To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Napęd z silnikiem poza kołem - Bafang BBS01 nowy napęd korbowy (mid drive)
gulipin - Czw 29 Maj, 2014
Czy jest to uciążliwe?
beazee - Czw 29 Maj, 2014
Nie. Ale wymaga przyzwyczajenia. Przeciskając się w korku używam manetki.
michalg - Nie 22 Cze, 2014
@beazee jeszcze kilka pytań o Twoje rozwiązanie:
1. Widzę, że masz przerzutkę w piaście i bardzo mi się to rozwiązanie podoba, ale zastanawiam się, co z trwałością tej przerzutki? Czy nie ma ryzyka, że te małe kółeczka zębate w środku szybciej się wyrobią przy większym momencie obrotowym niż w zwykłym rowerze?
2. Jak jest ze zmianą biegów przy jeździe na manetce, bez pedałowania? Czy w momencie zmiany przełożenia musisz na chwilę zatrzymać silnik? Tak to zwykle działało w piastach wielobiegowych, które miałem okazję testować, ale może Ty masz jakąś lepszą .
3. Czy dałoby się przy tym rozwiązaniu zamontować osłonę łańcucha tego typu:
http://www.brat.com.pl/im...300%20kopia.jpg?
beazee - Nie 22 Cze, 2014
1. W środku nie ma zębatek a są sfery w kąpieli olejowej
http://youtu.be/4wNcok8KdNE
2. Zrzucanie biegu jest łatwiejsze niż wrzucanie, pod obciążeniem. Ale oba będzie dziecinnie łatwo wykonać gdy odpuscisz manetkę silnika czy przestaniesz pedałować. Zmiana biegu jest łatwiejsza niż w innych piastach.
3. Zapewne by się dało. Jednak linia łańcucha jest wysunięta trochę bardziej na zewnątrz niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań
tumich - Wto 08 Lip, 2014
Wersja 750W ma fabryczny defekt z termiką, dopiero od lipca jest wersja poprawiona także chyba jedyny resseler poprawionej wersji na chwilę obecną to ze strony em3ev.com
|
|
|