To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Nowości EV - Motocykl trialowy OSET
Captor - Pią 03 Sty, 2014 Temat postu: Motocykl trialowy OSET
http://osetbikes.com/us/o.../oset-20-0-48v/
Motocykl adresowany do młodych adeptów trialu (jazda sprawnościowa po naturalnych i sztucznych przeszkodach). 48v i 1200W mocy. Nisko środek ciężkości, brak skrzyni biegów.
Niska cena (ok połowę tańszy od spalinowych odpowiedników!) bo zasięg nie ma znaczenia, jak i prędkość maksymalna - ważny jest moment obrotowy i niskie prędkości.
broszura:
http://osetbikes.com/asse....0-Brochure.pdf
Siedzą w tym cudzie 4 aku YUASA 12V 10Ah (czyli 480Wh zgromadzonej energii). Za napęd odpowiada 48v 1200W silnik SZCZOTKOWY. Kontroler umożliwia podanie nawet 100A. Ciekaw jestem jak silnik wytrzyma 4krotnie wyższą moc...
Za silnik życzą sobie 300 funtów, sterownik 150 funtów, jeden akumulator 40 funtów.
Oczywiście pojazd bez prawa rejestracji. Ale kto komu broni te bebechy przełożyć do innego niedużego motoroweru terenowego, np DT 50 od Yamahy.
Co o tym wszystkim myślicie? Podoba się Wam taki pomysł na motocykl?
sannis - Pią 03 Sty, 2014
Oset nie jest już taką nowością... Dedykowany jest dla dzieci. Ma ten atut, że można nim jeździć w hali. Tam są 4 żelowe akusy 12v. Bardzo prosto i fajnie rozwiązana rama - myślę, o zrobieniu klona dla mojego syna. Jak sobie zasłuży:)
Jak się umie to tak można go wykorzystać -niesamowity filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=REeeYtp-8qE
tu z kolei już poważny mistrz chyba na GasGas:
http://www.youtube.com/watch?v=RbECu2fnnMo
Adam Wysokiński - Pią 03 Sty, 2014
Maszynka fajna ale ten koles to dopiero świr
toft - Pią 03 Sty, 2014
Te 100A kontrolera WIELE tłumaczy. W realu na kole jest jakieś 4kw max. Przy przełożeniu które pewnie pozwala osiągnąć 25 może 30 kmh. I pod lekkim zawodnikiem tak to jeździ. Przy okazji chyba sporo części jest typowo rowerowych choć o zabarwieniu dh/4x.
Pozdrawiam:)
sannis - Sob 04 Sty, 2014
toft napisał/a: | Przy okazji chyba sporo części jest typowo rowerowych choć o zabarwieniu dh/4x. |
Dokładnie. Obecnie prawie wszystkie firmy produkujące motocykle trialowe (trial kojarzy się ze skakaniem, ale właściwie chodzi o rajdy obserwowane - bez podpórki) mają w ofercie motocykl elektryczny. Zresztą KTM tez ma. Oczywiście producenci rowerów tez wyczuli pismo nosem i jak sie wchodzi na ich strony, to co raz częściej jest ebike na starcie.
Pykacz - Sob 04 Sty, 2014
Co to za żele które się nie "boją" poboru 100A ?
Captor - Sob 04 Sty, 2014
No właśnie, nie bardzo chce mi się wierzyć ani w to, że wytrzyma to ten szczotkowy silnik, ani, że wytrzymają to te żele. Z drugiej strony - to sa tylko strzały, tym motocyklem nie jeździ się jak enduro.
No i pytanie czy właśnie takie strzały nie będą zabójcze dla silnika.
Tak na marginesie - 4kW i 480Wh w tych żelach, przy takim poborze niech oddadzą 300Wh. Czyli 300Wh/4000kW= 0,075h = 4,5 minuty jazdy.
andrzejIskierka - Sob 04 Sty, 2014
a ile minutek miał ten filmik?
JerzyZ - Sob 04 Sty, 2014
andrzejIskierka napisał/a: | a ile minutek miał ten filmik? | Na filmie to zając pobił wilka!
|
|
|