To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Dwa x BLDC w rowerze ? Jak ?
Anonymous - Czw 12 Wrz, 2013
Na zlocie w niedzielę jechałem po mokrym torze na rowerze z dwoma silnikami. Jakieś monstrum, nie pamiętam czyje. Jadąc około 40 km/h dodałem gazu i oba koła zabuksowały. Szybko z niego zsiadłem
gulipin - Czw 12 Wrz, 2013
Pykacz napisał/a: | A zakładając że u mnie nic nie będzie buksowało bo planuje mieć max 1500W mocy łącznie na dwa silniki czyli po około 750W na każdy max . A jeszcze lepiej to bym widział 1300W czyli 2x 650W max . To porównując to do tego HT3525 w którego też będę chciał tyle ciągnąć to co lepsze (rozsądniejsze) ? |
Moim zdaniem lepiej iść w jeden silnik. Mniej komplikacji, osiągi będą podobne. dla mnie kolejnym argumentem jest jeszcze to ze nie podoba mi się prowadzenie rowerów z silnikiem z przodu. Czuć ta masę przy skręcaniu.
Anonymous - Czw 12 Wrz, 2013
Slalomem jeździsz? Ja raczej po prostych
dezmol - Czw 12 Wrz, 2013
Ja tam żadnej masy nie wyczuwam przy skręcaniu - mam napęd na przód, silnik prawie 6 kg.
|
|
|