To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Nowości EV - ciekawy pojazd
AlexWest - Czw 26 Wrz, 2013 Temat postu: ciekawy pojazd Tu jest ciekawy pojazd :) ze szwajcarii :)
https://www.youtube.com/watch?v=vTm7wKXkHTI
Facet mówi ze sie rozpedza do 300km/h i przy ekonomicznej jezdzie
zasieg do 300 km ... co tam predkosc ..ale jaki zasieg. !!!.. ciekawe co tam w środku za silnik i akumulator jest 20 Kwh i 100 km/h szok ..:):):):) chetnie bym takie cos w swoim rowerze zamontował..:)
Do Gdanska z Wawki by sie smignęło ..:):)
Anonymous - Czw 26 Wrz, 2013
Przecież drogi nie jest... tylko 82000 Euro
Ale patent z tym dzwonkiem przy 5km/h i wysuwaniem podwozia, to akurat słaby.
Tyle kasy i nie ma... stabilizacji na żyroskopie chociaż?
Myślałem, że to już każdy jednoślad zabudowany produkowany od 2012 roku ma taką stabilizację
Ale Teslę może gonić spokojnie chyba, tyle że bez stabilizacji jak wpadnie w poślizg to podczas "glebnięcia" ten kewlarowy pancerz może się przydać
AlexWest - Czw 26 Wrz, 2013
stabilizacji jak segway masz na mysli ?? zeby wstawalo jak wańka wstańka ??
matko 82000 euro...to 328000pln echhh nie ma opisow nigdzie...w youtube
są ale najsmieszniejsze ze wersje spalinowe hehehheh
ciekawe jaki akumulator ....faktycznie za tyle kasy to pół helikoptera sie kupi...:)
AlexWest - Czw 26 Wrz, 2013
http://www.webroad.ch/mon...d=70&Itemid=153
prosze mnie poprawiac jak by co bo ja po niemiecku dukam...:)
Batterie: Lithium-Polymer 420V 55 Ah 20kWh, Gewicht ca. 125 kg. ...hm bateria 125 kg waży ??? nic dziwnego ze taki zasięg ...
gienek333 - Pią 27 Wrz, 2013
Za 10Usd można kupić aku 2.2Ah i 11.1V co daje 24.42Wh, więc na takie aku potrzebujemy 820 szt co daje ok 26000pln.
Nostusek - Pią 27 Wrz, 2013
gienek333 napisał/a: | Za 10Usd można kupić aku 2.2Ah i 11.1V co daje 24.42Wh, więc na takie aku potrzebujemy 820 szt co daje ok 26000pln. |
I do tego kabli i konektorów za 3000 USD żeby to połączyć w całość czyli + 50 kg górką. Szczerze powiedziawszy - żaden mi wynik. 125 kg akumulatorów - co prawda nie chce mi się liczyć precyzyjnie ale takie bateryjki to załoga polskiej firmy robiącej Re-volty to na śniadanko łykała - już widziałem ich konstrukcje i wychodziły porównywalne z tą bateryjką z tego pojazdu... Więc żaden wynik - akumulatory Re-Volta wychodziły zdecydowanie lżejsze a miały więcej niż 1/3 pojemności tego akumulatora.
Pir-serwis - Pią 27 Wrz, 2013
Chłopcy nie szastajcie cyframi bo to raczej nieprawdziwe.
Akumulator 10kwh zrobiony z LiFePo4 waży 95kg bez blaszek ani opakowania.
W Revolcie nie bardzo wierzę,nie ma cudów.
Wątku jeszcze nie patrzyłem pojazdu-brak zasięgu.
Gdzie takie masz baterie lekkie?
Anonymous - Pią 27 Wrz, 2013
AlexWest napisał/a: | Batterie: Lithium-Polymer 420V 55 Ah 20kWh, Gewicht ca. 125 kg. ...hm bateria 125 kg waży ??? |
A jest tam masa "nominalna" bez pasażerów podana może?
To by dało jakieś wyobrażenie o możliwościach, bo opory powietrza to widać od razu że bardzo małe będą.
Bo te 20kW to niby sporo, ale znowu bez przesady nie nieograniczone i te zasięgi to niewiadomo przy jakiej prędkości średniej i z jakim odchyleniem, czyli czy spokojna jazda, czy dynamiczna.
Ciekawe jaki silnik, ale wygląda na to że chyba indukcyjny wsadzili, bo napięcie 420V to takie akurat do zasilania falownika 3 fazowego
Było wrzucić do wątku ze wzorami do wykorzystania, bo podobny tam dodałem, tyle że właśnie ma stabilizację na 2óch żyroskopach z pionową osią obrotu i pochyłem w poziomej
Wzory do wykorzystania: samobalansujący jednoślad
Nostusek - Pią 27 Wrz, 2013
Pir-serwis napisał/a: | Chłopcy nie szastajcie cyframi bo to raczej nieprawdziwe.
Akumulator 10kwh zrobiony z LiFePo4 waży 95kg bez blaszek ani opakowania.
W Revolcie nie bardzo wierzę,nie ma cudów.
Wątku jeszcze nie patrzyłem pojazdu-brak zasięgu.
Gdzie takie masz baterie lekkie? |
W re-volcie akumulator trakcyjny bez większego trudu dwie osoby podnosiły. Dwie z racji jego gabarytu tzn długości - we dwóch jak się go niosło to nie był specjalnie ciężki. A pojemność to ponad 7 kWh - i mówię tu o kompletnej sztuce z BMS i wszystkimi "fruktami"...
|
|
|