To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Pierwsza konstrukcja - nauka

lkuc18 - Wto 10 Gru, 2013
Temat postu: Pierwsza konstrukcja - nauka
Cześć wszystkim,
jestem tu nowy i to mój pierwszy post.

Zakupiłem ostatnio części do poskładania na rower elektroniczny, a że tematem się zajarałem a funduszy ogromnych nie posiadam, wychaczyłem wydaje mi się że dobrą okazję, nie są to chyba jakieś super zabawki ale myślę że na pierwszą konstrukcję jak najbardziej spoko.

Generalnie zwracam się do Was z prośbą o opis tego co mam, do czego się to będzie nadawać i jaki to silnik - bezszczotkowy czy szczotkowy(?) ze zdjęć które wrzucę (jestem początkujący i mało się znam więc proszę o wyrozumiałość).

:)

Anonymous - Śro 11 Gru, 2013

O ile dobrze widzę, to z silnika wychodzą dwa przewody, więc raczej jest to silnik DC szczotkowy.
matii000 - Śro 11 Gru, 2013

A akumulator jest Ni-MH a silnik jest zapleciony w kole 20"
lkuc18 - Śro 11 Gru, 2013

No właśnie Pan od którego kupowałem powiedział mi że jest bezszczotkowy i raczej nie chciał mnie okłamywać. Ostatnio sporo nad tym debatuję z kolegą i dochodzimy do różnych wniosków.
A są silniki bezszczotkowe z 2 kabelkami?

mmoto - Śro 11 Gru, 2013

Silnik z dwoma przewodami jest super można mu załadować napięcie bezpośrednio.
lkuc18 - Śro 11 Gru, 2013

To wiem bo podpinałem go bezpośrednio pod baterię i ruszał z kopyta :) , mogę wstawić filmik jak ktoś chce. Ponawiam pytanko: czy jest możliwe że to bezszczotkowy silnik?
tomasz_kombi - Śro 11 Gru, 2013

lkuc18 napisał/a:
Ponawiam pytanko: czy jest możliwe że to bezszczotkowy silnik?
Niestety (albo stety) to jest "szczotkowiec.
Nie posądzałbym jednak sprzedawcy o złe intencje (celową dezinformację) gdyż być może sam nie był dobrze poinformowany ;)