Śro 12 Mar, 2014
@emil1906 co to za latarka?
Anonymous - Pią 14 Mar, 2014
poł żartem...
to jest stabilna rama
emil1906 - Pią 14 Mar, 2014
Mechano napisał/a: | Można wiedzieć jaki został zastosowany amortyzator tylny (damper) w tym rowerze? |
Rock shox monarch 3.3
emil1906 - Pią 14 Mar, 2014
carbonrim napisał/a: | @emil1906 co to za latarka? |
Latarka to podkręcony chinol od użytkownika Tas.
andy - Nie 06 Kwi, 2014
emil1906 napisał/a: | carbonrim napisał/a: | @emil1906 co to za latarka? |
Latarka to podkręcony chinol od użytkownika Tas. |
...a wygląda jak ta słynna "bocialarka".
tas - Nie 06 Kwi, 2014
Spektakularna iluminacja w ebajku to kluczowa sprawa
tumich - Nie 18 Maj, 2014
mógłbyś jakiś film z jazdy wrzucić?
|
|
|